Pettäminen
Erottiin naisen kanssa maanantaina. Torstaina nainen katui päätöstä ja halusi että yritettäisiin vielä korjata tilanne. Perjantaina kuitenkin nainen oli pussaillut jotain random miestä illalla humalassa, mutta sänkyyn asti tämä ei todistetusti johtanu ja nainen kieltäytyi pyynnöstä tulla tämän miehen kämpille. Sen jälkeen nainen laittoi viestiä ja sanoi tämän mulle ja kertoi että katui tätä tekoa ja tajusi silloin kuinka paljon mua rakastaa ja että se suuteleminen toisen kanssa ei merkannut yhtään mitään. Se mies oli huomannut että nainen oli haavoittuvassa tilanteessa ja käytti häntä ilmeisesti hyväkseen. Voinko antaa anteeksi? Kun kuitenkin olimme eronneet vaikka nainen eka itse teki aloitteen että palattais yhteen ja sit tekee tuollaisen tempun.. vaikea valinta.
Kommentit (28)
Oletko ihan tyhmä? Et tietenkään ota takaisin. Mikä ihmeen cuck oikein olet
Olet kyllä eilen syntynut toope jos päästät takas.
Sun pitää alkaa kuunnella miehiä. Älä koskaan kysele kaloilta minkälainen kalastus toimii.
Petetty kirjoitti:
Ollaan molemmat 26-vuotiaita. Seurusteltiin vajaa 2-vuotta.
Ja molemmilla diagnosoitu kehityksen viivästymä.
Ap
Ole ottavinasi takaisin mutta pidä hupileluna ja testaa kaikki mitä olet aina halunnut tehdä. Katuvat ovat oivallista riistaa
Ei kai tuo edes ole pettämistä. Itsellä on ainakin sen verran luottamusta vaimoon, että olen voinut jättää nukkumaan toisen miehen kanssa samaan sänkyyn töihin lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo edes ole pettämistä. Itsellä on ainakin sen verran luottamusta vaimoon, että olen voinut jättää nukkumaan toisen miehen kanssa samaan sänkyyn töihin lähtiessä.
Kunnon tohveli
Sano sille että pistää rahat missä suu.
400000€ morsiamen maksu pöytään. Hänen perheensä saa auttaa.
Petänkö mä siis mun exää, kun erottiin 2023 ja olen sen jälkeen deittaillut?