Miksi laitatte facebookissa kaveripyyntöjä tuntemattomille? Varsinkin miehet naisille?
Miksi laittaa kaveripyyntöjä tuntemattomille, luuletteko tuntevanne vai mitä on taustalla? Varsinkin miehet kun laittaa kaveripyyntöjä tuntemattomille naisille?
Kommentit (41)
Tsiii, tapahtuuko tuota oikeasti?
T. Näkymätön
Eikö noita tule ihan automaattisesti? Itse saan kaveripyyntöjä kavereiden kavereilta ja joiltain ihan tuntemattomilta, joista en ole ikinä kuullutkaan.
Itse naisena laitan jos on joku fb kaveri joka tuntee miehen tai naisen ,johon haluan yhteyttä ystävänä.
Kertokaa naiset mikä väylä se on sovelias sitten lähestyä teitä?
Kadulla, kirjastolla, kaupassa ei saa kun tulee lävöri lärveen ja meetoota hoetaan...
Vierailija kirjoitti:
T. Näkymätön
Juu, mulle on tullut Alicelta, Elinalta ja thaikkutyyppisiltä typyköiltä. Toki myös niiltä amerikkalaisilta upseereilta.
N45
Vierailija kirjoitti:
T. Näkymätön
Kyllä tapahtuu. Itse sain vasta ennen pääsiäistä kaveripyynnön tuntemattomalta mieheltä naapurikaupungista, eikä se ollut edes mikään kaverin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset mikä väylä se on sovelias sitten lähestyä teitä?
Kadulla, kirjastolla, kaupassa ei saa kun tulee lävöri lärveen ja meetoota hoetaan...
Mitä, jos antaisi vaan olla ja antaisi naisten leikkiä ihan vaan keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita tule ihan automaattisesti? Itse saan kaveripyyntöjä kavereiden kavereilta ja joiltain ihan tuntemattomilta, joista en ole ikinä kuullutkaan.
Ei kaveripyyntöjä tule automaattisesti. Jotain kaveriehdotuksia saattaa tulla jonkin algoritmin perusteella, mutta se tarkoittaa vain sitä, että FB ehdottaa sinulle mahdollisuutta pyytää kyseistä ihmistä kaveriksi.
Mulla ei ole facebookissa omaa kuvaa vaan milloin mitäkin ei-elollista, niin kukaan tuntematon ei laittele pyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
T. Näkymätön
Unelmahäiden tämän kauden eka pari oli tavannut näin. Itse saan miesten kaveripyyntöjä lähinnä feikkiprofiilien amerikkalaisupseereilta ja öljynporauslautoilla työskenteleviltä insinööreiltä.
Jotkut haluavat tutustua toisiin ihmisiin netin välityksellä? Onneksi mitään pyyntöjä ei tarvitse hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule automaattisesti. Tarvisee ihan tarkoituksella klikata. Ehdotuksia tulee välillä mutta ne on vaan fb kaveriehdotuksia ihmisistä jotka saatat tuntea.
Olen huomannut saman. Ymmärrän jos jollain mielenkiintoisella naisella lukee profiilissa vaikka sinkku niin silloin ehkä voi ottaa yhteyttä ja katsoa, mutta jos ei lue mitään niin älkää automaattisesti olettako että on sinkku. Kaikki ei parisuhdestatusta ilmoita fb:sa.
Ihmettelen samaa. Minulle tuleekin kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta aivan liian hyvännäköisiltä naisilta. Kun naamani huomioidaan, huijauksen tsäänssi on todennäköisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Näkymätön
Juu, mulle on tullut Alicelta, Elinalta ja thaikkutyyppisiltä typyköiltä. Toki myös niiltä amerikkalaisilta upseereilta.
N45
Mulle tulee nuorilta "tohtori miehiltä" : D Ihan keskelle tekstejä laitetaan s-postiosoite ym. mukavaa. Ja olen 67 vuotias nainen. Nuorena nykyään pääsee tohtoriksi : D
Mulle tulee ulkomaalaisilta miehiltä. Etsivät varmaan onnetonta seksin puutteessa olevaa varakasta naista. En ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaveripyyntöjä tule automaattisesti. Jotain kaveriehdotuksia saattaa tulla jonkin algoritmin perusteella, mutta se tarkoittaa vain sitä, että FB ehdottaa sinulle mahdollisuutta pyytää kyseistä ihmistä kaveriksi.
Minulle tulee näkyviin kaveriehdotuksia, mutta usein myös kaveripyyntöjä, jotka näkyy sieltä "kellon" alta. Niistä en tiedä, mitä ihmettä ne on, kun en ole suurimmasta osasta koskaan kuullutkaan.
Ihmiset ainakin eläkeläisnaiset vaikka puoliso otta ihan kaikki kaveri pyynöt vastaan ja itse esitävät kaveripynöt serkun kumin kaimoille.Myös jos sukuvussa joku on muun kielisiä? Osaamatta kietä esitävät kaveripyynnön.Miksi jotta voi kehua minulla on paljon ystäviä: F.B.kavereita 150-tai 200. Tuntevat kuitenkin heistä vain 10% . Lihavat laitaa itsestään teini kuvan,kun joskus ollut laiha.Realiaikaisen naama kuvan vieren joka muokattu ja livenä ei tunne.
Olen mies enkä laita kaveripyyntöjä koskaan kenellekkään. Kavereita mulla Facebookissa 0. Onhan siellä tuttuja ja sisko ja äiti ym. mutta en vaan halua yhtään kaveria facebookissakaan.
Haluaako ne miehet treffeille? Eivät ymmärrä ettei fb ole mikään tinder.