Te jotka olette suurperheestä, haluatteko omia lapsia?
Itselläni on 6 sisarusta, enkä halua ikinä lapsia. Muistan jo kuinka ala-asteella piti kertoa unelmaperheestä, muilla oli lapsia ja puolisoita ja mulla oli kissa :D
Kommentit (12)
Kuuden lapsen perheestä minäkin, esikoinen. Itse en halunnut lapsia, muut sisarukset kyllä, ja osa saikin. Kolme heistä on jo isovanhempiakin.
Onko 4 lasta+2 aikuista suurperhe? Noh, joka tapauksessa kyllä halusin oman perheen mutta en missään nimessä neljää. Meillä lapsiluku sai jäädä kahteen.
En tiedä onko suurperhe jos on neljä lasta, mutta tykkäsin hoitaa pienempiä sisaruksia ja siitä, että oli aina seuraa. Haluaisin itsekin 4 lasta
Minä olen esikoinen,neljä sisarusta. Mulla ei lapsia,muilla on yhteensä kolmetoista.
Asian vierestä mutta enpä minä olisi osannut ala-asteella ajatella halusinko lapsia vai en.
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä mutta enpä minä olisi osannut ala-asteella ajatella halusinko lapsia vai en.
Mulle on aina ollut selvää, etten lapsia halua. En tiedä mistä johtuu :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina ollut selvää, etten lapsia halua. En tiedä mistä johtuu :D
Ap
Kyllä me, jotka emme lapsia halua, yleensä tiedämme sen jo ala-asteikäisinä. Itselleni asia on ollut selvä jo alle kouluikäisestä.
t. Numero 2 (se kuuden lapsen perheen esikoinen)
Meitä 9. Päätin jo lapsena että en hanki yhtään enkä halua mennä naimisiin. Nyt olen eläkkeellä enkä kadu!
Mietin että jos olisin tavannut sen oikean olisin ehkä ajatellut ja toiminut erilailla.
Mulla on 10 sisarusta. Nuorempana ajattelin etten halua lapsia. Nyt olen 29v ja 1 lapsi on. toisen vielä haluaisin, mutta sitten en enempää.
Itse seitsemän lapsen perheestä ja mulla yksi lapsi. Nuorempana ajattelin, etten halua lapsia lainkaan. Lapsilukuni jää tähän yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko 4 lasta+2 aikuista suurperhe? Noh, joka tapauksessa kyllä halusin oman perheen mutta en missään nimessä neljää. Meillä lapsiluku sai jäädä kahteen.
Käsittääkseni on suurperhe.
Olen samankokoisesta perheestä ja en ole koskaan haaveillut perheen perustamisesta. Eli otsikon kysymykseen vastaus: en halua.
Meillä oli myös kuusi lasta.
Halusin lapsia, mutta en isoa perhettä.