Minkä ikäisen nuoren annatte vielä tulla vanhemman kainaloon oleskelemaan/pötköttelemään kun katsotaan ohjelmaa, jutustellaan, oleskellaan?
Kommentit (36)
Annatte tulla?
Niin kauan kun lapsi/nuori haluaa tietysti. Vaikka aikuisenakin.
Sen ikäisen, joka haluaa tulla kainaloon. Tietysti. Oli sitten 5, 15 tai 25 tai jopa vanhempi.
Tosin ei meillä 17-vuotias ole kainalossa viihtynyt aikoihin, jalat saattaa nostaa syliin sohvan toisesta päästä jos edes samalle sohvalle haluaa tulla.
Kyllä mun 18 v täyttävä tytär tulee edelleen satunnaisesti. En ole ajatellut kieltää 🤔
Sillä kysyn kun itse olen sitä mieltä että saa tulla kainaloon missä iässä haluaa mutta mies on sitä mieltä että nimenomaan tuollainen esim 20 vuotiaan pötköttely vanhemman kainalossa on väärin. Ja minulla kuulema oudot ajatukset jos sellaisen sallin. Siksi kiva kuulla toistenkin mielipiteitä... Kainalossa saa kuulema olla hetken, että käsi vaikka olkapäällä mutta vierekkäin kainalossa makoilu on sairasta...
3 vuotias alkaa olla jo liian vanha moiseen.
"Annatte tulla"...? Voisitko ap vähän avata?
No syliin en kyllä teiniä enää ottaisi, mutta esimerkiksi selän päälle saa tulla aina makoilemaan ja tallomaan isin nikamia takaisin paikoilleen.
Useimmiten ollaan sohvalla siten, että toinen lapsi on selkäni takana ja toinen jalkopäässä.. sen aikaa kunnes kaikki alkaa kyllästyy ahtauteen ja joku menee toiselle sohvalle tai lattialle levitetyille sohvatyynyille.
Kyllä ystävällisyyttä ja hellyyttä tarvitsee vanhempikin lapsi. Yhä halailen ja taputtelen aikuisia lapsiani kun tavataan.
Kysymys kirjoitti:
Sillä kysyn kun itse olen sitä mieltä että saa tulla kainaloon missä iässä haluaa mutta mies on sitä mieltä että nimenomaan tuollainen esim 20 vuotiaan pötköttely vanhemman kainalossa on väärin. Ja minulla kuulema oudot ajatukset jos sellaisen sallin. Siksi kiva kuulla toistenkin mielipiteitä... Kainalossa saa kuulema olla hetken, että käsi vaikka olkapäällä mutta vierekkäin kainalossa makoilu on sairasta...
No jos siinä läheisyydestä alkaa tulla jotain seksuaalisia tuntemuksia, niin on väärin. Mutta ei kai niin lähelle aikuiset lapset yleensä tule.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kirjoitti:
No jos siinä läheisyydestä alkaa tulla jotain seksuaalisia tuntemuksia, niin on väärin. Mutta ei kai niin lähelle aikuiset lapset yleensä tule.
Joo eipä ollut kyse tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kirjoitti:
Oletko jotenkin sairas? Omasta lapsesta?
On mun 21v tytärkin tullut viereen ihan hiljattain. Outo kysymys. Olen 49v nainen.
Kertoo perheen kulttuurista, jos tällaista on, että isollakin lapsella on tarve tulla kiehnäämään aikuisen katsoessa televisiota ja vielä pahempi minusta, että vanhempi miettii, voisiko tätä rajoittaa, vaikka lapsen iän perusteella.. Sohvalla televisioita katsellen vietetään ilmeisen paljon aikaa, ja lapsella on korostunut tarve aikuisen huomioon, ehkä juuri tästä johtuen. Seuraavan kerran, kun lapsi tulee, niin sammuta televisio ja tee hänen kanssaan jotain. Jakamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisen kuin haluaa.
Haista paska.
Sinulla on niin huonot käytöstavat, että toivottavasti pysyt kaukana lapsista.
Aikuisenakin olin äidin kainalossa. Aivan ihana tunne.
Istutaan nelikymppisen lapsen kanssa kainalottain. Telkkua katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisenakin olin äidin kainalossa. Aivan ihana tunne.
Aivan ihanaa. Äidin kainalossa ja helmoissa.
Häh? Omituinen kysymys. Miksi tulisi koskaan tilannetta jossa kieltäisin?