Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhtäkkiä alkanut saamaan tykkäyksiä kerran päivässä, kun aikasemmin niitä tuli hyvänä viikkona 1-2

Vierailija
19.04.2022 |

Alkuun laitoin aika huonoja kuvia itsestäni ja varmaan sen takia päädyin jonnekin tinderin jämälistalle, mutta kuvien vaihdon jälkeen olen alkanut tasaisesti saamaan mätsejä. Noin puolet 22-25 vuotiailta hoikilta naisilta, toinen puoli ikäisiltäni lihavilta naisilta. Mutta kummastuksekseni ikäiseni normaalipainoiset eivät oikeastaan ole kiinnostuneita, varmaan kun statuksen puolesta olen aika nollatasoa, ja ne harvat normaalipainoiset ikäiseni, jotka minusta ovat tykänneet, ovat jotain uranaisia tai polyja, joiden kanssa minulla ei ole melko todennäköisesti mitään yhteistä. Olen ihan ok-näköinen ja kuntoinen 30v työtön mies.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaottelet saamasi tykkäykset hoikkiin ja lihaviin?

Oletpa oikea kultakimpale.

Vierailija
2/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointtisi on, että….?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaottelet saamasi tykkäykset hoikkiin ja lihaviin?

Oletpa oikea kultakimpale.

Ylipaino ei ole minulle ongelma, ellei sitä ole "liikaa" ja yhdisty muihin elämänhallinnan ongelmiin.

Vierailija
4/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen tinder-maamiina, toivottavasti kukaan ei erehdy noin herttaisen kaverin arvosteltavaks.

Mä vetäisin lättyyn jos mun kaverit puhuis naisista noin. :D

Vierailija
5/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pointtisi on, että….?

Että tuo Tinderin algoritmi voi korjaantuakin ja että onko normaalipainoisilla ikäisilläni enemmän valinnanvaraa miehistä?

Vierailija
6/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen tinder-maamiina, toivottavasti kukaan ei erehdy noin herttaisen kaverin arvosteltavaks.

Vaikutat henkilöltä joka uhoaa vauva palstalla mutta ei tosipaikan tullen kuitenkaan uskaltaisi ketään "vetää lättyyn".

Vierailija
7/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pointtisi on, että….?

Että tuo Tinderin algoritmi voi korjaantuakin ja että onko normaalipainoisilla ikäisilläni enemmän valinnanvaraa miehistä?

Jaaha ja on.

Vierailija
8/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten "noin". Ainoa mielestäni edes hieman tunteita herättävä asia on tuo lihavien ja hoikkien jaottelu, ja täällä naiset jaottelevat miehiä kaljuuntuviin, lihaviin, työttömiin ja ties mihin kategorioihin, joita vapaasti haukutaan, joten aika mietoa mielestäni.

Vierailija
9/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miten "noin". Ainoa mielestäni edes hieman tunteita herättävä asia on tuo lihavien ja hoikkien jaottelu, ja täällä naiset jaottelevat miehiä kaljuuntuviin, lihaviin, työttömiin ja ties mihin kategorioihin, joita vapaasti haukutaan, joten aika mietoa mielestäni.

Mä puhun siitä kuinka tyhmää ja ylimielistä toi suhtautuminen on samaan aikaan verhoiltuna heikkoon itsetuntoon ja säälissä piehtarointiin, ei tommosta umpisolmua puhumalla setvitä, se tapellaan auki äijien kesken tai toi poika kasvaa tosta ihan yhtä säälittäväks aikuiseks.

Eiks pojille opeteta enää mitään? Siitä miten miesten välit ja kasvaminen tapahtuu?

Vierailija
10/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kevät ja hormonit

Vierailija
11/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat henkilöltä joka uhoaa vauva palstalla mutta ei tosipaikan tullen kuitenkaan uskaltaisi ketään "vetää lättyyn".

Jos mä oisin sä, mä opettelisin lukeen asioita kriittisemmin ja mahdollisesti lukisin kirjan, tai jopa kaks, notta oppisin heiluttaan sanan säilää muutenkin kun impotentisti.

Mut se oisin vaan mä, sä valkkasit toisin.

Vierailija
12/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt suosiosi huipulla, nauti sitä niin kauan kuin sitä kestää, työtön mies.

Vierailija
13/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies vilkaisi mua eilen kun olin kävelyllä. Se on joko kevät tai sitten mulla oli shish kebabia naamassa.

Vierailija
14/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräiletkö tykkäyksiä vai mikä pointti? Luistaako juttu näiden kanssa, pääsetkö treffeille ja tuleeko parisuhde?

Pelkkä tykkäys on vasta eka steppi, eikä ainakaan mulle merkkaa vielä mitään. Toisaalta yksikin riittää, jos se johtaa pidemmälle

Vierailija
15/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaat sieltä sen nuorimman ja hoikimman ja poistut koko sovelluksesta, vai miksi siellä olet?

Vierailija
16/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puhun siitä kuinka tyhmää ja ylimielistä toi suhtautuminen on samaan aikaan verhoiltuna heikkoon itsetuntoon ja säälissä piehtarointiin, ei tommosta umpisolmua puhumalla setvitä, se tapellaan auki äijien kesken tai toi poika kasvaa tosta ihan yhtä säälittäväks aikuiseks.

Eiks pojille opeteta enää mitään? Siitä miten miesten välit ja kasvaminen tapahtuu?

Itsetunto on ihan kunnossa, enkä piehtaroi säälissäkään. Silti tiedostan olevani nollastatuksen mies, taloudellisesti sen takia olenkin tuohon henkiseen puoleen panostanut, kun rahasta en niin välitä. Miesten kanssakaan ei mitään ongelmia ole, paitsi pullistelevien uhoajien kanssa, jotka voivat kyräillä keskenään.

Vierailija
17/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen satusetä tänään.

Vierailija
18/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkkaat sieltä sen nuorimman ja hoikimman ja poistut koko sovelluksesta, vai miksi siellä olet?

Kumpikaan ei ole parinvalintakriteerininä, saan kyllä hoikan ja nuoren naisen, mutta onhan noita naisia jo nähty, tässä iässä hakee enemmän samanhenkistä ja elämäntavoiltaan samankaltaista henkilöä, kuin pelkkää uökonäköä, ja se onkin sitten astetta vaikeampaa.

Vierailija
19/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on teikäläisellä soijaa suonissa.

Vierailija
20/23 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen satusetä tänään.

Kummallisesti, joka kerta kun avaudun tänne naisasioista, niin tuo on reaktio ja ketju poistuu aika nopeasti. Satusetä en ole, en näe miksi edes keksisin tämmöisiä juttuja omasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi