Olen yhtäkkiä alkanut saamaan tykkäyksiä kerran päivässä, kun aikasemmin niitä tuli hyvänä viikkona 1-2
Alkuun laitoin aika huonoja kuvia itsestäni ja varmaan sen takia päädyin jonnekin tinderin jämälistalle, mutta kuvien vaihdon jälkeen olen alkanut tasaisesti saamaan mätsejä. Noin puolet 22-25 vuotiailta hoikilta naisilta, toinen puoli ikäisiltäni lihavilta naisilta. Mutta kummastuksekseni ikäiseni normaalipainoiset eivät oikeastaan ole kiinnostuneita, varmaan kun statuksen puolesta olen aika nollatasoa, ja ne harvat normaalipainoiset ikäiseni, jotka minusta ovat tykänneet, ovat jotain uranaisia tai polyja, joiden kanssa minulla ei ole melko todennäköisesti mitään yhteistä. Olen ihan ok-näköinen ja kuntoinen 30v työtön mies.
Kommentit (23)
Tämäkin ketju osoittaa sen, että naisoletettujen ylipainoisuus tulisi aina hyväksyä mukisematta, eikä normaalipainoisuutta saisi treffikumppanilta toivoa. Ette itsekään pidä lihavuutta viehättävänä ominaisuutena, niin miksi sitten meidän pitäisi tykätä sellaisesta.
Olen ennemmin sinkku, kuin ylipainoisen kanssa parisuhteessa.
Nekin tykkäykset poistuu, kun tajuavat, että sinulla on aivojen tilalla pelkkää keltaista nestettä.
Eli ei huolta. Ei treffejä tulossa.
Kun pari vuotta sitten olin Tinderissä, tykkäyksiä oli heti kosolti. Mutta en mitenkään laskenut niitä, tai mitenkään päätellyt tasoani niiden perusteella. Poimin yhden kerrallaan mätsiksi, katsoin lähtikö juttu luistamaan tuliko treffit. Jos ei, next.