Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa maskisuositus/alueen maskisuositus

Vierailija
19.04.2022 |

Kaupan ala lopettaa yleisen maskisuosituksen mutta jos alueella sairaanhoitopiirin maskisuositus niin sitähän ei voi ohittaa kauppakaan ?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten omilla aivoillaan voi ajatella?

T: FFP2

Vierailija
42/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten omilla aivoillaan voi ajatella?

T: FFP2

Voi tietysti. Itse lopetin maskinkäytön jo joskus viime keväänä käytettyäni ensin pari kuukautta silloin talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit on pskaa. Onneksi ei ole tarvinnut käyttää kertaakaan, kun oma työpaikka ei niihin velvoita. Enemmän miesvaltainen ala kyseessä. Tuntuu, että naisvaltaisilla vahditaan että onhan kaikilla maski naamalla.

Vierailija
44/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Finnairilla pitää olla maski?

Vierailija
45/45 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun avomies on tällä hetkellä koronassa. Kun nyt useampaa ilmeisesti maskit harmittaa, niin taidan minäkin käydä kaupassa sitten ilman maskia, mitäs väliä vaikka koronaa kantaisinkin jo. Leviääpä teihinkin sitten helpommin.

Ei ainakaan minua haittaa, jos käyt kaupassa ilman maskia. Eihän se maski estäisi sinua tartuttamasta muita, ja toisaalta muilla on ollut mahdollisuus ottaa rokotteet, jotka estävät vakavaa tautimuotoa.[/quote

Lapsetkin sairastivat koronaa paljon nyt alkukeväästä, eivätkä pienet osaa käyttää maskia. Loogista on siis, että ne käyttävät maskia jotka tarvitsevat, ja muut saavat jo elää normaalisti, kun rokotteet on. Meillä saman päiväkodin lapsiperheillä korona on kaikilla ollut jo. Töissä pidin kunnon hengityssuojainta, ja se toimi eli töissä en sairastunut. Eli kannattaa ottaa vastuuta omasta terveydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän