Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitaisko ravintola-alallakin ruveta lakkoilemaan?

Vierailija
18.04.2022 |

Kyllä v i tuttaa paistella pihviä 11 euron tuntipalkalla ilman taukoa. Samaan aikaan hoitajat ja kirjastotädit valittaa ylisuurista palkoistaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Aika harva vaan taitaa kuulua liittoon.

Vierailija
2/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan kuka vaan voi mennä lakkoon. Itse asiassa jos kaikki menisivät lakkoon, nähtäisiin missä järjestyksessä ei aloja aletaan kaivata takaisin töihin. Sitten ekoille maksetaan isointa palkkaa ja seuraaville seuraavaksi isointa. Hittoon jo ihan kaikki "tuottavuudet" ja koulutusten pituudet! Viimeisenä menee töihin xxx ja ne saa euron/kk. Ketkä on ne viimeiset? (Luulen että oma alani.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pihvien paistaminen yhteiskunnan kannalta välttämätöntä työtä, jota ilman ei pärjättäisi? Jos osaavia pihvinpaistajia ei saada nykyisillä palkoilla riittävästi töihin, niin koituuko siitä yhteiskunnalle jotakin haittaa?

Aivan, kukaan ei kuole tai edes kärsi vaikka te kaikki pihvinpaistajat joukkoirtisanoutuisitte pysyvästi. Ei siis kannata verrata hoitajiin.

Vierailija
4/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan kuka vaan voi mennä lakkoon. Itse asiassa jos kaikki menisivät lakkoon, nähtäisiin missä järjestyksessä ei aloja aletaan kaivata takaisin töihin. Sitten ekoille maksetaan isointa palkkaa ja seuraaville seuraavaksi isointa. Hittoon jo ihan kaikki "tuottavuudet" ja koulutusten pituudet! Viimeisenä menee töihin xxx ja ne saa euron/kk. Ketkä on ne viimeiset? (Luulen että oma alani.)

Jep. Siinä saisivat sukupuolentutkimuksen tohtorit valittaa, että vuosikausia olemme opiskelleet yliopistolla mutta silti pelkän amiksen käyneitä lähihoitajia arvostetaan enemmän.