Palomiehen kanssa seurustelu
Kannattaako? Vai onko parempi juosta pakoon ja nopeasti.
Kommentit (97)
Eräs oululainen, vanhalla subarulla ajeleva varattu ja perheellinen palomies tykkää ainakin elää kaksoiselämää. Hellun kanssa käydään yhdessä samalla kuntosalilla treenamassa aamupäivisin, koska se salarakaskin käy vuorotöissä. Näin pystytään tapaamiset järjestämään kätevästi ”toimistotyöajan” ulkopuolella, eikä tämän sankarin ykkösnainen aavista yhtään mitään..
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin kun laittaa ammatiksi palomies niin mätsejä tulee 😎
Mistäköhän tämä johtuu? Kunto on varmasti kova ja ammatti sankarillinen, mutta duunarihomma ja pienet tulot 🤔
Useimmat palomiehet on tyhmiä juntteja. Palomiesten työyhteisö myös menee helposti parisuhteen tai perheen edelle. Kaikki jutut aina sitä ja tätä työhön liittyvää.
Kannattaa miettiä tarkkaan. Jos olet sellainen raavas poikatyttö, niin sitten ehkä ok.
Tämä on kaikista törkein pettämistarina, jonka olen koskaan kuullut. Olen kuullut muutaman muunkin.
Vierailija kirjoitti:
Ammatti muiden ammattien joukossa. Sisareni oli aviossa palomiehen kanssa; petti häntä toisen kanssa jopa hetkellä, kun sisareni oli synnyttämässä heidän toista lastansa. Erosivat.
Tähän pettämistarinaan oli siis tarkoitus viitata.
- edellinen
Tuo on se palomies...ai tuo on se palomies?
Oisit päässy palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se palomies...ai tuo on se palomies?
Oisit päässy palamaan.
Heh kaikkien naisten unelma, palomies. Ei kuitenkaan oikeassa elämässä....
Voiko toimia esimiehenä vaikka tutkinto puuttuu. Onko tarkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko toimia esimiehenä vaikka tutkinto puuttuu. Onko tarkkaa?
Uskottavuus puuttuu. Ei kukaan arvosta.
Onko vpk lainen sama kuin palomies?
Kauheita tarnoita. Varsinkin nuo pettämisjutut...
Mä oon seurustellut erään turvallisuusalan vartijan kanssa. Hyh hyh miten sairas työyhteisö- kannattaa kiertää kaukaa. Onpahan tuo sama vartijayhteisö nyt ollut muutenkin uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon seurustellut erään turvallisuusalan vartijan kanssa. Hyh hyh miten sairas työyhteisö- kannattaa kiertää kaukaa. Onpahan tuo sama vartijayhteisö nyt ollut muutenkin uutisissa.
Mitä ne o tehnynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän tämä johtuu? Kunto on varmasti kova ja ammatti sankarillinen, mutta duunarihomma ja pienet tulot 🤔
Sellaisen kanssa on kiva hetki viettää hauskaa nuorempana (ei siis mitään vakavaa), mutta kyllä jokainen sivistynyt nainen tietää mitä häntäheikki pettäjiä ne on, sekä lapsia tehdään varakkaimpien miesten kanssa, joiden geeneillä lapsilla on parhaat mahdollisuudet menestyä ja lapsille on taloudellisesti turvattu lapsuus.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kanssa on kiva hetki viettää hauskaa nuorempana (ei siis mitään vakavaa), mutta kyllä jokainen sivistynyt nainen tietää mitä häntäheikki pettäjiä ne on, sekä lapsia tehdään varakkaimpien miesten kanssa, joiden geeneillä lapsilla on parhaat mahdollisuudet menestyä ja lapsille on taloudellisesti turvattu lapsuus.
N30
Olisipa tuollaisia ihania naisia vielä vapaana.
t: insinööri amk, yrittäjä, pääomatuloja 100k-200k vuoteen.
M37
Ollaan sitä taas niin fiksuja että!
Tuntemani palomies voi valehdella silmiä räpäyttämättä. Keksii aivan uskomattomia satuja. Tosin ei ole virallisesti pelastusopistolta valmistunut. Puolisoksi tällaisille sopisi hyvin ohutnahkainen narsku jotka ovat yhtä tunnekylmiä ja samanlaisia satuilijoita.