Tinder, mikä pettymys
Kyllä mää niin mieleni pahotin.
Profiileja, joissa ei lue mitään. Tai sitten jotain älytöntä, täynnä kirjoitusvirheitä ja ihmeellisiä vaatimuksia tyyliin että vain fb/ons, mutta pitää harrastaa frisbeegolfia ja metsästystä.
Ne kuvat, mua jotenkin loukkaa, että ne on mitä on: ei mitään arvostusta, panostusta eikä tyylitajua. Olen nyt saanut yliannostuksen miesten vessoista, paidattomista saliselfieistä, mauttomista tatuoinneista, epäsiisteistä parroista, autojen ja koirien kuvista, kaljatölkeistä ja jostain lainatuista maisemakuvista.
Harva profiili poikkeaa edukseen. On joitakin helmiä, mutta useimmiten varattuja tai harmillisen pitkän tien takana. Löytäisipä edes yhden, josta voisi kiinnostua.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Noi parrat on ihan kauheita. Kalju pää ja risuparta tai hiukset sojottaa miten sattuu ja risuparta. Hirveä muoti.
Joo, siis toivottavasti tuo muoti menis pian ohi. Mä myönnän, että epäsiistit naamakarvat oli varmaan yleisin syy, miksi miehet lähti vasemmalle tinderissä (ilman, että edes katsoin muuta profiilia).
En vaan voi sietää niitä risupartoja. Sellainen pieni sänki on seksikäs, mutta yli 0,5cm pitkät naamakarvat on kamalia kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kuitenkin mm 178 senttisiäkin naisia ja valitettavasti 170 senttinen mies ei silloin minulle käy. Parempi tietää heti miehen pituus.
Tai laita pitkänä naisena oma pituutesi siihen profiiliin, niin tietää painaa ruksia.
kyllä pitäisi naisillakin se paino pitää kutinsa mikään ei ärsytä niin kuin se että ilmoittaa painon ja kun tapaa niin onkin yllättäen 20kg lihavampi ja reidet hankaa toisiaan ja pillua ei näy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi parrat on ihan kauheita. Kalju pää ja risuparta tai hiukset sojottaa miten sattuu ja risuparta. Hirveä muoti.
Joo, siis toivottavasti tuo muoti menis pian ohi. Mä myönnän, että epäsiistit naamakarvat oli varmaan yleisin syy, miksi miehet lähti vasemmalle tinderissä (ilman, että edes katsoin muuta profiilia).
En vaan voi sietää niitä risupartoja. Sellainen pieni sänki on seksikäs, mutta yli 0,5cm pitkät naamakarvat on kamalia kaikilla.
Siisti ja tuuhea parta sopii joillekin, mutta sellainen sottainen ja harva ei kenellekään! Varsinkin poskissa harvaan kasvavat pitkät haituvat on ihan järkyttäviä, vasemmalle menevät nämä kaikki. Ja näitä näkee jopa alle 25-vuotiailla.. Tiedoksi siis miehille: Jos haluat erottua eduksesi Tinderissä, pidä naamakarvat siisteinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat laittaa pituutensa. Olen 170 cm enkä halua, että mies on lyhyempi.
Suurimmassa osassa miesten profiileja pituus on mainittu. Olen ihmetellyt miksi, mutta kaltaisiasi varten. Itselleni ei ole mitään merkitystä ko. Asialla.
T. NainenEi varmaan olekaan merkitystä, jos olet itse 160 cm ja kaikki miehet sinua pidempiä.
Sivusta: tiedän sellaisiakin naisia jotka haluavat tietää pituuden koska eivät juuri tahdo kovin pitkää miestä.
Itsekin pidän enemmän maltillisesta pituuserosta ja koska olen aika lyhyt se tarkoittaa ettei mielellään yli 180-senttistä ainakaan, vaikka ei se kynnyskysymyskään ole.
Sama, itselleni on turn off jos mies on paljon minua pidempi, vaikka olisi miten mukava niin en vaan pysty viehättymään, koettu on. Jos etsisin miehiä tinderistä, niin varmaan kysyisin jo ennen treffeille lähtöä pituutta tarkistaakseni ettei mies ole liian pitkä, koska tiedän että minulla lopahtaa kiinnostus heti, niin en lähtisi tuhlaamaan molempien aikaa.
-N165cm