Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder, mikä pettymys

Vierailija
18.04.2022 |

Kyllä mää niin mieleni pahotin.
Profiileja, joissa ei lue mitään. Tai sitten jotain älytöntä, täynnä kirjoitusvirheitä ja ihmeellisiä vaatimuksia tyyliin että vain fb/ons, mutta pitää harrastaa frisbeegolfia ja metsästystä.

Ne kuvat, mua jotenkin loukkaa, että ne on mitä on: ei mitään arvostusta, panostusta eikä tyylitajua. Olen nyt saanut yliannostuksen miesten vessoista, paidattomista saliselfieistä, mauttomista tatuoinneista, epäsiisteistä parroista, autojen ja koirien kuvista, kaljatölkeistä ja jostain lainatuista maisemakuvista.

Harva profiili poikkeaa edukseen. On joitakin helmiä, mutta useimmiten varattuja tai harmillisen pitkän tien takana. Löytäisipä edes yhden, josta voisi kiinnostua.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pettynyt naisiin. Kirjoitellaan pitkät pätkät ja kun alkaa näyttää lupaavalta niin häivytään mitään sanomatta.

Vierailija
2/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa se naisillakin, saliselfiet, lomakuvat, kuohari kädessä terassilla, maisemakuvat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin mielelläni treffeille, jos olisi joku kiinnostava. Sanon myös, jos ei tunnu siltä enkä vain katoa.

Miehet myös katoaa helposti. Esim. jos ei ehdi heti treffeille tai ei ole valmis kutsumaan miestä kotiinsa "kahville" iltamyöhällä parin lyhyen viestin jälkeen...

Ap

Vierailija
4/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on paskaa. Live on elämää.

Vierailija
5/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin mielelläni treffeille, jos olisi joku kiinnostava. Sanon myös, jos ei tunnu siltä enkä vain katoa.

Miehet myös katoaa helposti. Esim. jos ei ehdi heti treffeille tai ei ole valmis kutsumaan miestä kotiinsa "kahville" iltamyöhällä parin lyhyen viestin jälkeen...

Ap

Todella outoa nuo katoamiset kun pari kertaa viestit on menneet jo astetta lämpimimmiksi. Ja oli kyse oikeista paikallisista henkilöistä.

Vierailija
6/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa se naisillakin, saliselfiet, lomakuvat, kuohari kädessä terassilla, maisemakuvat...

Mulla ei ole. On kuva kasvoista ja pari kokovartalokuvaa, ulkona otettuja. Ei eläimiä, maisemia, autoja, aseita, kaloja, filttereitä...

Löytyy myös lyhyt teksti, jossa ei ole yhtäkään vaatimusta miehelle.

Ap

Vierailija
7/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pettynyt naisiin. Kirjoitellaan pitkät pätkät ja kun alkaa näyttää lupaavalta niin häivytään mitään sanomatta.

Sori, mä tein muutamalle tyypille noin. Johtui ihan siitä, että oli useampi kirjoittelu meneillään ja joku toinen sitten ehti houkutteleen mut treffeille ensin ja kun vaikutti lupaavalta, keskityin häneen. Jonkun aikaa siinä tulee sellanen hetki, ettei vielä halua heivata pois niitä hyvin alkaneita muita keskusteluja, jos sen yhden kanssa homma kaatuukin heti ekojen tai toisien treffien jälkeen, ja kyllähän ne jää siihen sitten "varalle". Kuitenkin sitten jos tapailu on jatkunut riittävän pitkään sen jonkun kanssa, niin jossain  vaiheessa ne muut sitten vain poistin ja joku oli jo ehtinyt osaltaan poistaa mut. Olisi tuntunut typerältä siinä parin kk:n jälkeen yhtäkkiä kirjoittaa, että "sori tämä nyt jäi", niin poistin sitten vain. Pahoittelut.

Miten tuo pitäisi hoitaa? Heti jos käy jonkun kanssa kolmet treffit ja siinä on mennyt vaikka 3vko aikaa, niin joko pitäisi kaikille kirjoittaa, että se on moro nyt. Varmaan kaikki vielä kattelee siinä vaiheessa ja roikottaa muita (tai jos ei roikottais, vaan suoraselkäisesti sanois heti menevänsä toisen kans treffeille, niin aika monta mahdollisuutta menettäis, kun voihan olla, että ekoilla treffeillä ei olekaan kipinää ja se tyyppi ei menekään jatkoon). Tuskin olisit toivonut tätäkään, että sut aina heti hylätään, jos yhetkin treffit käy jonkun toisen kanssa.

Sitten kuitenkin käy niin, että homma kaatuu sen yhden kanssa muutaman kuukauden jälkeen ja sit miettii, että ois pitäny roikottaa pidempäänkin niitä muita. :D Mutta olis se aika outoa yhtäkkiä puolen vuoden jälkeen palata siihen keskusteluun, jos tyyppi vielä tinderissä olisi.

Vierailija
8/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole. On kuva kasvoista ja pari kokovartalokuvaa, ulkona otettuja. Ei eläimiä, maisemia, autoja, aseita, kaloja, filttereitä...

Löytyy myös lyhyt teksti, jossa ei ole yhtäkään vaatimusta miehelle.

Ap

Mutta eipä tuommoinen kerro paljoakaan sinusta tai säväytä, ellet nyt satu olemaan joku Leila Päätalo sanataituruuden suhteen.

Eli tuoksahtaa vaan tuollainem vahva kaksoisstandardikonstruktio. Eiköhän joku juntti ilman paitaa kalja kourassa olisi sopiva vastine.

Vierailija
9/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mä tein muutamalle tyypille noin. Johtui ihan siitä, että oli useampi kirjoittelu meneillään ja joku toinen sitten ehti houkutteleen mut treffeille ensin ja kun vaikutti lupaavalta, keskityin häneen. Jonkun aikaa siinä tulee sellanen hetki, ettei vielä halua heivata pois niitä hyvin alkaneita muita keskusteluja, jos sen yhden kanssa homma kaatuukin heti ekojen tai toisien treffien jälkeen, ja kyllähän ne jää siihen sitten "varalle". Kuitenkin sitten jos tapailu on jatkunut riittävän pitkään sen jonkun kanssa, niin jossain  vaiheessa ne muut sitten vain poistin ja joku oli jo ehtinyt osaltaan poistaa mut. Olisi tuntunut typerältä siinä parin kk:n jälkeen yhtäkkiä kirjoittaa, että "sori tämä nyt jäi", niin poistin sitten vain. Pahoittelut.

Miten tuo pitäisi hoitaa? Heti jos käy jonkun kanssa kolmet treffit ja siinä on mennyt vaikka 3vko aikaa, niin joko pitäisi kaikille kirjoittaa, että se on moro nyt. Varmaan kaikki vielä kattelee siinä vaiheessa ja roikottaa muita (tai jos ei roikottais, vaan suoraselkäisesti sanois heti menevänsä toisen kans treffeille, niin aika monta mahdollisuutta menettäis, kun voihan olla, että ekoilla treffeillä ei olekaan kipinää ja se tyyppi ei menekään jatkoon). Tuskin olisit toivonut tätäkään, että sut aina heti hylätään, jos yhetkin treffit käy jonkun toisen kanssa.

Sitten kuitenkin käy niin, että homma kaatuu sen yhden kanssa muutaman kuukauden jälkeen ja sit miettii, että ois pitäny roikottaa pidempäänkin niitä muita. :D Mutta olis se aika outoa yhtäkkiä puolen vuoden jälkeen palata siihen keskusteluun, jos tyyppi vielä tinderissä olisi.

Keskittyä yhteen? Olla roikottamatta varalla? Onhan nuo ehkä turhan yleviä ajatuksia lapsen sielunelämän omaavalle naisväelle.

Sikakin elää kuin sika vatukossa.

Vierailija
10/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskittyä yhteen? Olla roikottamatta varalla? Onhan nuo ehkä turhan yleviä ajatuksia lapsen sielunelämän omaavalle naisväelle.

Sikakin elää kuin sika vatukossa.

Eli haluat, että heti kun nainen menee jonkun toisen kanssa treffeille, keskittyy häneen ja lopettaa keskustelun sun kanssa välittömästi? Vaikka se juttu sen toisen kanssa ottais yhdet, tai max kahdet treffit, ja sit nainen olis voinut tavata sut seuraavaks?

Enhän naisena tinderissä tiedä sustakaan juuri mitään, ja kyllä ne muutkin miehet kirjottelee kivasti, että jossain järjestyksessä niitä miehiä sitten vain alkaa tapaamaan. Voihan se olla, ettei profiilin perusteella osannut valita järjestystä oikein, vaan ensin treffaa epäsopivan, vaikka siellä joku sopivakin voisi olla.

Vierailija
11/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä kaltaisesi mätisäkki ei yksinkertaisesti kiinnosta miehiä, oletko miettinyt tätä vaihtoehtoa?

Pitääkö tuota olla tuollainen törkyturpa? Tässä maailma luisuu kaokseen, niin koitetaan edes olla ihmisiä toisillemme.

Naisilla on rima viritetty tunnetusti yläkanttiin, mutta se on niiden ongelma lopulta. Tindernaiset imeskelevät myrkkytikkaria, mutta miehille tikkaria ylipäätään ei keskimäärin edes suoda. Kumpi sitten on parempi.

Vierailija
12/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tapahtuu välillä n. 12 h keskustelun aloittamisesta, joten tuskin ovat ehtineet sinä aikana rakastua palavasti johonkin toiseen. Miehet vaan on ihan uskomattomia hätähousuja.

Vierailija
13/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne kuvat tai teksti lopulta kerro paljoakaan. Kaikilla lukee niissä samat jutut joten sama on olla kirjoittamatta mitään.

Vierailija
14/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia mikää kiinnosta tinderissä.. eivät vastaa lopettavat kirjottamisen.. en ymmärrä.

Vierailija
15/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat laittaa pituutensa. Olen 170 cm enkä halua, että mies on lyhyempi.

Vierailija
16/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä kaltaisesi mätisäkki ei yksinkertaisesti kiinnosta miehiä, oletko miettinyt tätä vaihtoehtoa?

Olen kyllä, siksi en kovin innoissani aloita keskusteluja.

Mutta mikä sinut saa sanomaan toista ihmistä rumasti mätisäkiksi? Siltä varalta, että se viittaa ylipainoon, niin ei sitä ole. Kuulun normaalipainoisten vähemmistöön. Ja vaikka en kuuluisi, voisin silti olla kaunis, ihana ihminen ja kumppani.

Ap

Vierailija
17/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on suurten pettymysten loputon kaivo. Miksei voi laittaa sitä naamakuvaa lemmikin sijasta ja paikkakunta säästää monelta pettymykseltä. Pari viikkoa säädän vielä ja sitten häivyn. Ei löydy miestä tähän kesään.

Vierailija
18/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös käydä silleen, et sovellus tilttaa. Käyty keskustelu häviää, etkä löydä enää sitä henkilöä. On tosi juttu. Muuten tuo on pinnallista paskaa, suurin osa vaan testaa itseänsä / omia kuvia, et jos joku kiinnostuu ######

Vierailija
19/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat laittaa pituutensa. Olen 170 cm enkä halua, että mies on lyhyempi.

Suurimmassa osassa miesten profiileja pituus on mainittu. Olen ihmetellyt miksi, mutta kaltaisiasi varten. Itselleni ei ole mitään merkitystä ko. Asialla.

T. Nainen

Vierailija
20/46 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa nykyään selata Tinderiä, kun monen profiilin kohdalla tulee vahvat vauvapalstavibat "tavallisista urheilullisista miehistä" ja näiden miesten ajatusmaailmasta naisten suhteen ja omasta erinomaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi