Missä iässä yleensä loppuu jatkuva iltariekkuminen ja ystävien kylään kutsuminen?
Siis jos sellaista harrastaa nuorena. Meidän talossa asuu pian 27 vuotias pariskunta ja sama teini meno jatkuu. Eikö tuon pitäisi jo loppua?
Kommentit (30)
Baarissa roikkuminen loppui siinä reilu 20v ja ystävien kanssa illanvietot about 29v tienoilla. Vieraiden kutsuminen kotiin siinä 34v. En enää jaksa viihdyttää ketään tai muuta. Kotona kivaa ihan itsekseen :)
Itse olin valmis lopettamaan jokaviikkoisen baareilun ym noin 23-vuotiaana ja sitä ennenkin sitä oli jo pidemmän mennyt vain siksi kun ei tässä ole muutakaan/parempaa tekemistä.
Jatkoin sitten kuitenkin, koska kukaan ei kotoakaan tule hakemaan. Eikä käynyt kyllä flaksi baareissakaan vaikka jaksoinkin vielä vissiin 35-vuotiaanakin jollekin sinkkuristeilylle lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Sit kun saavat lapsia
Ei se tuollaisilla yli-ikäisillä pissis-riekkujilla lopu valitettavasti edes silloin.
Tauolle jäi koronan takia, mutta kyllähän sitä taas voisi, varsinkin kesällä kun on kivempaa olla pihalla vaikka grillailemassa ja pussikaljalla :) Valvon aina myöhään, mutta sekin on mukavampaa kesäyön valossa.
31v olen
Olen 43-vuotias, naimisissa ja kaksi lastakin. Lupaan heti tulla tänne kertomaan, kun olen siinä iässä ettei enää kiinnosta bilettää kavereiden kanssa aamuun asti.
Riekkuminen ei lopu koskaan mutta ystäviä ei tarvi enää nähdä kuin joskus. Oma seura on paras seura.
50 v
Oon 30v työssäkäyvä ja joka ilta näen ystäviä illallisen, leffan tai parin lasillisen äärellä meillä kotona. Viikonloput usein tapahtumissa ja muualla.
En tajua miksi sen pitäisi loppua. Aion elää täyttä elämää elämäni loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaa varmasti kateutta jos itsellä ei ole elämää ollenkaan.
Eläminen ei vaadi iltariekkumista. Siis mun puolesta jokainen valvokoot vaikka yöt läpeensä, ei haittaa. Kunhan ei melua niin että naapurit häiriintyy.
Vierailija kirjoitti:
Loppuu kun saa ensimmäisen työpaikan. Mielellään ylitöillä varustetun. Silloin ei jaksa eikä kiinnosta valvoa turhaan. Itsellä se oli 25 vuotiaana. M37
Raskas työ vaatii raskaat huvit. Ravintola-alalla ihan tavallista että pitkän työputken jälkeen nollataan yhdessä työporukalla. Välillä aloitellaan työpaikalla (ei työajalla kuitenkaan) ja sitten jatkoille jonkun luo. Kokemusta on.
Ystäviä ja sukulaisia kutsutaan kylään edelleen, mutta iltariekkumiset jäi, kun valmistui ja piti alkaa käydä töissä. Sitten kun saimme vielä kolme lasta, niin eipä niitä kavereita enää yhtä helposti ehdi tapailla.