Kesällä ystäväpariskunnan häät, mitä lahjaksi??
Ja joo, toki persoonallista ja heille sopivaa lahjaa etsin, ja palstalla ei sitä puolta voi tietää/ette voi tietää, mutta olen ollut häissä tätä ennen vain vanhempien mukana. Tällöin he ovat ostaneet lahjat :D Nyt ensimmäiset häät ikäänkuin itse nuorena aikuisena. Kyse on miehen ystävästä ja hänen naisystävästään. En tunne naista kauhean hyvin.
Mutta anyways olisiko teillä antaa vinkkejä. Mitä ostaa ylipäänsä häälahjaksi? Eroaako se vaikka syntymäpäivälahjasta? Onko joku etiketti millainen lahjan pitäisi olla tai olisi hyvä olla? Mies ei jaksa miettiä lahja-asiaa vielä, mutta itse ajattelin että olisi hyvä jo ajoissa miettiä.
Mikä budjetti häälahjalla yleensä? Kiitos asiallisista vastauksista:)
Kommentit (24)
S-ryhmän lahjakortti tai astiasarjaa tai aterinsarjaa, jota parilla on jo entuudestaan ovat hyviä vaihtoehtoja. Jos sarjasta ei ole varmuutta niin sitten tuo lahjakortti, jolla voi ostaa mieleistään. Iittala Teema ja Hackmanin Savonia ovat hyviä vaihtoehtoja, mutta vaikka ovatkin suosittuja kaikki eivät noistakaan pidä kun ovat kuitenkin ajattomia ja pelkistettyjä eli jonkun mielestä tylsiä.
Kysy sun mieheltä. Hänen ystävähän se on.
Rahaa ne haluaa eli häissä on nykyisin pääsymaksu.