Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kyllä ihmetyttää hoikkien ystävien syöminen!!!

Vierailija
18.04.2022 |

Meidän perheessä kaikki ollaan lievästi ylipainoisia minä 90kg, mies 130kg, lapset 11v 61kg ja 9v 41kg.
Meillä on ystävä perhe jossa kaikki on hoikkia ja he syömät n. 1kg pakaste pyttipannusta kaikki ja tulevat kylläisiksi.
Meillä on tapana ostaa omat tuollaiset jokaiselle ja ottaa vielä esimerkiksi perunasalaattia kylkeen.
Jotkut pärjää hirveän vähällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan lopettaa se ystävien syöminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun sori; 500g eikä kilo.

Ap

Vierailija
4/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla tulee nälkä. Ja kun syö kunnolla, ei tarvitse napsia karkkeja ja keksejä. Itse ihmettelen ylipainoisia "mä en oo syönyt mitään koko päivänä"-tyyppejä. 

Vierailija
5/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tosi lievästi.

Vierailija
6/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

500g pyttäriä perunasalaatilla on aika paljon..syökö lapsetkin niin paljon? Mitä muuta syötte/juotte päivän aikana?

Vierailija
7/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tosissasi? Teidän 11v painaa enemmän kuin minä 40v, enkä edes ole mitenkään laiha tai lyhyt. Lapset ovat hoikkia ja mies normaalipainon ylärajoilla. Meillä ei kyllä syödä eineksiä kuin poikkeustapauksissa, vaan hyvistä raaka-aineista tehtyä kasvispainotteista ruokaa. Sitä voi syödä niin paljon kuin jaksaa, eikä lihota. Karkkeja, sipsejä ja limua syödään yleensä vain juhlissa, eli ei läheskään joka viikko.

Vierailija
8/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän perheen ylipaino johtuu asenteesta.  aika kehopositiivista kutsua noita painoja "lievästi" ylipainoksi

Vierailija
9/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni on normaalipainoinen. Meidän 11 v painaa 35 kg ja 9 v painaa 25 kg. Pyttipannua eivät syö, mutta esimerkiksi 9 v voi syödä pizzeriassa aikuisten pizzan tai sushi-buffetissa yli 20 nigiriä. Ja minä en muuten edes trollaa.

Vierailija
10/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vatsalaukut on järjettömällä syömisellä venytetty niin eihän niitä pienet pyttipannut täytä. Atria ja muut einestuottajat kiittävät.

Vierailija
11/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko perehe syö ravitsevasti aamiaisen,lounaan.välipalan, päivälisen iltapalan. Eikä muta välissä lapaa suuhun,Ei käytä mitään missä sokeria.Sipsitkin pis. Kyllä pysy normaali painoisena kaikki. Ruka rytmi on A ja O .Ruoka laitaa ainen vaihdunan käytiin. Jokaiselta lihavalta kysyt miten syöt, vasta 1 aterian illalla. Siinäpä se syy on. Unohtavat mitä pientä lappavat suuhun kahvin kanssa kotona ja siellä missä kahvia tarjotaan.( niin eihän pullat,keksit,karkit,sokeri mehut,limut,kaljat,viinit ole ruokaa,tottahan se on,ei jäätelökään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi