Onko sinusta 22 °C sopiva huoneenlämpötila?
Kommentit (46)
Mulle se on muuten juuri sopiva, mutta tykkään nukkua vähän viileämmässä. Mieheni taas tykkää tuosta 19-20 huonelämpönä
Hoikille ei ole tarpeeksi ja lihaville liian lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, minun BMI 20,5 ja 22 on silti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mä taas on lihava ja 22 on sopiva ( joskus enemmänkin). Kun liikun liian vähän, myös verenkierto heikentyy ja sitä helposti palelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mä taas on lihava ja 22 on sopiva ( joskus enemmänkin). Kun liikun liian vähän, myös verenkierto heikentyy ja sitä helposti palelee
Ja miniäni taas joka on hyvin hoikka nuori nainen, tykkää paljon viileämmästä mitä meillä on.
Meillä on yleensä noin +20 ja jos on sitä enemmän, niin ei ole kiva nukkua.
+22 on juuri sopiva sisälämpötila. Siinä tarkenee, mutta ei tule kuuma.
Ulkolämpötiloista taas on ihan tutkittu, että +14 astetta on suomalaiselle ihmiselle miellyttävin ulkolämpötila. Ei palele, eikä ole kuuma, helppo pukeutua.
Kylmä. Jopa 24 asteessa palelen, jos olen pitkään paikallani. Ja toisaalta heti hikoilen, jos vaikka siivoan.
18 sopiva, makkarissa alle 15. Vaatteita voi pitää päällä ja peittoa nukkuessa.
Siinä sopivan rajamailla. Ehkä hieman lämpimämpi saisi olla.
Yleensä liian viileä. Sopiva lämpötila riippuu paljon siitä että onko vetoa, jos vetää kylmää ilmaa niin sitten saattaa olla tarpeen jopa 27 astetta, varsinkin kipeänä. Ostin talvella lisälämmittimen ja todellakin mielummin maksan ylimääräistä sähköstä kuin palelelen.
Lämmitän puulla ja aamulla on joskus 14. illalla voi sitten olla 24. Ei tässä talossa ole mitään tasalämpöjä. Rak. 1951. 160m2
Kylmä tulisi. 23 on minulle täydellinen.
23 astetta on sopiva lämpötila, missä voi olla kevyissä ja mukavissa vaatteissa. Tätähän ollaan tutkittukin, että 21 on sopiva miehille ja naisten suorituskyky laskee alle 23 asteessa.
Liian vähän. Optimilämpötila on 23,8.
Hieman liikaa. Hyvä on 19-20.