Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä biseksuaali

Vierailija
18.04.2022 |

Sinä olet olemassa. Et ole ”puoliksi hetero, puoliksi homo” eikä biseksuaalisuus ole mikään ”siirtymävaihe” tai ”päättämättömyyttä”. Et ole homo silloin kun olet omaa sukupuolta olevan kanssa ja hetero kun olet vastakkaisen kanssa. Olet biseksuaali ja sillä siisti.

Olet yhtä paljon sateenkaarilipun alla kuin muutkin. Sinulla on oma kirjain, oma lippu. Sinulla on täysi oikeus kokea seksuaalisuutta joko vakaana ja tasaisena, tai aaltoilevana muuttaen painopistettä.

Seksuaalisuutesi ei ole vitsi, ei huomionhakua, ei esittämistä. Biseksuaalit ovat seksuaalivähemmistöjen syrjityin ja vähätellyin suuntaus. Pidetään toistemme puolta. Ei hyväksytä minimoimista tai ohittamista siinä missä kukaan muukaan ei hyväksy. Puutu jos näet vääryyttä.

23.9. On biseksuaalisuuden päivä 💙💜💖

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕💕

Vierailija
2/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa koet tarpeelliseksi kertoa meille asioita, jotka tiedämme muutenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa koet tarpeelliseksi kertoa meille asioita, jotka tiedämme muutenkin?

Pidetään samaa puolta, ei hyökätä toisiamme vastaan. Mukavaa, että nämä ovat sinulle itsestäänselvyyksiä. Itse tiedän, että kaikille ei ole.

Vierailija
4/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään samaa puolta, ei hyökätä toisiamme vastaan. Mukavaa, että nämä ovat sinulle itsestäänselvyyksiä. Itse tiedän, että kaikille ei ole.

Jeesusteletko muistakin aiheista vai yritätkö vain vakuutta itsesi siitä, että olet oikeasti biseksuaali, vaikka et koskaan olet lutkuttanut sekä kullia että pillua?

Vierailija
5/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank you, Captain Obvious.

Vierailija
6/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vai yrittää ankeuttajat taas ankeuttaa. Tommoset voi pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Lutkutan mitä huvittaa ja terkkuja ap:llekin, kiitos päivän hyvistä energioista <3

Vierailija
7/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas ihmisillä on paha olo tänään.

Vierailija
8/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesusteletko muistakin aiheista vai yritätkö vain vakuutta itsesi siitä, että olet oikeasti biseksuaali, vaikka et koskaan olet lutkuttanut sekä kullia että pillua?

Huomautus, että neitsytkin voi tietää suuntautumisensa. Ei tarvitse kokeilun kautta selvittää. Tässä myös yksi väärinkäsitys, joka näytti tulleen woke-seksuaalilta itseltään. Eli tarpeen tuli tämäkin aloitus.

Vierailija
9/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen oikeasti seurustellut sekä miesten että naisten kanssa koko aikuisikäni, en ole koskaan tuntenut minkäänlaista tarvetta tuoda seksuaalista suuntautumistani esille. Se ei ole minulle mikään identiteettikysymys. Eikä mua haittaa pätkääkään, että ihmiset yleensä kuvittelevat minun olevan joko homo tai hetero. Seksuaalinen mielenkiintoini kuuluu korkeintaan sen kohteelle, jos hänellekään.

Vierailija
10/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomautus, että neitsytkin voi tietää suuntautumisensa. Ei tarvitse kokeilun kautta selvittää. Tässä myös yksi väärinkäsitys, joka näytti tulleen woke-seksuaalilta itseltään. Eli tarpeen tuli tämäkin aloitus.

Sori, mutta ei voi. Monet kuvittelevat olevansa biseksuaaleja, koska se on trendikästä. Ellet ole harrastanut seksiä molempien sukupuolien kanssa, et ole biseksuaali olet vain 'bicurious'.

Vierailija
11/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ei voi. Monet kuvittelevat olevansa biseksuaaleja, koska se on trendikästä. Ellet ole harrastanut seksiä molempien sukupuolien kanssa, et ole biseksuaali olet vain 'bicurious'.

Sinä olet juuri se syy miksi tarvitsemme ahkeraa valistusta jopa vähemmistöjen keskuudessa. Biseksuaalisuuden kokemuksen vähättely trendikkäänä on erittäin haitallista bifobiaa. Myöskin se, että muut sanelevat näitä asioita ulkopuolelta, on hyvin tyypillistä umpimielisen toimintaa. Sisäistetty bifobia on erittäin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän