Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisista jotka ei osaa neuloa?

Vierailija
18.04.2022 |

Meidän suvussa kaikki naiset osaa neuloa ja tehdä muitakin naisten töitä. En tunne ainuttakaan sellaista naista, joka ei osaa neuloa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei edes kiinnostanut oppia neulomaan tai virkkaamaan, kun opettaja koulussa ei suostunut neuvomaan meitä "vääräkätisiä".

Ommella ja kutoa sentään osaan.

Vierailija
42/45 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa eikä oppia varmasti kartu. Tulee sitä ihasteltua, kun yksi perheenjäsenistä osaa (on ennestään ompelijan koulutus ennen alanvaihtoa) ommella erilaisia pipoja ja pantoja. En muista enää, monennella kerralla sain sukat kudottua ollessani yläasteella. Ehkä johtuu autismista, mutta ironista kyllä että olen ollut hyvä piirtäjä ja kuvataiteesta tuli yhdeksän. Onneksi osaan edes ruokaa laittaa ohjeiden mukaisesti, sillä se on jokapäiväinen taito toisin kuin ompelu, jota kyllä arvostaa ja jos joku oikeasti saa siitä työn, niin mielellään tukisi kotimaista käsityötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap keksit niin nokkelan jutun. Opitko vasta nyt, mikä ero on neulomisella ja kutomisella. Koska en ole saivartelija, niin taidampa mennä tästä kutomaan villasukkia ja ihan puikoilla.

Vierailija
44/45 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi neulominen liitetään naiseen, eikö miehet voi neuloa ?

Vierailija
45/45 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelukoneella ommellaan , sukkapuikoilla neulotaan , kangaspuilla kudotaan. Murre kyllä vaikuttaa ,tikkuaminen ei ole kutomista. Mitä se on ?  Minä inhosin koulussa käsitöitä nyt en muuta tekisikään : D Tunnen pari naista jotka eivät eläissään ole käsitöitä harrastaneet , tupakanpoltto on mukavampaa. Ai niin anoppi lukeutui myös heihin , kerran yritti tupakan käryttämisen lopettaa ja teki kympin pitkillä puikoilla oranssin väristä kaulaliinaa : D D No mulle ne langat päätyi ja neuloin miehelle pitkävartiset villasukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi