Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko loukkaantunut nyt täysin aiheetta?

Vierailija
18.04.2022 |

Tapasin pari viikkoa sitten baarissa miehen jonka kanssa ollaan nähty useampaan kertaan. Hän kertoi mulle eilen, että hänellä on todettu sukupuolitauti. Typeryyttäni oltiin pantu ilman kondomia. Hän tarjoutui ja maksoikin mulle lääkärikäynnin samalle päivälle ja lupautui maksamaan jos tulee muuta.

Mulla on todella surkea olo tästä. Tuntuu siltä, että mua on kusetettu. Sanoin hälle etten halua enää tavata. Kerroin kaverille ja hän sanoi, että suutuin nyt täysin aiheetta. Onko niin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kukaan viittii ihan "paljaaltaan" nykyaikana panna. Suojautuminen on ihan yhtälailla sun vastuulla. Ja ei mitään syytä loukkaantua, ihan täysin sun oma vikasi.

Miten niin ei ole syytä loukkaantua? Totta kai on hemmetin typerää olla suojautumatta, mutta ainakin itsestään tietää onko toiminut niin että voisi olla saanut sukupuolitaudin. Mies on silti ilmeisesti päättänyt olla välittämättä mahdollisuudesta.

miehen vika, kun ap ei halunnut kondomia

Vierailija
42/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän otti aivan samalla tavalla riskin että saa sinulta sp taudin jos ei tiennyt omasta tartunnastaan.

Ja olisi aivan yhtä oikeutettu suuttumaan jos ap olisi jättänyt kertomatta että on muuten tullut aiemminkin pantua paljaalla eikä ole tullut käytyä testeissä sen jälkeen.

Typerää käytöstä toki molemmilta kaiken kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kukaan viittii ihan "paljaaltaan" nykyaikana panna. Suojautuminen on ihan yhtälailla sun vastuulla. Ja ei mitään syytä loukkaantua, ihan täysin sun oma vikasi.

Miten niin ei ole syytä loukkaantua? Totta kai on hemmetin typerää olla suojautumatta, mutta ainakin itsestään tietää onko toiminut niin että voisi olla saanut sukupuolitaudin. Mies on silti ilmeisesti päättänyt olla välittämättä mahdollisuudesta.

miehen vika, kun ap ei halunnut kondomia

Missä on sanottu tilanteen menneen noin? Jos mies silti haluaa kondomin, kuten kannattaakin, niin ei todellakaan ole pakko olla ilman vaan voi esimerkiksi lähteä. Ei se mies yhtään enempää uhri ole.

Vierailija
44/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös loukkaantunut.

Vierailija
45/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa 100€ testit toiselle? Ne saa ilmasiks julkisella. 😂

Vierailija
46/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa 100€ testit toiselle? Ne saa ilmasiks julkisella. 😂

Tulin ihmettelemään samaa

Vierailija
47/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä loukkauduit turhasta. Mies teki reilusti ja maksoi.

Mä en itse varmaan maksais kellekään jonka olisin tuntenut noin vähän. Varmaan haluaa susta enemmän.

Tätä minäkin epäilen.

Vierailija
48/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkimus mies.

Vierailija
49/50 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ei ei. Kiitä häntä ja pyydä anteeksi