Ylen Kerttu Kotakorpi elää askeettista elämää ja on fanaattinen luontoharrastaja
Häneltä on myös juuri tullut tietokirja liittyen ilmastomuutokseen ja luonnon moninaisuuteen. Hän liikkuu lähes pelkästään pyöräilemällä eikä osta uusia vaatteita juuri koskaan.
Kommentit (18)
Yleltä tuli Peltsin tekemä haastattelu. Kertulla tuntui kyllä olevan tietopohjaa varsin paljon. Ihan fiksun oloinen tyyppi on.
Vierailija kirjoitti:
Itse en innostu ihmisistä jotka tyrkyttämällä tyrkyttävät itseään esille ilman syytä
Hyvä, sitten oletkin innostunut Kertusta!
On ihan kivalta näyttävä nainen, se on suunnilleen jotain 35.
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää kerrankin esitellä jonkun oikeistokonservatiivin, joka liikkuu valtavalla maasturilla ja syö kokolihaa joka päivä?
Ketkä nää? Esitellä missä?
Nainen yrittää tehdä työtään palkkaa vastaan ja toiset käy arvostelemaan ulkonäköä. Melko reilua.
Läskit rumilukset taas kateellisina parjaamassa nuoria osaavia naisia.
Syntyjään Vaasasta, pohjalaiset vaan on fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävin säätieteilijä. Puhuukin epäselvästi.
Kyllä minä siitä selvän olen saanut.
Ihana reipas nainen eikä mikään ruikuttaja kuten haukkujat täällä.
Onko asiallista julkisesti ylläpitää sivustoa, jossa keskitytään jatkuvasti näiden esiintyjänaisten haukkumiseen? Iljettävää! Monessa kirjoituksessa on usein myös vahva seksismin maku.
Hän on aiheestakin huolissaan. 90% ihmisistä ei älyä, usko tai myönnä asiaa, vaikka ihmisen kaikinpuolinen tuhoava vaikutus ympäristöön on kenen tahansa omin silmin nähtävissä.
Toivottavasti niitä kirjoja ei ole tehty paperista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti niitä kirjoja ei ole tehty paperista.
Paperi ja selluloosa on uudelleenkäytettävää.
Kerttu haluaa palauttaa meidät aikaan paljon ennen tietokoneita. Siis muinaiseen asketismiin. Päästöt vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on YLEllä töissä, joka pilaa hyvän naisen.
Eu:n yhdessä köyhimmistä maista ei ole hirveästi valinnanvaraa tuolla alalla.
Viisas, tyylikäs ja kaunis. Se on Kerttu!