Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko viestiä miehelle vai en

Vierailija
18.04.2022 |

Miten nämä nykysäännöt menevät 😂? Tapasin mukavan miehen, sain hänen numeronsa. Laitoin viestin, johon hän vastasi ja viestin sävy oli ns ystävällinen. Mitäs nyt? Pitääkö mun odottaa miehen ottavan seuraavaksi yhteyttä vai saanko itse jo ottaa 🥶?

Mies on tosi ihana! Haluaisin hänet! Mutta olen lukenut, että kiinnnostunut mies ottaa kyllä yhteyttä. Joten nyt mun tarvii vain toivoa, että ottaa yhteyttä, eikö niin? 😊

Auttakaa, olen auttamatta pihalla deittailusäännöistä 🤩

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden viestin voisit vielä laittaa. Mieshän kuitenkin on numeronsa antanut. Sen jälkeen pallo on kyllä miehellä.

Vierailija
2/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ainakin tuo hymiöiden käyttö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina päälle vaan, ei muuta kuin viestiä menemään. Älä ole nössö.

Vierailija
4/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "nykysääntöjä" tai edes sääntöjä, kun elämä ei ole mikään peli. Teet siten kuten tuntuu, ja jos vastakaikua ei tule, etsit muuta seuraa. Olkoot kuinka ihana mies, niin jos luonteet ei kohtaa, ei se millään kikkailulla parane.

Vierailija
5/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että reiät voideltu, tule nopeasti!

Vierailija
6/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en osaa näitä viestittelysääntöjä. Aina pitää miettiä, että laitanko vai enkö laita viestiä.

Nuorempana oli niin helppoa, baariin vaan, mies saatille, jos on vielä aamupalallakin kivaa yhdessä, sovitaan seuraava tapaaminen samalle illalle, eli mies käy vaan pesulla ja vaatteet vaihtamassa. Siitä se seurustelu sitten lähti.

Nyt pitkästä aikaa sinkkuna ja huh miten vaikeaa tinderöinti, kirjottelu, treffit, treffien välissä kirjottelu. Jatkuu puoli vuotta, eikä vieläkään ole selvää, että seurusteltaisiin. Ja sitten se loppuukin, kun alat vakavasta suhteesta vihjailla.

N37

Vierailija
7/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemuseni sanoo, että jos sitä pitää miettiä ja pohtia voinko vielä/jo ottaa yhteyttä niin ei kannata.

Se harmittaa yleensä heti ja viimeistään vartin sisällä kun toinen ei vastaa viestiin.

Vierailija
8/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en osaa näitä viestittelysääntöjä. Aina pitää miettiä, että laitanko vai enkö laita viestiä.

Nuorempana oli niin helppoa, baariin vaan, mies saatille, jos on vielä aamupalallakin kivaa yhdessä, sovitaan seuraava tapaaminen samalle illalle, eli mies käy vaan pesulla ja vaatteet vaihtamassa. Siitä se seurustelu sitten lähti.

Nyt pitkästä aikaa sinkkuna ja huh miten vaikeaa tinderöinti, kirjottelu, treffit, treffien välissä kirjottelu. Jatkuu puoli vuotta, eikä vieläkään ole selvää, että seurusteltaisiin. Ja sitten se loppuukin, kun alat vakavasta suhteesta vihjailla.

Joo kieltämättä kaikki on nyt toisin kun ysärillä, olen huomannut.. ja tähän piinalliseen ”laitanko viestiä, milloin laitan” - hommaan sortunut vaikka aikuinen fiksu nainen pitäisi olla.

Tuntuu et nykyään nainenkin voi olla vähän aloitteellisempi ja voi myös miettiä et mitä häviää jos viestin laittaa? Jos ootte samassa duunissa tai muuten törmäätte voi miettiä onko mahdollisten pakkien jälkeen jotenkin kiusallista?

Ap’n tapauksessa laittaisin selkeän kysymyksen esim. ”Lähdetkö kahville viikonloppuna?” ja katsot mitä hän vastaa. Jos tähän tulee kiemurtelua niin jätä homma sitten kokonaan. Jos mies on kiinnostunut hän järkkää kyllä jonkun ajan tuolle, jos ei vkonloppu sovi niin ehdottaa itse että miten olis päivä x sensijaan?

N37

Vierailija
9/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kieltämättä kaikki on nyt toisin kun ysärillä, olen huomannut.. ja tähän piinalliseen ”laitanko viestiä, milloin laitan” - hommaan sortunut vaikka aikuinen fiksu nainen olenkin.

Tuntuu et nykyään nainenkin voi olla vähän aloitteellisempi ja voi myös miettiä et mitä häviää jos viestin laittaa? Jos ootte samassa duunissa tai muuten törmäätte voi miettiä onko mahdollisten pakkien jälkeen jotenkin kiusallista?

Ap’n tapauksessa laittaisin selkeän kysymyksen esim. ”Lähdetkö kahville viikonloppuna?” ja katsot mitä hän vastaa. Jos tähän tulee kiemurtelua niin jätä homma sitten kokonaan. Jos mies on kiinnostunut hän järkkää kyllä jonkun ajan tuolle, jos ei vkonloppu sovi niin ehdottaa itse että miten olis päivä x sensijaan?

N37[/quote][/quote]

Vierailija
10/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Olen juuri samassa tilanteessa ja olen varmaan se sama mies🤗🙄😁

Vierailija
11/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen haluaisit niin älä vaan tee itse mitään kun kyllä sen haluamisen ja tavoittelun pitää tulla mieheltä kun eihän se ole naisen tehtävä lähestyä!! Kätevästi voi sitten loukkaantua ja alkaa vihaamaan kaikkia miehiä jos yksi mies ei osannut lukea ajatuksia

Vierailija
12/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita. Olin vain kohtelias.

Vierailija
13/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän siis vastasi sinun viestiisi? Eli hän on se, joka on viimeksi viestin laittanut? Eli sinun "vuorosi".

Eli jos sinulla on jotain sanottavaa hänelle, laita ihmeessä viesti.

14/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on olemassa mitään sääntöä, jonka mukaan et saisi ottaa uudestaan yhteyttä. Kaikki miehet eivät myöskään ole ihan niin aloitekykyisiä, kuin ehkä haluisivat olla, ja mies saattaa hyvinkin arvostaa aloitteellisuuttasi. Jos kysyt suoraan, haluaako hän tavata, niin pääset ainakin eroon itseäsi jäytävästä epävarmuudesta*.

* = tilalle voi tosin tulla jäytävä katumus ja mahdollisen virheen märehtiminen.

Ps. Minun puolestani emojeita saa käyttää, jos haluaa, eli eivät ole noloja yms.

Vierailija
15/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laita ihmeessä jotain ja muista mättää noita hymiöitä reilusti viestiin. Mielellään joka toisen sana jälkeen joku hymiö!

🙄

Vierailija
16/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemuseni sanoo, että jos sitä pitää miettiä ja pohtia voinko vielä/jo ottaa yhteyttä niin ei kannata.

Se harmittaa yleensä heti ja viimeistään vartin sisällä kun toinen ei vastaa viestiin.

Tämä on sitä nykyaikaa! Eli jos toinen ei vastaa heti, ollaan jo niin pettyneitä ja luovuttamassa.

Vuonna 1997 minä lähetin kortin miehelle, josta olin kiinnostunut. Vastaus tuli 3 viikon kuluttua. Siitä se lähti, ja edelleen olemme yhdessä.

Nykyisinhän tuo ei olisi edes mahdollista, koska kukaan ei ota todesta ihmistä, joka lähettää etanapostia ihastukselleen.

Vierailija
17/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Miksi pitää vihjailla? Mä ainakin kysyn aina ihan suoraa. Viesti; haluatko tavata? Muutaman tapaamisen jälkeen; mitä tulevaisuudessa?

Ei mulla ole aikaa tuollaisiin peleihin ja vihjailuihin. Selkeät kysymykset ja niihin selkeät vastaukset ja jos niitä ei tule, niin sitten antaa olla.

Vierailija
18/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, Taidan olla se mies jota ap kuvailee. Viestisi jälkeen loppui mielenkiinto, joten parempi jos et viestitä. Olet liian "lapsellinen" mulle.

Vierailija
19/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, siitä seuraa vain sitä että kirjoittelet sitten tänne ja valitat kuinka mies ei tee sitä tai tätä, varsinkaan kotitöitä. 

Vierailija
20/20 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Miksi pitää vihjailla? Mä ainakin kysyn aina ihan suoraa. Viesti; haluatko tavata? Muutaman tapaamisen jälkeen; mitä tulevaisuudessa?

Ei mulla ole aikaa tuollaisiin peleihin ja vihjailuihin. Selkeät kysymykset ja niihin selkeät vastaukset ja jos niitä ei tule, niin sitten antaa olla.

Kato kun toinen on kiinnostava ja on sitä kuuluisaa kipinää, muttei ole varma, että haluaako vakavaa suhteesta. Se mies siis. Nämä ihanat, jalat alta vievät vedättäjämiehet taitaa olla ihan ilmiö nykyään, kun täälläkin heistä aika ajoin kirjoitellaan.

Ehkä opin tuosta kokeilusta jotain. Nyt en siis ole tinderissä, vaan ihan itseriittoiseksi päätin ruveta. Välillä vaan mietin, että pitäiskö kuitenkin kokeilla vielä deittailua, jos löytyiskin joku, mut on se aikamoinen savotta. Mutta totta, jos mies alkaa venkoilemaan, niin pitäisi heti tajuta laittaa homma poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän