Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laineikas hiusmalli vanhentaa

Vierailija
18.04.2022 |

Tykkään kyllä pitkistä hiuksistani, vaikkakin ne on ohuet ja lasimaiset. Nuorena kokeilin myös polkkaa, joka sopi tosi hyvin. Hiukseni ovat taipuisat ja nyt kun on 40 mittarissa alkaa naama valahtaa ikävästi. Tämä pitkä roikko tuntuu vaan lisäävän sitä vaikutelmaa. Kuulemma keskiikäisen ri kannattaisi leikata, mutta tässä tilanteessa se voisi olla hyvä juttu. Malli sopii hyvin, enemmänkin jännittää että toimiiko se, kun on ikää tullut. Ja ennenkuin vastaatte, että kasvaahan ne takaisin, niin juu, tiedän. Kasvaa vaan pirun hitaasti. (Pitkät ei ole mulle mikään pakkomielle, mut ne tuntuu naisellisilta).

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menisi kampaajakalle ja kysyisi,

En valitettavasti ole löytänyt hyvää kampaajaa. Niitä kun on moneen junaan.

Vierailija
22/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä selkään pitkät paksut kiiltävät hiukset.IKä 69 v. En ikinä luovu niin kauan kun on hyvänlaatuiset.

Jaa. En kyllä kysynyt millaiset teidän hiuksenbrbon tai aiotteko leikata. Kiitos tiedosta nyt kumminkin..

Puhut kuinka pitkät hiukset vanhettaa ja vastasin.Minua ei vanheta,Itse asiassa olen vieläkin hiusmallina Wellalle ! Ei ole iästä kiinni!

Yleensä kun aloittaa keskustelun täytyy hyväksyä muidenkin vastaukset ei vaan kateuksissa hyökätä ensimmäisen kimppuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa kun kaikki pitää miettiä iän kautta. Ensinnäkään 40 vuotta ei oo mikään ikä jolloin automaattisesti näytetään vanhoilta. Toiseksi laineikkaat hiukset ovat naiselliset. Kolmanneksi sä et ala tuntea oloasi nuoremmaksi ja paremmaksi, jos leikkaat tukan. Neljänneksi yritä nyt valita edes tukkatyylisi sen mukaan mitä itse haluat ja mistä tykkäät, ketään ei kiinnosta näytätkö kaks vuotta nuoremmalta lyhyessä tukassa vai et. Leikkaa jos haluat mutta älä leikkaa jos et halua.

Vierailija
24/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidennykset, jos sun elämä on hiuksista kii.

En todellakaan laita mitään feikkijouhia.

Vierailija
25/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidennykset, jos sun elämä on hiuksista kii.

Ei todellakaan mitään feikkijouhia.

Vierailija
26/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään hiuslaatu ei yksinään nuorenna tai vanhenna sinua. Kokonaisuus on se, mikä ratkaisee. No, ehkä hiustenpidennykset, huonokuntoiset hiukset, pälvikalju yms. antaa epäsiistin tai feikin vaikutelman. 

Vierailija
27/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä selkään pitkät paksut kiiltävät hiukset.IKä 69 v. En ikinä luovu niin kauan kun on hyvänlaatuiset.

Jaa. En kyllä kysynyt millaiset teidän hiuksenbrbon tai aiotteko leikata. Kiitos tiedosta nyt kumminkin..

Puhut kuinka pitkät hiukset vanhettaa ja vastasin.Minua ei vanheta,Itse asiassa olen vieläkin hiusmallina Wellalle ! Ei ole iästä kiinni!

Yleensä kun aloittaa keskustelun täytyy hyväksyä muidenkin vastaukset ei vaan kateuksissa hyökätä ensimmäisen kimppuun. 

Vastaus kun ei ollut ap:n tilanteeseen liittyvä, hänellä oli ohuet hiukset. Pitikö vaan päästä pätemään?

Vierailija
28/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka hiukset olisivat jo ohentuneet niin moni onkin ehdottanut pidennyksiä. 

Nolointa mitä tiedän. Kulkea joku hevosenhäntä tekoletti päässään. Kyllä omat karvat saa riittää.

Jos menet ammattilaiselle niin ei sitä edes huomaa ja mitä noloa siinä on? Ovatko tekohampaatkin sinusta nolot?

Vierailija
29/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että leikkauttaisit hiuksiisi kananpyrstömummopotan, kokeile poninhäntää. Korkealle takaraivolle sidottuna hyvä vastapaino maan vetovoimalle.

En ole edes harkinnut kananpersemallia. Ei leukalinjaa lyhyemmäksi. Todennäköisesti leuan ja olkapääpituuden välimaastoon. Ponnari on ohut liru eikä näytä miltään. Saahan ne hiukset näkyä eikä olla vedetty taakse. Osa hiuksista ylhäällä toimii, jos pituus on vähän lyhyempi. Nyt roikkuu niin surkeana suirona.

Jos ongelmana on ohut luiro tukka, niin kiharat voisi tuoda siihen volyymia, jolloin näyttää paksummalta.

Ap vaikuttaa kyllä muuten aika ankeelta ihmiseltä, siihen ei taida oikein mikään tepsiä...

Vierailija
30/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka hiukset olisivat jo ohentuneet niin moni onkin ehdottanut pidennyksiä. 

Nolointa mitä tiedän. Kulkea joku hevosenhäntä tekoletti päässään. Kyllä omat karvat saa riittää.

Jos menet ammattilaiselle niin ei sitä edes huomaa ja mitä noloa siinä on? Ovatko tekohampaatkin sinusta nolot?

Tekohampaat nyt on vähän eri juttu. Kyllä ne vaan aidoista erottaa ja itse tietäisin että mulla roikkuu tekohiusta ni ei sillä olo ainakaan kohenisi. Saisi vielä kokoajan jännittää näkyykö ne kiinnityskohdat. Teinien juttu. Tai teinimielisten.

Vierailija
31/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään hiuslaatu ei yksinään nuorenna tai vanhenna sinua. Kokonaisuus on se, mikä ratkaisee. No, ehkä hiustenpidennykset, huonokuntoiset hiukset, pälvikalju yms. antaa epäsiistin tai feikin vaikutelman. 

Niinpä. Jos nämä laineikkaat hiukset on kiillottomat ja homssuiset korput, niin varmasti vanhentaa. Siihen vielä paksuja harmaita jouhia töröttämään...

Vierailija
32/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennykset tarvii suht paksun oman tukan, jotta teipit jne eivät näy. Ne myös repivät omaa tukkaa.

Vierailija
33/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos nämä laineikkaat hiukset on kiillottomat ja homssuiset korput, niin varmasti vanhentaa. Siihen vielä paksuja harmaita jouhia töröttämään...

Ei oo harmaita. Eikä oo kuivat kropsut. Käytän olaplexin shampoota ja k18 säännöllisesti. Eli hyväkuntoiset mutta hyvin ohuet ja lasimaiset.

Vierailija
34/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kun ei ollut ap:n tilanteeseen liittyvä, hänellä oli ohuet hiukset. Pitikö vaan päästä pätemään?

Kuule ,Minun ei tarvi täällä päteä! Minulla on muutakin elämässä kuin tämä palsta ,vaikka juuri tänään olen ahkeraan istunut täällä syystä että sairastuin flunssaan.

Vierailija
35/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on niin asiattomia vastauksia ettei paljon kiinnosta. 

Vierailija
36/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusöljyä! Kysy kampaamosta suosittelut. Minun mielestäni laine ja kihara on paras juuri pitkänä, mutta tarvitsee hyvää hoitoa. Kuivat latvat kannattaa trimmata, mutta solisluuta lyhyemmäksi en itse leikkaisi.

Kihara hius ei vanhenna, päinvastoin hyväkuntoinen kihara antaa volyymiä ja kuohkeutta. Opettele laittamaan hiuksiasi, youtubesta saa vinkkejä. Opiskele kasvojasi, miten hiukset kannattaa laittaa, jotta parhaat piirteesi korostuvat.

Vierailija
37/37 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen samanikäinen, oli tukka minkä mittainen tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi