Siellä Salla haukkuu kollegansa lehdessä
Kuulemma on reilua, että ylitöillä on mahdollista tienata enemmän palkkaa. Koko alan ongelma on, että ilman ylitöitä tekemällä ei elä. En ihmettele, jos kollegat saikuttavat a. koska ovat Sallan työkavereita b. ihminen tarvitsee myös vapaa-aikaa. Kukaan tuskin turhaan saa sairaslomaa niin kuin esimies Salla tahtoo uskoa.
Jos Salla näet niin häpeä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e5afc471-9962-4f2e-8451-1969ab6aa280
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se peruspalkka on ?
2536e/kk minulla leikkaussalissa. Siihen päälle 210e/kk kokemuslisät reilu kolmestakymmenestä vuodesta. Vuorolisiä tulee 0-400e/kk.
Ja niistä lisistä.. luuleeko joku, että minä voin päättää kuinka paljon lisiä saan? En voi päättää, koska osastollamme ne muutkin reilu sata hoitajaa tekisi mieluummin vain pyhätöitä siitä syystä, että ilman lisiä käteen jäävä palkka jää alle 2000e.
Mielestäni teen ihan yhtä vaativaa työtä eikä koulutuksenikaan ole vähäisempi.
Palkka on samaa suuruusluokkaa mutta vuorolisiä ei ole.
Asun pks.
Toivoisin myös palkankorotusta. Mikäli sairaanhoitajat saavat olen mielestäni täysin oikeutettu myös samanlaiseen korvaukseen. (työ: kunnan taloushallinnossa).
Ei kyllä hauku ketään, vaan kertoo sen mikä on kyllä totta. Ymmärrän että juttu ärsyttää ihmisiä, jotka ovat juurikin näitä laiskureita.
No niin ja jutusta sitten pajastuikin, että kyseinen henkilö onkin pomopuolen hommissa, eli puhui työnantajan suulla. Aina näitä kokkariduunareita kaivellaan esiin, kun duunarit on lakossa kertomaan, että lakko on väärä, tai turha ja duunarien vaatimukset kohtuuttomia. Eihän näistä salloista tietenkään voida olla varmoja, onko henkilöt oikeasti edes olemassa, mutta juttujen tarkoitusperä on äärimmäisen selvä, eli lakkorintaman murtaminen.
Minä olen keski-ikäinen rasvanahkaduunari, joka en ole päivääkään tehnyt hoitoalan hommia, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että olette oikealla asialla. Arvon siskot ja veljetkin, älkää antako periksi!
M53
On se kumma että näitä Salla sairaanhoitajia löytyy aina silloin kun olisi palkan korotus tai työolojen parannus paineita muuten he kyllä ovat ihan hipihiljaa. Taitaa ta puoli lyödä hiluja tiskiin aina tarpeen vaatiessa että saadaan heidän mieleiset otsikot .
Ensi viikolla nakataan pöydälle joku tulospalkkaus korotus ja sehän se onkin sitte viimeinen naula sote arkkuun.