Ovatko kylpylät Suomessa lapsiperheiden riehuntapaikkoja?
Missä olisi ns. Aikuisten kylpylät, jossa esim K-18 leima?
Kommentit (28)
Valo mutta siellä allas pieni ja matala ja ei varmaan hoitoja. Ulkoporeallas ja saunat kuitenkin ihania!
Googla kuntoutuskeskus ja valitse niistä
Järvisydän on tosi erilainen, vaikkei lapsilta kielletty olekaan.
Tää mun kysely on off topic, mutta onko Suomessa sellasia koko perheen kekkulointipaikkoja kuten Puuhamaa, jossa ei myydä alkoholia? Onko Muumimaailma sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Googla kuntoutuskeskus ja valitse niistä
Kuulostaa tosi houkuttelevalta. Not.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ankea kokemus oli paikassa x. Lapsen kanssa. Täynnä lapsia. Kun palattiin kotiin, hän valitti korvaansa. Mentiin lääkäriin. Kolmen plussan streptokokki! Tosi paha, paha. Lääkäri sanoi, olitte "kylpylässä2...Joo.
Ei menty toiste. Myöhemmin kuulin että juuri siellä oli ollut ongelmana veteen kakkivat...yök.
Oli viimenen kerta.
Eräässä Itä-suomalaisessa taas oli mukavaa ja rauhallista, ei paljoakaan lapsia, enempi eläkeläisiä. Lapset vaistomaisesti vissiin käyttäytyivät kunnolla siellä, se oli kiva paikka!
Niin että kun ei vaan olis muitten kun sinun lapsia niissä kylpylöissä 😆
Tähh, ei mulla ole kuin yksi eikä se juoksentele ympäri ämpäri koska on oppinut käyttäytymään!
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ankea kokemus oli paikassa x. Lapsen kanssa. Täynnä lapsia. Kun palattiin kotiin, hän valitti korvaansa. Mentiin lääkäriin. Kolmen plussan streptokokki! Tosi paha, paha. Lääkäri sanoi, olitte "kylpylässä2...Joo.
Ei menty toiste. Myöhemmin kuulin että juuri siellä oli ollut ongelmana veteen kakkivat...yök.
Oli viimenen kerta.
Eräässä Itä-suomalaisessa taas oli mukavaa ja rauhallista, ei paljoakaan lapsia, enempi eläkeläisiä. Lapset vaistomaisesti vissiin käyttäytyivät kunnolla siellä, se oli kiva paikka!
Niin että kun ei vaan olis muitten kun sinun lapsia niissä kylpylöissä 😆
Tähh, ei mulla ole kuin yksi eikä se juoksentele ympäri ämpäri koska on oppinut käyttäytymään!
Niin niin, meidän lapsi ja naapurin kakarat 😄
Jätä lapset mummolaan ja tule viettämään hemmotteluviikonloppu "naimaikäisten Naantalissa" Kylpyläkeskus Kypsässä Hedelmässä!