Tekosyysi sille, ettet ole mukana Ukraina-mielenosoituksessa?
Kommentit (57)
Olisin, mikäli asuisin yhä (kuten tulevaisuudessa aionkin asua) siellä päin.
En ole lammas. En osallistu johonkin johon minulla ei ole osaa eikä arpaa. Ihmettelen sitä miksi nämä jotka tuohon ilmauksen osallistuvat, eivät ole tukemassa maamme hoitajia. Siinä.olisi oikean asian puolesta taistelua. Asia kun koskee lähemmin meitä ja on maamme asia. Miksi suomalaiset aina sotkeutuvat ja ovat niiden asioiden puolella jotka eivät meitä koske? Outo kansa.
Ukrainan nazzzit ovat vaarallisia. En kannata nazzzismia.
En asu Helsingissä tai edes liki ja toisekseen olen kipeä...
Ei ole mitään tekosyitä; kaikki syyt mitä ihmisillä on, ovat sen ihmisen ihan omia syytä.
Tekosyitä keksii vaan apn mielikuvitus...
Jonkun pitää kaitsea täällä Venäjän propagandaa.
Siellä on kuitenkin maskipakottajia, jotka tulee haastamaan riitaa, jos sinne uskaltautuu ilman maskia.
Ei tekosyytä, vaan ihan todellinen syy: olen melko laiska ja viihdyn kotona. Olen tosi huono lähtemään mihinkään mielenosoituksiin minkään asian puolesta.
Juu, voisin tuolla kyllä ollakin, jos asuisin jossain ihan tuossa lähellä. Mutta saattaa olla, että koti siltikin veisi voiton.
Olen sotimassa Ukrainassa. En ehdi nyt mielenosoitukseen, sori siitä.
Meinaat, että Putleri lopettaa heti puuhansa ja vetäytyy, kun näkee hurjan joukin Hasassa torilla?
Lahjoitan rahaa. Se, että seison jossain ei vaikuta mitenkään Ukrainan sotaan.
Vierastan uskonnon ja Ukrainan asian yhdistämistä. Vierastan myös Sibeliuksen Finlandian, Suomen kansallislaulun ja laulun Ukrainalle yhdistämistä.
Suuret kansanjoukot koronan jälkimainingeissa ja muutenkin.
Ei kerkeä, mutta rahaa olen lahjoittanut.
En näe mitään syytä puolustella valintaani venäläiselle röllille. Suomi tukee Ukrainaa runsaskätisesti ja jokainen meistä osallistuu siihen verovarojen kautta.
Olihan mielenosoitus venäjän lähetystön ympärillä? Onko tiedotusvälineiden läsnäolo varmistettu ja oikeat henkilöt kameroiden edessä antamassa lausuntoja? Ovatko valvojat siivoamassa asiattomat henkilöt pois?
Pakko näitä on suunnitella ja organisoida, niin venäjäkin tekee. Ei niillä muutoin ole mitään merkitystä.
ukrainassa on 40 000 000 ihmistä. Aika laiskaa sakkia jollei pysäytä noin pientä vihollista.