Tekosyysi sille, ettet ole mukana Ukraina-mielenosoituksessa?
Kommentit (57)
Vedä pakottaja itsesi kiikkuun. En aio tukea Ukrainaa enkä Venäjää.
Ainakin jotkut jaksavat välittää muustakin kuin itsestään... Hienoa! Asun muualla kuin Helsingissä, joten ei ole mahdollista tulla tukemaan Ukrainaa.
Asun monen sadan kilometrin päässä
Vierailija kirjoitti:
Asun monen sadan kilometrin päässä
Samma här
On monia, joille merkkaa vain oma anus... Ei heitä yhteiset asiat liikuta!
Ei siihen mitään tekosyytä tarvitse.Ei mielenosoitus täällä auta asiaa millään lailla valitettavasti.
Tekosyyni on se, että molemmat jalkani ovat poikki ja toinen käsistä, joten olen vähän avuton just nyt.
Koska noi ei auta mitään,maailma tuhoutuu kuitenkin kera ydinaseet.
En ole kuullut mielenosoituksesta ennen tätä, mutta eipä täältä Seinäjoelta niin nopeasti sinne pääsisi.
Jos haluat auttaa niin ukraina ottaa vastaan vapaaehtoisia taistelujoita
Paikkakunnallamme ei ole mielenosoitusta. Somessa (minulla on iso kansainvälinen verkosto) olen voimakkaasti osoittanut tukeani, ja muutenkin olen 100% Ukrainan tukena? Kuten uskon jokaisen oikean suomalaisen olevan myös.
Asun ulkomailla, osallistun täällä
En ollut edes tietoinen, että sellainen järjestetään. Kun ei seuraa somea, on aina vähän pihalla kaikesta.
En asu pääkaupunkiseudulla ja lisäksi satun olemaan kuumeessa.
Että oikein tekosyy. Just. Siihen mitään tekosyitä tartte, ettei osallistu. Ei se silti tarkoita, että olisi jotenkin venäjän puolella.
Slava Ukraini.
Liian pitkä matka ja ilmastonmuutos.
Autan parhaiten lahjoittamalla rahaa. Käytännössä kaikki ovat Ukrainan puolella ja r y s s ä ä n ei tehoa kuin lyijy ja nikkeli. Mielenosoittaminen on sinäbsä arvokas symbolinen ele.
Ukrainanlipun kanssa selfien ottaminen ei mielestäni auta mitään.