Olen niin yksinäinen ette minulla ole ketään ihmistä/läheistä. Kuka hoitaa asioita jos minulle käy jotain?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkihenkilön nimi ?? kenellä sellaisia enää on, täysin kasvottomia pankit ovat tänä päivänä eikä yksikään pankki hoida sun asioitasi muuta kuin rahankiilto omissa silmissään.
Jos minulle jokin onnettomuus käy niin sairaala todetkoon että ei ole näköjään lähiomaisia ja ottakoot yhteyttä sosiaaliviranomaisiin, jos ei ota niin olkoot. Hoidetaan sitten asiat kun taas pystytään jos pystytään.
Älä nyt takerru lillukanvarsiin höh, sinne saa EDUNVALVOJA...kaikki pitää rautalangasta vääntää,lue hi**o omakannasta mitä pitää tehdä!
Tottakai siitä pitää maksaa, en ilmaiseksi väittänytkään!
Ei omakannassa ole tämmöiseen vastauksia. Ainoastaan jos SINÄ alat jonkun esim. alaikäisen tai vanhempasi asioita hoitamaan. Ei sellaista kohtaa että sinä haluat jonkun tahon/henkilön hoitamaan sinun asioitasi.
Ei tuollaiselle pölhölle kannata vastailla.
Jos mulle jotain sattuu niin sairaala hoitakoon.
Ei haittaa jos puhelinliittymä suljetaan tai sähköt katkaistaan. Ulosotto ei voi ulosmitata osaketta kun ei hänen kirjeensä minua tavoita. Ja kuoleman jälkeen taas millään näistä ei ole minulle väliä.
En aio testamentata omia rahojani kellekkään. Sitten vanhana myyn omaisuuteni pois,sitten nostan tilini tyhjiksi ja lopuksi poltan kaikki setelini nuotiossa/takassa pois.