Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahallaan väärinkirjoitus! Tosikkojen painajainen!

Vierailija
18.04.2022 |

💻

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarimokissa oli joku aika sitten esimerkkejä kirjoitusvirheistä. Muita en muista kuin esimerkin "Leena leipoi leivät ja possu munkit". Ne oli kyllä hauskoja.

Vierailija
42/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vain niin, että jos kirjoittaa kuin kuusivuotias, niin siitä saa sen käsityksen, että kirjoittaja on kuusivuotias tai kuusivuotiaan tasolla.

Tieteellinen tutkimus paljastaa tosikkojen tason! Tosikkojen ÄO:ta rinnastetaan 4 vuotiaan tasolle!

Miksi kirjoitit ÄO, kun sinun olisi pitänyt kirjoittaa ÄÖ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavuuden huippu on käyttää vieraskielisiä sanoja ja kirjoittaa ne väärin.

Yleensä näin käy, vaikka ko. pätijä yrittää omaa leveliään korkeammalle ja hakee käännöksen googlella ;/

"That's alt-right mama" ei ole se hakemasi Elviksen biisi ;D

Vierailija
44/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joskus avauksiini tahallaan jonkin kirjoitusvirheen, sillä on hauskaa kalastella joku besserwisser paikalle pätemään virheestä.

Teen samaa sivistyssanojen kanssa. Jos kirjoitan immuniteetista, mutta käytän sanaa "annuiteetti", niin kyllä joku tosikko besserwisser tulee korjaamaan.

Mä kirjotan tarkoituksella enääN ja kuulLostaa :D

Toimii joka kerta!

Jonkun perce repesi kerran mun avoimmuudestani. Sai hepulin ja alkoi haukkumaan. Puollustin tietenkin itseäni ja sanoin ilkeästi. Olen pahoillani koko sydämmestäni ;D

Vierailija
45/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joskus avauksiini tahallaan jonkin kirjoitusvirheen, sillä on hauskaa kalastella joku besserwisser paikalle pätemään virheestä.

Teen samaa sivistyssanojen kanssa. Jos kirjoitan immuniteetista, mutta käytän sanaa "annuiteetti", niin kyllä joku tosikko besserwisser tulee korjaamaan.

Toimii joka kerta!

Jonkun perce repesi kerran mun avoimmuudestani. Sai hepulin ja alkoi haukkumaan. Puollustin tietenkin itseäni ja sanoin ilkeästi. Olen pahoillani koko sydämmestäni ;D

Miten kohtaa yhden tahallaan väärin kirjoittavan ja toisen tahallaan väärin ymmärtävän ajatusmaailma? Hmmmm...

Vierailija
46/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjotan niin kun puhun ja välillä se on aika rentoa ja reteää sääntöjen suhteen, se karsii tofsi tehokkaasti ylimääräisen pätemisen.

Kielen funktio on tulla ymmärretyks, se et joku on tahalteen huono kielenkäytössä ollakseen tuomitseva ja parempi ei oo semmosta energiaa mitä kukaan haluaa elämäänsä.

Mä niin tykkään keskustelupalstalla, jos joku kirjoittaa puhetyylillä, onhan nimikin keskustelupalsta, eikä äidinkielen taitotäyne.

Mä kirjoitan enimmäkseen puhetyylillä. Huvittaa kun joitakin sekin häiritsee. Ihme ettei tätäkin keskustelua ole poistettu. Tosikoilla on usein ihan oma käsityksensä siitä mistä saa keskustella.

Vierailija
47/59 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ketjussa itse asia unohtuu, kun aletaan korjailemaan näppivirheitä yms.

Sattuu sormen päihin kirjoittaa: aletaan korjailemaan... ennen olis tullut kartta kepistä pää hän tai sormille

Vierailija
48/59 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vain niin, että jos kirjoittaa kuin kuusivuotias, niin siitä saa sen käsityksen, että kirjoittaja on kuusivuotias tai kuusivuotiaan tasolla.

Mene poi trölli ei kiinosta sun jutut ENÄÄÄÄÄNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN:

Ottaako sydämmestä?

Ei voi tuo loppu on tasaista suoraa

Vierailija
49/59 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tahallaan väärin kirjoittava on yksinkertainen ressukka.

Terv. Tosikko

Niimpä!

Vierailija
50/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella gang stalking uhreilla on laiteissa väärinkirjoitus ohjelma eikä kyse ole pelkästän sittä että heitä voidan syttä lukihäiriöistä vaan myös sittä että voi tunnista kuka on teskstin kirjoittanut.

Ne virhet ovat usein sellaisissa kohdissa mitä ei kirjoitaja helposti huoma nopealla vilkaisulla mutta ammatti netti trollin tarka silmä ne huoma ja hän tietä sittä kuka on teskstin kirjoittanut.

Vierailija
51/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aina vähä semmosta wt-mammojen pätemisen tarvetta  kun korjaillaan jonkun  kirjotusvirhettä  .

Kun ei muutakaan keksitä ja pakko  kohottaa egoa edes tuolla asialla.

Vierailija
52/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konet nykyän analysoi teskstiä ja ne huoma kirjoitus virheistä nehän on näppäily virheittä mitä väärin kirjoitus ohjelma simuloi ja väärin kirjoitus ohjelman tarkoitus on luoda jokaisen kirjoittajan oma ns sormen jälki jolla teskstin analysointi ohjelma tunnista kuka on teskstin kirjoittanut.

Vierailija
53/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konet nykyän analysoi teskstiä ja ne huoma kirjoitus virheistä nehän on näppäily virheittä mitä väärin kirjoitus ohjelma simuloi ja väärin kirjoitus ohjelman tarkoitus on luoda jokaisen kirjoittajan oma ns sormen jälki jolla teskstin analysointi ohjelma tunnista kuka on teskstin kirjoittanut.

Kyllä siinä on taas anali soinut pitkään ja hartaasti kun tuota on mietitty. Muista tuulettaa kämppää välillä, dear Watson, ettei hajun perusteella tunnisteta!

Vierailija
54/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut sellaisen linjan, että en avaa ketjua, joissa aloituksessa on kielioppivirheitä.

Näppäilyvirheet ymmärrän.

Aika palon on jäänyt lukematta.🤗

Et ole kuitenkaan luopunut kokonaan täällä käymisestä?

Joku kuitenkin täällä vetää.

Jossakin radio-ohjelmassa ihan hiljattain naurettiin ja kerrottiin, millainen ihmistyyppi on vauva.fi av-palstan kielipoliisin taustalla. Ei ollut mitenkään imarteleva, mutta en enää muista tarkemmin. Oli joku paneelikeskustelu ja tämän palstan kielipoliisin otettiin esimerkiksi ihmistyypistä, jolla ei ole muuta mielipidettä, kuin puuttua toisten kiljoitus vilheisiin.

Enhän minä sanonut, etten kävisi lukemassa ja kommentoimassa, vaan en avaa kielioppivirheitä sisältäviä ketjuja, joten minun ei tarvitse olla kielipoliisi, sillä en näe niitä virheitä.

T.ed

Vierailija
55/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella gang stalking uhreilla on laiteissa väärinkirjoitus ohjelma eikä kyse ole pelkästän sittä että heitä voidan syttä lukihäiriöistä vaan myös sittä että voi tunnista kuka on teskstin kirjoittanut.

Ne virhet ovat usein sellaisissa kohdissa mitä ei kirjoitaja helposti huoma nopealla vilkaisulla mutta ammatti netti trollin tarka silmä ne huoma ja hän tietä sittä kuka on teskstin kirjoittanut.

Lukkihäiriöiset näkee hämähäkkejä joka paikassa. Jopa kirkkoveneissä!

Vierailija
56/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias kiinnitti joulukuusen jalkaansa.

Vierailija
57/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin muuten kertoi kaiken sinusta ja motiiveistasi palstalla, kun sait sinulle tärkeän aiheen eli gang stalkingin oikein, mutta teeskentelet lukihäiriöistä muun tekstin.

Vierailija
58/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavuuden huippu on käyttää vieraskielisiä sanoja ja kirjoittaa ne väärin.

Yleensä näin käy, vaikka ko. pätijä yrittää omaa leveliään korkeammalle ja hakee käännöksen googlella ;/

"That's alt-right mama" ei ole se hakemasi Elviksen biisi ;D

Naurettavinta näissä ketjuissa yleensä on se, että ap=alapeukku on lopulta se eniten tosikko ja alapeukuttaa, koska ei siedä, että joku fiksumpi ja hauskempi winner tulee "pilaamaan" ketjun ;D

Vierailija
59/59 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii joka kerta!

Miten kohtaa yhden tahallaan väärin kirjoittavan ja toisen tahallaan väärin ymmärtävän ajatusmaailma? Hmmmm...

Se kohtaa peukutuksen merkeissä. Se tosikompi alapeukuttaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä