Tahallaan väärinkirjoitus! Tosikkojen painajainen!
Kommentit (59)
Milloin siviileitä päästään ejakuloimaan Mariupolista?
Vierailija kirjoitti:
Joo, nämä mt-ongelmaiset jotka näkee vaan toisten virheet sekä niistä vitsailevat muka hyvässä hengessä on tosi hauskoja sivustaseurattavia. Ovat perfektionisteja ja aina muita arvostelevia ja piilomääräileviä. Kun heille nakkaa vitsin heistä itsestään hymyssäsuin, niin jäätyvät 😑 ja ovat näreissään. Heikko itsetunto.
Tarkoititko itse tunto⁉️
Yhdys sanat on niin hauskoja😐
tosi koille...
Kirjoitusvirhe kertoo matalasta koulutustasosta ja laiskuudesta, joten suhtaudun kirjoitusvirheitä tekeviin hieman alentuvasti. Jos ei osaa kirjoittaa asiaansa oikein, ei se asiakaan kovin kaksista ole.
Olen ottanut sellaisen linjan, että en avaa ketjua, joissa aloituksessa on kielioppivirheitä.
Näppäilyvirheet ymmärrän.
Aika palon on jäänyt lukematta.🤗
Tahallinen väärinkirjoitus on sellaisten hassuttelua, jotka eivät mihinkään muuhun kykene.
Naurettavuuden huippu on käyttää vieraskielisiä sanoja ja kirjoittaa ne väärin.
Todella mielenkiintoista, että ap yhdistää väärinkirjoituksen tosikkouteen! Ilmeisesti hänen mielestään kieliopillisesti pieleen kirjoittamalla hankkii lunkin, rennon ja uskottavan ihmisen maineen.
Ei välttämättä tahallaan, vaan on huono kielipää. Itse kuulun tähän ryhmään ja aina on tuottanut vaikeuksia tuottaa tekstiä, oli se sitten kirjallisesti tai sanallisesti.
Se on heikkouteni.
Vastaavasti pystyn musikoimaan kymmenillä instrumenteillä, ihan korvakuulolta, kun olen kuullut sen kerran tai pari.
Ja ihan samalla tavalla ihmettelen kuin ap. miksi joillekin on hirveän vaikeaa soittaa musiikkia jollakin soittimella, eikä niillä tunnu olevan lainkaan sävelkorvaa tai musiikkitajua.
Vai on kirjoittaminen ja äidinkieli sama juttu, jollakin se tuntuu olevan jo syntyessään ja jollekin täyttä hepreaa?
Kirjoitan pimeässä sängyssäni näppis vatsalla keikkuen.
Ihan wittuillakseni en korjaa näppivihreitä ja nauran länkyttäjille- ;_)
Tosikot eivät varmaan ymmärrä Retuperän WBKn musiikkiakaan.
Loistavasti pieleen soitettua!
Mä kirjotan niin kun puhun ja välillä se on aika rentoa ja reteää sääntöjen suhteen, se karsii tofsi tehokkaasti ylimääräisen pätemisen.
Kielen funktio on tulla ymmärretyks, se et joku on tahalteen huono kielenkäytössä ollakseen tuomitseva ja parempi ei oo semmosta energiaa mitä kukaan haluaa elämäänsä.
Käyttämiäni vääriä sanoja:
Krematorio(observatorio)
Horoskooppi(teleskooppi)
Dosentti(dosetti)
Seksi(keksi)
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut sellaisen linjan, että en avaa ketjua, joissa aloituksessa on kielioppivirheitä.
Näppäilyvirheet ymmärrän.
Aika palon on jäänyt lukematta.🤗
Et ole kuitenkaan luopunut kokonaan täällä käymisestä?
Joku kuitenkin täällä vetää.
Jossakin radio-ohjelmassa ihan hiljattain naurettiin ja kerrottiin, millainen ihmistyyppi on vauva.fi av-palstan kielipoliisin taustalla. Ei ollut mitenkään imarteleva, mutta en enää muista tarkemmin. Oli joku paneelikeskustelu ja tämän palstan kielipoliisin otettiin esimerkiksi ihmistyypistä, jolla ei ole muuta mielipidettä, kuin puuttua toisten kiljoitus vilheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjotan niin kun puhun ja välillä se on aika rentoa ja reteää sääntöjen suhteen, se karsii tofsi tehokkaasti ylimääräisen pätemisen.
Kielen funktio on tulla ymmärretyks, se et joku on tahalteen huono kielenkäytössä ollakseen tuomitseva ja parempi ei oo semmosta energiaa mitä kukaan haluaa elämäänsä.
Mä niin tykkään keskustelupalstalla, jos joku kirjoittaa puhetyylillä, onhan nimikin keskustelupalsta, eikä äidinkielen taitotäyne.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen joskus avauksiini tahallaan jonkin kirjoitusvirheen, sillä on hauskaa kalastella joku besserwisser paikalle pätemään virheestä.
Hyvin tajusit otsikon pointin! Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirhe kertoo matalasta koulutustasosta ja laiskuudesta, joten suhtaudun kirjoitusvirheitä tekeviin hieman alentuvasti. Jos ei osaa kirjoittaa asiaansa oikein, ei se asiakaan kovin kaksista ole.
Vain itsekäs ja tosikko ihminen ajattelee noin! Suhtautumisesi kertoo pakkomielteestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen joskus avauksiini tahallaan jonkin kirjoitusvirheen, sillä on hauskaa kalastella joku besserwisser paikalle pätemään virheestä.
Hyvin tajusit otsikon pointin! Arvostan!
Arvostsn! Minä trollaan laösen opettajia kirjoittanalla Wilmaan tahalteen väärin! Olen oprttsnut lapselle saman! :D
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vain niin, että jos kirjoittaa kuin kuusivuotias, niin siitä saa sen käsityksen, että kirjoittaja on kuusivuotias tai kuusivuotiaan tasolla.
Tieteellinen tutkimus paljastaa tosikkojen tason! Tosikkojen ÄO:ta rinnastetaan 4 vuotiaan tasolle!
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa oli paljon tahallaan väärinkirjoittavia. Heillä oli ihan tahallaan surkeita tuloksia kokeissa ja kirjoituksissa.
Olivat he hassuja!
nykyisiä elämäm koululaisia ja mitä viyyua väärin lukioita ja vale uutisija soppa jonossa nielevijä, kela coldia vinkuttavia ja resuisessa tuuli puvussa hankessa kahlaavija herkkä uskovaisia nämä silloiset hassut sossu tuki elätit!
Ei heidän elämästään mitään tulisi ilman korjaavaa tekstinsyöttöä, vaikka selittävät tekevänsä sen vitsillä, niin ovat ymmärryksen ulkopuolella olevia ressukoita silti. Melkein venäläisiä siis.
Mä oon oppinut tällä palstalla äidinkieltä, kun toiset ovat huomioineet kirjoitusvirheeni, että turhaan mulle raivotaan noista virheistäni. Osaamiseni on vähän heikompaa vaan.