Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahallaan väärinkirjoitus! Tosikkojen painajainen!

Vierailija
18.04.2022 |

💻

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan etten enään kirjoita tahallani väärin

Vierailija
2/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon olisi pitänyt olla "tahallaan väärin kirjoitus tosikkojen painajainen". Muuten ei ole hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikot ny loukkaantuu aina. Syyt vain vaihtelee.

Vierailija
4/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nämä mt-ongelmaiset jotka näkee vaan toisten virheet sekä niistä vitsailevat muka hyvässä hengessä on tosi hauskoja sivustaseurattavia. Ovat perfektionisteja ja aina muita arvostelevia ja piilomääräileviä. Kun heille nakkaa vitsin heistä itsestään hymyssäsuin, niin jäätyvät 😑 ja ovat näreissään. Heikko itsetunto.

Vierailija
5/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vain niin, että jos kirjoittaa kuin kuusivuotias, niin siitä saa sen käsityksen, että kirjoittaja on kuusivuotias tai kuusivuotiaan tasolla.

Vierailija
6/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus avauksiini tahallaan jonkin kirjoitusvirheen, sillä on hauskaa kalastella joku besserwisser paikalle pätemään virheestä.

Vierailija
7/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorma auto on yhdys sana!

Vierailija
8/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vain niin, että jos kirjoittaa kuin kuusivuotias, niin siitä saa sen käsityksen, että kirjoittaja on kuusivuotias tai kuusivuotiaan tasolla.

Mene poi trölli ei kiinosta sun jutut ENÄÄÄÄÄNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN:

Ottaako sydämmestä?

Vierailija
9/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyköiden ja tablettien AutoCorrect on belsebuubin keksintö. Se tekee yhdyssanavirheet automaattisesti ja vaihtelee sanoja ihan itsekseen. AutoCorrectin jälkeen teksti on kuin alakoululaisen tai henkisesti jälkeenjääneen kirjoittamaa.

Vierailija
10/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä tulee ajatushäiriöitä ja siten tulee niitä tulee kirjoitusvirheitä. Varsinkin useasti tulee vahingossa toistettua jo kirjoitettuja sanojani.

Vierailija
11/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorma auto on yhdys sana!

Riippuu kuormaautosta. Oon aika varma että 70-luvun Sisut eivät olleet yhdys sanoja. Olivat aika hienoja

Vierailija
12/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joskus avauksiini tahallaan jonkin kirjoitusvirheen, sillä on hauskaa kalastella joku besserwisser paikalle pätemään virheestä.

Teen samaa sivistyssanojen kanssa. Jos kirjoitan immuniteetista, mutta käytän sanaa "annuiteetti", niin kyllä joku tosikko besserwisser tulee korjaamaan.

Vierailija
13/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen samaa sivistyssanojen kanssa. Jos kirjoitan immuniteetista, mutta käytän sanaa "annuiteetti", niin kyllä joku tosikko besserwisser tulee korjaamaan.

Mä kirjotan tarkoituksella enääN ja kuulLostaa :D

Toimii joka kerta!

Vierailija
14/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nämä mt-ongelmaiset jotka näkee vaan toisten virheet sekä niistä vitsailevat muka hyvässä hengessä on tosi hauskoja sivustaseurattavia. Ovat perfektionisteja ja aina muita arvostelevia ja piilomääräileviä. Kun heille nakkaa vitsin heistä itsestään hymyssäsuin, niin jäätyvät 😑 ja ovat näreissään. Heikko itsetunto.

Tarkoititko itse tunto⁉️

Yhdys sanat on niin hauskoja😐

tosi koille...

Vierailija
15/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännyköiden ja tablettien AutoCorrect on belsebuubin keksintö. Se tekee yhdyssanavirheet automaattisesti ja vaihtelee sanoja ihan itsekseen. AutoCorrectin jälkeen teksti on kuin alakoululaisen tai henkisesti jälkeenjääneen kirjoittamaa.

Siksi sanonkin OutoCorrect... tai siis kirjoitan

Vierailija
16/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkojen?? Tarkoitat kai tosikkoiden.

Vierailija
17/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa lähtee lappeen Rantaan,

Vierailija
18/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kerätä mustikoita.

Vierailija
19/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa oli paljon tahallaan väärinkirjoittavia. Heillä oli ihan tahallaan surkeita tuloksia kokeissa ja kirjoituksissa.

Olivat he hassuja!

Vierailija
20/59 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tapana laskea alleni julkisella paikalla tosikkojen kiusaksi.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme