Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö hän minusta?

Vierailija
18.04.2022 |

Meillä alkoi yliopiston tunnit Zoomin kautta. Meillä oli ryhmätyö ja sen kautta aloin chattailemaan yhen pojun kanssa. Me vitsailtiin paljon ja oli muutenkin hauskaa, mutta ei kysytty toisten numeroita yms. Kun meillä alkoi tunnit sit oikeasti yliopistolla, hän tulee mun luokse aina tuntien päätyttyä kysymään jotain, tai viimeksi esim tauolla käveli mun ohi ja sanoi mun nimen. Onko kyseessä ujo poiika, tai mahdollusesti sil on jo tyttis? Hän on todella komea ja toivoisin että kysyisi numeroa :-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sinäkin aina hänen kanssaan. Näetkö häntä lounaalla, pystytkö menemään samaan pöytään? Anna pikku vinkkejä, että hän on sinusta kiva. Ja kyllä nainenkin saa tehdä aloitteen, eli pyytää puhelinnumeron. Mutta jos nyt hän hakeutuu luoksesi, niin anna vähän aikaa hakeutua ja katso, kehkeytyykö siitä mitään.

Vierailija
2/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojun, hohhoijaa. Ja ikä oli? Reilusti keski-iän ylittänyt?

Vierailija
4/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu sillä vaan on mielessä.

Vierailija
5/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojun, hohhoijaa. Ja ikä oli? Reilusti keski-iän ylittänyt?

22, ap. Hän varmaan vähän nuorempi (19-21)

Vierailija
6/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttele sinäkin aina hänen kanssaan. Näetkö häntä lounaalla, pystytkö menemään samaan pöytään? Anna pikku vinkkejä, että hän on sinusta kiva. Ja kyllä nainenkin saa tehdä aloitteen, eli pyytää puhelinnumeron. Mutta jos nyt hän hakeutuu luoksesi, niin anna vähän aikaa hakeutua ja katso, kehkeytyykö siitä mitään.

Ok yritän, ongelma on vaan se että porukkaa on nii paljon että nään sitä vaan just tolla yhellä tunnilla kerran viikossa…

Vierailija
7/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu sillä vaan on mielessä.

Miksi niin luulet? Ap