Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Suomi ei ole kallis maa,

Vierailija
18.04.2022 |

kun vertaa muuhun Eurooppaan. Muualla hinnat ovat nousseet / nousevat Suomea paljon kovemmin!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LĂ€hde? Kai sinulla on jotain todisteita aiheeseen? 😂

Vierailija
2/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olut 11, vesipullo 4,90..eilisiÀ ravintolahintoja. Suomessa

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLE Uutiset

Vierailija
4/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE Uutiset

Ei kannata uskoa kaikkea mitÀ Yle suoltaa, itse ainakin olen huomannut ihan kauppareissuilla hinnannousut ja vÀhÀvaraisena tuskailen ettÀ mitÀ kannattaa ostaa

Vierailija
5/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s....

Vierailija
6/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Polttoaineiden hinnoissa ollaan varmaan kÀrkikamppailussa kalleimman hinnan tittelissÀ. Loppuvuonna kauppatavaroiden hinnat tulee olemaan jÀrjettömÀt.

Vierailija
7/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo oluen hinta. Virosta saa tolla rahalla laatikon kaljaa.

Vierailija
8/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE Uutiset

Ei kannata uskoa kaikkea mitÀ Yle suoltaa, itse ainakin olen huomannut ihan kauppareissuilla hinnannousut ja vÀhÀvaraisena tuskailen ettÀ mitÀ kannattaa ostaa

Asun ulkomailla; vertaillessani hintoja Suomessa ja muualla, ei Suomi ole mikÀÀn erityisen kallis maa.

Palkkatasokin.....

Vierailija
9/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei olla kallis maa. Kela maksa kaikki ja anta harkintavara kun pyytÀ. T. Abdi

Vierailija
10/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE Uutiset

Asun ulkomailla; vertaillessani hintoja Suomessa ja muualla, ei Suomi ole mikÀÀn erityisen kallis maa.

Palkkatasokin.....

Morjesta, harva tÀÀllÀ enÀÀ kaksisesti palkkatyöllÀ pÀrjÀÀ. Ministeri Saarikkokin kehoitti kansaa turvautumaan sosiaaliturvaan sÀhkölaskujen kanssa. Se on sitÀ punavihreÀÀ unelmaa, kun kansa on verotettu kuoliaaksi.

Vierailija
11/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÀy LidlissÀ.

Vertaatko ruokakaupan hintoja vrt Suomessa ravintolan ?

Vierailija
12/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ylen propagandaosasto jÀlleen vauhdissa

Vierailija
13/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eipÀ tule noilla hinnoilla montaa juotua...

Vierailija
14/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ravintolahintoja. NiissÀ on tarjoilupalkkio narikka leivottuna hintoihin mukaan. MitÀ maksavat kaupassa?

Löytyi jo noin 10v sitten nelostien varesta kesĂ€kioskeja joissa jÀÀtelötuutit luokkaa 5€/kpl. Ne ovat niitĂ€ turistihintoja.

Vierailija
15/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE Uutiset

Palkkatasokin.....

Morjesta, harva tÀÀllÀ enÀÀ kaksisesti palkkatyöllÀ pÀrjÀÀ. Ministeri Saarikkokin kehoitti kansaa turvautumaan sosiaaliturvaan sÀhkölaskujen kanssa. Se on sitÀ punavihreÀÀ unelmaa, kun kansa on verotettu kuoliaaksi.

MinĂ€ asun oikeasti Suomen ulkopuolella ja kauhistelen Suomen hintoja ja jatkuvaa hintojen nousua. Palkat kun ei kuitenkaan nouse. Suomessa ihmiset joutuvat laittamaan ruokaan isomman prosentin palkastaan kuin esim. Saksassa ja Alankomaissa. Eli suomalaisten ostovoima on Euroopan surkeimpia. Niin kovat elĂ€misenkulut verrattuna palkkoihin. 

Vierailija
16/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

OTTAKAAS HUOMIOON NYT SE, ETTEI HINNANKOROTUKSET VIELÄ OLE TÄYSIMÄÄRÄISENÄ.....vasta pieni osa. Kaikki tulee viiveellĂ€ tĂ€nne, niin tĂ€mĂ€nkin vaikutus. Sitten kun alkaa helpottaa muualla, niin tÀÀllĂ€ ollaan vielĂ€ pohjilla. NĂ€in on aina mennyt ja menee nytkin.

Vierailija
17/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttoaineiden hinnoissa ollaan varmaan kÀrkikamppailussa kalleimman hinnan tittelissÀ. Loppuvuonna kauppatavaroiden hinnat tulee olemaan jÀrjettömÀt.

No miksi sitten Pohjanmeren öljyvaltioissa on Euroopan kalleinta bensaa ja VenÀjÀllÀ hiton halpaa. Miksei Norjassa ja UK:ssa ole Albanian hinnat, kun öljyÀ ei tarvitse tuoda mistÀÀn?

Vierailija
18/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÀy LidlissÀ.

Vertaatko ruokakaupan hintoja vrt Suomessa ravintolan ?

LidlissÀ on kallein olut ruokakaupoista.

Vierailija
19/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE Uutiset

Palkkatasokin.....

Ihan ulkona nÀÀ ministerit ovat. Niin alhaisilla tuloilla, rutiköyhĂ€nĂ€ ei yleensĂ€ omakotitalossa asuta ettĂ€ olisi oikeutettu tukiin. Kaikki sÀÀstöt ja muu omaisuus pitÀÀ ensin kuluttaa eikĂ€ silloin enÀÀ ole varaa yllĂ€ttĂ€viin korjauskuluihin. 

Vierailija
20/24 |
18.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomessa on aivan ÀlyttömÀn kallista ja hinnat ovat nyt nousussa, katsotaanko syksyllÀ uudestaan nÀitÀ hintoja ja vertaillaan...

Erityisesti en tykkÀÀ, kun halvemmat kaupat rupesivat tarjoamaan kaiken tuoreen luomuna ja suositaan kotimaista tuotteissa, missÀ niiden suosiminen ei ole ekologisesti jÀrkevÀÀ, esim. syödÀÀn kasvihuonetomaattia ja -kurkkua keskellÀ kovinta talvea.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kuusi kaksi