Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri-Helenan röyhkeitä vaatimuksia Esa Niemiseltä avataan ilmestyneessä kirjassa

kappasvaan
18.04.2022 |

Esan mielestä oli kiusallista, että Katri oli jo aikaisemminkin tuonut perheenjäseniään työpalavereihinsa. Katri oli vetänyt yhteisen pöydän ääreen paitsi lapsensa, myös ensimmäisen aviomiehensä Timo Kalaojan.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kirja-Katri-Helenan-ja-Esa-Niemisen-20-vu…

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne iskelmän parhaat biisit ole olleet covereita ?

42/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeaa Esalta arvostella Katria. Katri on Suomessa pyhimyksen asemassa.

Rohkea myös muusikkona kieltäytyä tuottamasta pa*kaa vain koska kyseessä on artistin lapsi.

Toinen pyhimys on Ruotsin Victoria🤮 Vastenmielisiä molemmat muijat!

Sä voitat sen kilpailun helposti. 🤮 Kateutesi on loputon

Niin on Victoria, mutta täällä ei sitä eikä missään Sanoman kommentointipalstoilla saa sanoa.

Lisäksi Katri-Helenasta kommentoinnit menevät aina "hyväsyttäväksi" ; lue poistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri ei ole mikään pulmunen, vaikka häntä sellaisena pidetään.

Ei todellakaan ole pulmunen. Kyllä moni on nähnyt mikä ja millainen on pohjimmiltaan.

Itsekäs minä minä minä. Vain oma ura ja näköjään lastensa ura/ edut mielessään. Tekopyhyyden ruumillistuma.

Puhumattakaan siitä henkisestä traumasta, minkä aiheutti pojalleen ja joka johti surulliseen elämänmenoon pojan kohdalla ja lopulta kuolemaan.

Minkä trauman aiheutti ? Eikö poika kuollut huumeisiin ?

Vierailija
44/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole pulmunen. Kyllä moni on nähnyt mikä ja millainen on pohjimmiltaan.

Itsekäs minä minä minä. Vain oma ura ja näköjään lastensa ura/ edut mielessään. Tekopyhyyden ruumillistuma.

Puhumattakaan siitä henkisestä traumasta, minkä aiheutti pojalleen ja joka johti surulliseen elämänmenoon pojan kohdalla ja lopulta kuolemaan.

Hyvä muistutus. KH ei ole mikään puhdas pyhimys ja kaikkien rakastama kuten juontaja kuulutti SuomiLovessa.

Vierailija
45/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas mieli monessa pirtissä pahana.

Vierailija
46/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että Katri Helena on pirtsakan kuorensa takana varmaan raudankova muija, mutta jos hänestä ei tämän pahempia "paljastuksia" saa aikaan, niin ei voi kyllä kovin röyhkeäksi sanoa.

Minusta ei ole mitään ihmeellistä siinä, että laulaja haluaa levylleen jonkun itselleen tärkeän ihmisen tekemiä biisejä. Siinä ei ole mitään röyhkeää, jos artisti haluaa tehdä itsensä näköisen levyn. Mitä jos ne huonot biisit olisi säveltänyt Katri Helena itse? Olisiko hän silloin saanut haluta ne levylleen?

Tuottaja saa toki vapaasti kieltäytyä yhteistyöstä, jos musiikin laatu ei vastaa hänen kriteerejään. Mutta ei se silti artistista röyhkeää tee, että haluaa päätäntävaltaa oman albuminsa sisältöön.

Vierailija
47/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri vain halusi arvostaa tyttärensä tekemää musiikkia. Mitä pahaa siinä on?

Ei tässä mitään pahaa ole, mutta läheisen sukulaisen tuotoksiin voi suhtautua sokeasti ilman kritiikkiä.

Vierailija
48/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei levyjä kyllä tehdä jokaisen artistin oikun mukaan. Tuottajalla on vastuu tehdä hyvä levy. Jos tuottaja on sitä mieltä, että joku biisi ei ole hyvä eikä tule myymään vaan lähinnä vie levyn tasoa alaspäin, niin harvemmin sitä levylle laitetaan. Artistit tuntevat hyvin oman musiikkinsa, mutta tuottaja tekee musiikkia monien ihmisten kanssa, joten skaala on laajempi ja hyvää tuottajaa kannattaa kuunnella.

Juuri näin se menee. Artisti osaa laulaa. Jotkut sanoittaa ja säveltääkin. Kaupallisesta potentiaalista heillä ei kuitenkaan usein ole hajua ja se on levyn tuotannosta maksavalle levy-yhtiölle oleellista. Siksi tuottaja on välissä luovimassa kokonaisuutta joka toimii sekä kaupallisesti että artistille. Artisti ei ole itsevaltias joka sanelee mitä tehdään vaikka levy kuinka olisikin hänen nimellään.

Ja jos artisti tekee levytyssopimuksen, ei siihen kai kuulu sukulaisten haaliminen mukaan? Nepotismia.

Anna Puu saa antaa potkut miehelleen?

Vierailija
49/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei levyjä kyllä tehdä jokaisen artistin oikun mukaan. Tuottajalla on vastuu tehdä hyvä levy. Jos tuottaja on sitä mieltä, että joku biisi ei ole hyvä eikä tule myymään vaan lähinnä vie levyn tasoa alaspäin, niin harvemmin sitä levylle laitetaan. Artistit tuntevat hyvin oman musiikkinsa, mutta tuottaja tekee musiikkia monien ihmisten kanssa, joten skaala on laajempi ja hyvää tuottajaa kannattaa kuunnella.

Juuri näin se menee. Artisti osaa laulaa. Jotkut sanoittaa ja säveltääkin. Kaupallisesta potentiaalista heillä ei kuitenkaan usein ole hajua ja se on levyn tuotannosta maksavalle levy-yhtiölle oleellista. Siksi tuottaja on välissä luovimassa kokonaisuutta joka toimii sekä kaupallisesti että artistille. Artisti ei ole itsevaltias joka sanelee mitä tehdään vaikka levy kuinka olisikin hänen nimellään.

Tämänkö takia musiikki on nykyään geneeristä sontaa? Siitä kun kuulee heti, että se on laskelmoitua ja yhdenmukaista. Joten ei puhuttele muuten kuin suututtamismielessä. Radio pysyy kiinni taas pitkään kun sen on kerran erehtynyt avaamaan. 

Vierailija
50/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään traumaa vaan ilkeä ihminen keksii kaikkea pahaa julkkiksista. Vainoaa erityisesti menestyviä naisia.

Vierailija
51/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään traumaa vaan ilkeä ihminen keksii kaikkea pahaa julkkiksista. Vainoaa erityisesti menestyviä naisia.

Seiskalta on lukijat lopussa ja toimittaja hakee epätoivoisesti klikkauksia vauvapalstalta. 😂

Vierailija
52/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennonia ja McCartneytä arvosteltiin paljon sukulaisten, vaimojensa vetämisestä musiikki kuvioihin. Yoko On lähinnä kirkui levyllä. Paul otti soitto-ja laulutaidottoman Lindan Wingseihin. Yhtäkkiä Linda osasi jopa lauluja tehdä, oli merkattu tekijäksi. Timo Kaloja mukana olon ymmärtää, hän oli muusikko.

Vierailija
53/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennonia ja McCartneytä arvosteltiin paljon sukulaisten, vaimojensa vetämisestä musiikki kuvioihin. Yoko On lähinnä kirkui levyllä. Paul otti soitto-ja laulutaidottoman Lindan Wingseihin. Yhtäkkiä Linda osasi jopa lauluja tehdä, oli merkattu tekijäksi. Timo Kaloja mukana olon ymmärtää, hän oli muusikko.

Tytär on myös sanoittaja. Tehnyt kappaleita esim. Sillanpää, Ari Koivunen, jne.

Vierailija
54/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on myös sanoittaja. Tehnyt kappaleita esim. Sillanpää, Ari Koivunen, jne.

Tekee kappaleita toisella nimellä joten vain alalla olevat saattavat tunnistaa hänet laulajan tyttäreksi.

Vierailija
55/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon, koska pian häviää koko ketju. Katri pahoinpiteli pienen poikansa " sairaalakuntoon". Niin pahoin että oli vietävä sairaalaan. Se jätti ikuiset henkiset jäljet mitkä viitoittivat hänen tiensä. Hyvin ei käynyt.

Ei taatusti tapahtunut noin. Sen huhun voisi jo katkaista. Mikä ihme oli hänen tiensä? Oli taitava mekaanikko, eikä mikään huumeiden käyttäjä, kuoli samaan aivoverisuonen pullistumaan kuin isänsä.

Kyllä se on täysin totta, se pahoinpitely. En meinannut itsekään uskoa ja niin sanoi hän, joka sen minulle kertoi, mutta kun tieto tuli n " sorvin ääreltä" niin kollega sanoi, että piti ja pitää uskoa. Ei ole mikään viaton huhu tai valhe.

Taas yksi vale lisää. Koska lopetat?

Vierailija
56/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden trauma vei pohjaa elämältä ja puhuttiin, että poika ei koskaan " selvinnyt" vaan kuvioihin tuli alkoholia, huumeita jne... kuultiin sanontaa että oli reppana...

Vierailija
57/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeaa Esalta arvostella Katria. Katri on Suomessa pyhimyksen asemassa.

Rohkea myös muusikkona kieltäytyä tuottamasta pa*kaa vain koska kyseessä on artistin lapsi.

Toinen pyhimys on Ruotsin Victoria🤮 Vastenmielisiä molemmat muijat!

Sä voitat sen kilpailun helposti. 🤮 Kateutesi on loputon

Ja mistähän noita kumpaakaan vois kadehtia?

"arvon kieltäminen" on yksi defenssi puolustusmekanismien joukossa ; ).

Vierailija
58/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa aloituksessa ei ole mitään outoa. Totta kai sitä pitää omiensa puolta. Vaatiiko tämä lojaalin luonteen, jotta ymmärtää Katrin toiminnan?

Katri saa pitää omiensa puolta niin paljon kuin haluaa jos Katri kustantaa sen levyn tekemisen omasta pussistaan. Niin kauan kuin Katri käyttää siihen ulkopuolista rahoittajaa eli tuottajaa niin myös häntä on kuultava.

Vierailija
59/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden trauma vei pohjaa elämältä ja puhuttiin, että poika ei koskaan " selvinnyt" vaan kuvioihin tuli alkoholia, huumeita jne... kuultiin sanontaa että oli reppana...

Onhan siinä lapsuudentraumaa kylliksi, kun isä kuolee äkillisesti pojan ollessa 12 v. 

Tunnen erään perheen, missä poika oli esimurrosiässä, kun isä kuoli myös äkillisesti sairaskohtaukseen.

Tämäkään poika ei koskaan selvinnyt traumasta, koulut jäivät kesken ja työelämä ja perheen perustaminen jäivät vain haaveiksi. Vähän vanhemmat tyttäret ko perheessä selvisivät työelämään ja perustivat perheen.

Vierailija
60/181 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa aloituksessa ei ole mitään outoa. Totta kai sitä pitää omiensa puolta. Vaatiiko tämä lojaalin luonteen, jotta ymmärtää Katrin toiminnan?

Katri saa pitää omiensa puolta niin paljon kuin haluaa jos Katri kustantaa sen levyn tekemisen omasta pussistaan. Niin kauan kuin Katri käyttää siihen ulkopuolista rahoittajaa eli tuottajaa niin myös häntä on kuultava.

Kyllähän ne Katrin levyt ovat tahkonneet rahaa myös Niemisen kukkaroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi