Vain elämää: unohtumaton ilta
Kommentit (109)
Sami huuveri kuulostaa edelleen hyvältä.
Ai tässäkin on nää "mä toin kaverit kans ohjelmaan" setit.
Karseeta musiikkia, ihan shittiä koko ohjelma!! Mitään järkevää ei tule telkasta, tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Mariska kun ei osaa laulaa yhtään.
Tekis vaan niitä biisejä koska se häneltä luonnistuu.Samuli Edelmania odotin kuulevani, mutta aika tusahdukseksi jäi tällä kertaa.
Jaa, olikos tuo Ellin alkup biisi jonka nyt veti.
Vähän paransi.
No nysse Samuli esitti Tapio Rautalapion 'Väliaikaisen' ihan reippaasti.
Hyvä Samuli !
Samu Haberia, en niinkään näitä lauluja häneltä, vaan niitä juttuja.
Vain Elämää....täyttä viiiitun passskaa saaatana...hahahhaa
Tosi kiva ohjelma. Tykkään kovasti tämmöisistä. Musiikkia ja mielenkiintoisia tyyppejä , viihdyttävää 👌
Ihan parasta mitä on telkkarista näytetty piiitkään aikaan
Tätä sitten jaksetaan lypsää, vaikka lehmä on kuollut ajat sitten.
Ensi syksynä tulee varmaan kymmenen viiden tunnin jaksoa, joissa keräännytään muistelemaan Unohtumattomien iltojen parhaita paloja. Ja sitten tietenkin Unohtumattomien iltojen jouluspesiaalit.
Miksiköhän nämä jaksot tulevat eri järjestyksessä kuin missä ne kuvattiin Logomossa?
Oliko mariskan punk-laulukin autotunetettu? Kuulosti vähän erikoiselta tuo soundi.
Päivän esiintyjistä samu on just niin hyvä kuin odotinkin eli todella hyvä, ellinoora on kanssa hyvä mutta minulla ei ollut ennakolta suurempia odotuksia suuntaan eikä toiseen. Samuli on just sitä mitä odotinkin eli piti tää apulannan mahtipontinen balladi vääntää tässäkin ohjelmassa. Enemmän tuo on näyttelijä kuin laulaja ja noi laulut on tuollaista performanssia. Ei tuo huono ole. Ja mariskan laulutaidot taas toimii ehkä parhaiten siellä räppiosastolla tai punkissa mutta muutenhan tuo on yksi nykyajan loistavimpiin kuuluva lauluntekijä.
Onko mun kuulossa jotain vikaa, kun nuo kuulostavat tosi suttuisilta. Ja omituiset, kikkailevat sovitukset.
Alle 300 000 katsojaa enää tällä Vain Elämäällä. Floppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Erika Vikman voi olla varsinaisella Vain Elämää -kaudella, kun eihän sillä ole kuin 2 biisiä?
Onhan siellä ollut Kasmirkin itkemässä.
Enkä vieläkään tiedä siltä kuin Vadelmaveneen. Vaikka olen ollut sen keikallakin.
Siis kestääkö tämä oikeasti 2,5 tuntia? On siinä kova luonne, jos tuon jaksaa läpi kahlata.