Taasko raskaana?
Esikoinen on vasta viisi kuukautta ja mulla on olo, että olen jälleen raskaana. Tiedän, että se on lähes mahdotonta. Täysimetän ja olemme olleet miehen kanssa yhdynnässä vain kerran (pari-kolme viikkoa sitten ilman ehkäisyä) synnytyksen jälkeen, aikaisemmin kun en uskaltanut...
Nyt on jokatapauksessa sellainen samanlainen kuvotus olo kuin oli ensimmäisen raskauden alussa. Sanokaa nyt, että järki käteen nainen, tuo on pelkkää kuvittelua. En viitsisi " tuhlata rahaa" turhaan raskaustestiin. Toinen lapsi on haaveissa ja se saisi myös tulla melko pian, mutta tämä olisi kyllä jo vähän liiankin pian.
Mulla on ollut flunssa ja räkäinen olo on vieläkin, joten taidan pistää sen piikkiin koko kuvotuksen.
Kommentit (7)
tosin varmaan aika epätodennäköistä!
Tilaa netistä testejä, saat halvemmalla, googleta vaikka.
Tsempit sinne, mikä tahansa tilanne onkin! Yllättävän nopeasti sitä mieli sopeutuu vaikka " vahinko" kävisikin nimim kokemusta on ;-)
Olin vastaavassa tilanteessa vajaa 8v sitten. Ainut ero oli se, että esikoinen oli vasta 4kk. Ihmettelin, kun yhtäkkiä alkoi hänen kakkansa haju oksettamaan... Ikäeroksi tytöille tuli 1v ja 16pv.
Joten teepä testi... kaikki on mahdollista.
raskaana pahan olon takia (hajukuvotusta).
yhden tutun kahden keskimmäisen lapsen ikäero jotain 10kk
ei ole enää oireitakaan. Kyllä se tais olla ihan jotain muuta. Hassua, mutta tavallaan mua harmittaa. Huomaan, että mulla on taas vauvakuume. Mitenkähän se on mahdollista, kun kuitenkin meillä on ihana pieni viisikuinen poika, tuhisee nytkin tuolla sängyssään...? Tänään serkkuni kävi puolitoistakuisen vauvan kanssa kylässä ja sekään ei ainakaan helpottanut tätä kuumetta. Huomasi miten nopeasti onkaan aika mennyt.
Jospa tässä sittenkin alkais tosissaan (tai ainakin puolitosissaan) yrittämään jo sitä pikkukakkosta. =) Voihan se olla, että siinä seuraavassa tärpissä menee kauankin.
Oikeastiko miehesi voi olla ilman seksiä (tai siis yhdellä kerralla...) 5 kk! Älä pahastu mutta kuulostaa vaan niin uskomattomalta.
Jav@, kyllähän se kaikki on mahdollista..! Meillä on jo niin pitkä parisuhde takana että siihen mahtuu aktiivisempia ja passiivisempia kausia. En nyt sentään muista että 5kk taukoa olisi koskaan ollut, mutta kuukausia silti. Ja ihan miehen " aloitteesta" . Riittävästi kun on stressiä ja pahaa oloa niin ei seksi maistu, ja onhan jokaisessa suhteessa myös ne " väljähtyneetkin" kautensa.
Voisin hyvin kuvitella että esikoisen syntymä on monelle niin iso juttu ettei siinä edes " ehdi" seksiä miettimään - mieskään. Oma mieheni pelkää myös edelleen satuttavansa minua vaikka synnytyksestä on jo ½ vuotta (ja seksiä on kyllä harrastettu lapsentekomielessäkin jo tovi). Onhan tuota seksiä myös muunkinlaista kuin yhdyntää... Ja luulen että tuo mieheni on " omatoiminen" silloin kun itse en jaksa tai halua. ;)