Suosittele matkalaukkua!
Isompikokoinen matkalaukku hakusessa kun edellinen rikkoutui edellisellä lennolla.
Nyt tarvetta laukulle johon mahtuu kahden aikuisen noin viikon kaupunkilomakamat.
Pehmeä- vai kovakantinen? Kahdella vai neljällä pyörällä?
Edellinen oli vuosia sitten ostettu pehmeäkantinen Delsey kahdella pyörällä.
Kommentit (15)
Outoa jos kaksi aikuista ei pärjää viikon lomaa niin että molemmilla on selkäreppu.
Budjettia ei ole, mutta sanotaanko niin etten etsi mitä LV laukkua vaan muuten ihan ok laatua olevaa. Oisko joku max 400€.
Ap
Olen tipahtanut kärryiltä näistä viimeisistä trendeistä, joten en osaa sanoa muuta kuin sen oikean merkin: Samsonite.
Vierailija kirjoitti:
Olen tipahtanut kärryiltä näistä viimeisistä trendeistä, joten en osaa sanoa muuta kuin sen oikean merkin: Samsonite.
Samsonite..
Kiva kun pelkkä laukku saattaa painaa melkein 7 kiloa....
Ei ole kaikkien makuun, mutta minulla on tämäntyyppisiä matkalaukkuja 2 kpl ja olen ollut tosi tyytyväinen.
https://m.zalando.fi/roxy-matkalaukku-anthracite-ro551h0bg-q11.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samsonite..
Kiva kun pelkkä laukku saattaa painaa melkein 7 kiloa....
Totta, mutta mulla Samsonite on kestänyt monet kymmenet reissut ja noin 30 vuotta. Aito sellainen, ei Stockan Hullareilta ostettu riisuttu halpisversio. Taitaa painaa 4 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Rimowa parempi kuin Samsonite
Polykarbonaatti Samsonite tai Delsey.
Olen eri mieltä, että polykarbonaatti samsonite tai delsey. Voitko edes perustella!?
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos kaksi aikuista ei pärjää viikon lomaa niin että molemmilla on selkäreppu.
Viikon kaupunkilomalla ei pärjätä rantavaatteilla.
Olen eri mieltä, että viikon kaupunkilomalla ei pärjätä rantavaatteilla.
Tai siis anteeksi jos käsitin väärin.
Rimowa, mutta siihen ei budjettisi riitä. Ja omat laukut, mielummin sitten vaikka pienemmät. Rimowa kestää ikuisuuden.
Ketä budjetti?