Jos lähtisit ensi viikolla yksin matkalle, niin minne lähtisit?
Olen sinkku ja olisi vapaata sen verran, että pieni reissu olisi mahdollinen. Mihin lähtisitte tai haluaisitteko/uskaltaisitteko matkustaa yksin?
Kommentit (58)
Venetsiaan, kun siellä vielä voi käydä..
Madeiralle, on muuten saari kauneimmillaan tähän aikaan. Jakarandapuutkin kukkii teiden varsilla.
Vierailija kirjoitti:
Madeiralle, on muuten saari kauneimmillaan tähän aikaan. Jakarandapuutkin kukkii teiden varsilla.
Kuulostaa ihanalta! Kaunis luonto on ainakin mulle sellainen houkutin. Pelkkä kaupungissa hengailu ei oikein nappaa, paitsi jos on vaikka kaunis ranta, ihania puistoja tai muuta ihailtavaa.
Lontoo tai Edinburgh.
Ensimmäisessä olen käynyt pari kertaa ja nähtävää riittäisi ja jälkimmäinen kiinnostaa uutena kohteena.
Pariisi kiehtoo myös, mutta ehkä ei yksin.
Amsterdam, Lontoo, myös Dubai tai Abu Dhabi. Ai niin yksinäinen nainen, ne ajattelee että tulee myymään p**settä, ei sittenkään. Muuten kyllä turvallista siellä.
Ap vauhdissa taas, koita nyt päättää oletko sinkku, yh vai parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Hollantiin ja arvaatte varmaan miksi.
Yrttimies?
Portugalista aloin haaveilla myyrän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin jonnekin Etelä-Eurooppaan, ehkä Espanjaan tai Italiaan, miksei Kreikkaankin. Joku sellainen kohde olisi kiva, missä voisi yhdistää kaupunkilomailua patikointiin ja pyöräilyyn rauhallisemmalla seudulla upeissa maisemissa.
Olen matkustanut jonkin verran yksin ja lähden taas parin viikon päästä jonnekin, kunhan löydän sopivan äkkilähdön...
Itse mietin tässä eteläistä Ranskaa tai Italiaa. Äkkilähtöjä on huonosti tai sitten ovat tuplasti kalliimpia, kun matkustaa yksin.
Etelä-Ranska on todella mukava lomakohde yksin matkustavalle naiselle, jos osaat sujuvasti kieltä. Kieltä sujuvasti osaavana olet erityisen hyvän palvelun kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin jonnekin Etelä-Eurooppaan, ehkä Espanjaan tai Italiaan, miksei Kreikkaankin. Joku sellainen kohde olisi kiva, missä voisi yhdistää kaupunkilomailua patikointiin ja pyöräilyyn rauhallisemmalla seudulla upeissa maisemissa.
Olen matkustanut jonkin verran yksin ja lähden taas parin viikon päästä jonnekin, kunhan löydän sopivan äkkilähdön...
Itse mietin tässä eteläistä Ranskaa tai Italiaa. Äkkilähtöjä on huonosti tai sitten ovat tuplasti kalliimpia, kun matkustaa yksin.
Etelä-Ranska on todella mukava lomakohde yksin matkustavalle naiselle, jos osaat sujuvasti kieltä. Kieltä sujuvasti osaavana olet erityisen hyvän palvelun kohde.
Ranskan Rivieran hotellien hinnat lähes kaksinkertaistuvat Monacon GP:n aikana.
Etelä-Ranska ei huhti-toukokuussa ole mikään budjettimatkailijan kohde.
Vierailija kirjoitti:
Lontoo tai Edinburgh.
Ensimmäisessä olen käynyt pari kertaa ja nähtävää riittäisi ja jälkimmäinen kiinnostaa uutena kohteena.
Pariisi kiehtoo myös, mutta ehkä ei yksin.
Joo mulla on vähän sama. Jännittää yksin lähteä mihinkään suurkaupunkiin. Mitä jos mut ryöstetään? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nizzaan katselin lentoja, mutta kieltä en kyllä osaa. Ainoastaan muutaman sanan.
Roomaan, tää olis helppo. Lyhyt lento, ihana ruoka, nähtävää viikoksi ja ylikin. Loistava kävelykaupunki. Lämmintä ja kunnon kevät jo. Ihana Rooma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nizzaan katselin lentoja, mutta kieltä en kyllä osaa. Ainoastaan muutaman sanan.
Mene mielummin espanjaan josset puhu ranskaa, siellä pärjäät englannilla paremmin. Nizza on muutenkin tosi meh jos yksin reissaat.
Ateenassa +14 C, Kreikan turistisaarilla jäätyy hotelleissa, joita juuri parhaillaan avataan talven kiinniolon jälkeen.