Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähtisit ensi viikolla yksin matkalle, niin minne lähtisit?

Vierailija
17.04.2022 |

Olen sinkku ja olisi vapaata sen verran, että pieni reissu olisi mahdollinen. Mihin lähtisitte tai haluaisitteko/uskaltaisitteko matkustaa yksin?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateenassa +14 C, Kreikan turistisaarilla jäätyy hotelleissa, joita juuri parhaillaan avataan talven kiinniolon jälkeen.

Vierailija
42/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsiaan, kun siellä vielä voi käydä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeiralle, on muuten saari kauneimmillaan tähän aikaan. Jakarandapuutkin kukkii teiden varsilla.

Vierailija
44/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeiralle, on muuten saari kauneimmillaan tähän aikaan. Jakarandapuutkin kukkii teiden varsilla.

Kuulostaa ihanalta! Kaunis luonto on ainakin mulle sellainen houkutin. Pelkkä kaupungissa hengailu ei oikein nappaa, paitsi jos on vaikka kaunis ranta, ihania puistoja tai muuta ihailtavaa.

Vierailija
45/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo tai Edinburgh.

Ensimmäisessä olen käynyt pari kertaa ja nähtävää riittäisi ja jälkimmäinen kiinnostaa uutena kohteena.

Pariisi kiehtoo myös, mutta ehkä ei yksin.

Vierailija
46/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdam, Lontoo, myös Dubai tai Abu Dhabi. Ai niin yksinäinen nainen, ne ajattelee että tulee myymään p**settä, ei sittenkään. Muuten kyllä turvallista siellä.

Vierailija
47/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vauhdissa taas, koita nyt päättää oletko sinkku, yh vai parisuhteessa

Vierailija
48/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähtäriin

Vierailija
49/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollantiin ja arvaatte varmaan miksi.

Yrttimies?

Vierailija
50/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalista aloin haaveilla myyrän myötä.

Vierailija
51/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin jonnekin Etelä-Eurooppaan, ehkä Espanjaan tai Italiaan, miksei Kreikkaankin. Joku sellainen kohde olisi kiva, missä voisi yhdistää kaupunkilomailua patikointiin ja pyöräilyyn rauhallisemmalla seudulla upeissa maisemissa.

Olen matkustanut jonkin verran yksin ja lähden taas parin viikon päästä jonnekin, kunhan löydän sopivan äkkilähdön...

Itse mietin tässä eteläistä Ranskaa tai Italiaa. Äkkilähtöjä on huonosti tai sitten ovat tuplasti kalliimpia, kun matkustaa yksin.

Etelä-Ranska on todella mukava lomakohde yksin matkustavalle naiselle, jos osaat sujuvasti kieltä. Kieltä sujuvasti osaavana olet erityisen hyvän palvelun kohde.

Vierailija
52/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin jonnekin Etelä-Eurooppaan, ehkä Espanjaan tai Italiaan, miksei Kreikkaankin. Joku sellainen kohde olisi kiva, missä voisi yhdistää kaupunkilomailua patikointiin ja pyöräilyyn rauhallisemmalla seudulla upeissa maisemissa.

Olen matkustanut jonkin verran yksin ja lähden taas parin viikon päästä jonnekin, kunhan löydän sopivan äkkilähdön...

Itse mietin tässä eteläistä Ranskaa tai Italiaa. Äkkilähtöjä on huonosti tai sitten ovat tuplasti kalliimpia, kun matkustaa yksin.

Etelä-Ranska on todella mukava lomakohde yksin matkustavalle naiselle, jos osaat sujuvasti kieltä. Kieltä sujuvasti osaavana olet erityisen hyvän palvelun kohde.

Ranskan Rivieran hotellien hinnat lähes kaksinkertaistuvat Monacon GP:n aikana.

Vierailija
53/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Ranska ei huhti-toukokuussa ole mikään budjettimatkailijan kohde.

Vierailija
54/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoo tai Edinburgh.

Ensimmäisessä olen käynyt pari kertaa ja nähtävää riittäisi ja jälkimmäinen kiinnostaa uutena kohteena.

Pariisi kiehtoo myös, mutta ehkä ei yksin.

Joo mulla on vähän sama. Jännittää yksin lähteä mihinkään suurkaupunkiin. Mitä jos mut ryöstetään? -ap

Vierailija
55/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nizzaan katselin lentoja, mutta kieltä en kyllä osaa. Ainoastaan muutaman sanan.

Vierailija
56/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaan, tää olis helppo. Lyhyt lento, ihana ruoka, nähtävää viikoksi ja ylikin. Loistava kävelykaupunki. Lämmintä ja kunnon kevät jo. Ihana Rooma!

Vierailija
57/58 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nizzaan katselin lentoja, mutta kieltä en kyllä osaa. Ainoastaan muutaman sanan.

Mene mielummin espanjaan josset puhu ranskaa, siellä pärjäät englannilla paremmin. Nizza on muutenkin tosi meh jos yksin reissaat.

Vierailija
58/58 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän