Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko ostaa kenkiä netistä?

Vierailija
17.04.2022 |

Tekisi mieli koska hinnat ovat usein selvästi edullisemmat. Mutta minulla on hankalat jalat, ja pelkään ettei ne sitten käytännössä sopisi jalkaan kuitenkaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pelota, eikä palauttaminen ole mielestäni vaivalloista

Vierailija
22/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä verkkokauppaostoksissa on palautusoikeus.

Kaupassakaan voi sovittaa kuin hetken aikaa vaan niitä kenkiä, ei niillä pitkiä matkoja voi lähteä tielle lampsimaan.

Kyllä mä uskallan verkkokauppaostoksia kengistäkin tehdä, kun kerran voi palauttaa. Yleensä laitan laskun maksuvaihtoehdoksi, niin ei tarvitse rahojakaan odotella takaisin jos palautan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaan niin zalandolta. Sinne on helppo palauttaa jos ei kenkä miellytä.

Vierailija
24/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kenkiä netistä koska ne pitää aina sovittaa. Ainut tilanne olisi sellainen että netistä saisi tosi edullisesti muuten kalliit kengät, niin voisin käydä sovittamassa niitä jossakin ja tilata sitten netistä täsmälleen sovittamani mallin ja koon. Kyse on siis lähinnä ovat lähinnä juoksu- ja vaelluskengistä. Muut kenkäni ostan jostain halpalaarista.

Vierailija
25/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännään just nyt yksiä kenkiä, joista olis kyllä tässä paikallisessa kaupassa yhtä väriä ollut myynnissä. Mutta se väri ei nyt mua miellytä ja kun huomasin verkkokaupassa samaa mallia erivärisenä, niin tilasin. Mutta jännään sitä, että onko näissä sitten jokin mitoitusero... Siellä kaupassa nimittäin olisi ollut sopivaa kokoa tietty koko, mutta saas nähdä onko sama koko näissä verkkokaupasta tilattuna sitten pieni...

Vierailija
26/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin,koko oli oikea,mutta materiaali ja kenkä muutenkin huonomman näköinen kuin nettikaupan kuvassa :/ en mielelläni tilaa netistä,mutta paikkakunnaltani ei löydy kaikkia kauppoja

Vierailija
27/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut muutamat kengät netistä ja pientä lisästressiä se tuottaa.

Ei auta, että merkillä olisi koko-opas, jossa kerrotaan EU, US, UK ja Jpn koot.

Ei välttämättä auta edes mondopoint-tieto eli kengän sisäpituus cm.

Olen tilannut kahdet erikokoiset Eccot, Eccon verkkokaupasta - molemmat piti palauttaa.

Intersportista tilasin kahta kokoa ja noudon myymälästä. Näin sain heti palautettua ne epäsopivat.

XXL:stä tilasin kahdet, toiset palautukseen. Onneksi oli isompaakin kokoa vielä jäljellä.

Miksikö tilasin enkä ostanut suoraan kaupasta? Kaupassa omat koot olivat loppu, tai verkossa oli edullisempaa.

Vierailija
28/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut että hyvät lenkkarit olisivat olleet sen halvempia netissä.

180€ maksaa molemmissa, mutta urheiluliikkeessä on aina silloin tällöin tarjouksia.

Saattaa saada ihan kohtuulliseenkin hintaan.

Vierailija
29/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkein kaikki kengät ja vaatteet netistä, koska en jaksa kierrellä kaupoissa. Hyvin harvoin on tullut huteja koon suhteen, ja ne on aina saanut vaihdettua helposti. Jos kenkiä on vain pari varastossa ja koon kanssa epävarmuutta, olen tilannut kahta eri kokoa ja pitänyt sopivamman parin.

Vierailija
30/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Mulla on tuskaa muutenkin löytää ja pakko sovittaa.

Vierailija
31/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka toi palautus on muka hankala? Toki varmaan riippuu siitä, missä asuu jonkin verran. Mutta usein paketissa on jo tulostettu palautustarra, sen kun vain viet takaisin Postin (tai muun) toimipisteeseen tai automaattiin.

Ostan siis kengät netistä usein.

Vierailija
32/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kuusi kertaa noin viiden vuoden sisällä ja ei ole tarvinnut palauttaa. Olen valinnut Klarna maksun, ettei tarvitse rahoja liikutella turhaan. ( t. 75v nainen)