Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko ostaa kenkiä netistä?

Vierailija
17.04.2022 |

Tekisi mieli koska hinnat ovat usein selvästi edullisemmat. Mutta minulla on hankalat jalat, ja pelkään ettei ne sitten käytännössä sopisi jalkaan kuitenkaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, ihan tuntemattoman merkin kenkiä en ostaisi. Olen kuitenkin hankalajalkaisena hankkinut x paria Salomonin juoksukenkiä ulkomaisista verkkokaupoista, koska tiedän niiden lestin passaavan itselleni ja kokokin on aina sama 42 ja 2/3. Noita kun kuluttaa useamman parin vuodessa, niin kyllä sitä alkaa miettimään maksaako parista enemmin satkun vai sataviiskymppiä.

Toki nettikaupassa on palautusoikeus, mutta onhan sekin oma vaivansa hoitaa turha palauttaminen jos malli ei sovi jalkaan ollenkaan.

Vierailija
2/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä joutuu palauttamaan joten en osta. Kerran olen tilannut ja heti joutui palauttamaan. En jaksa sitä palautusrumbaa.

Paitsi jos ollut aiemmin sama malli, sitten voin tilata netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttamaan joutuminen on kovin ärsyttävää ja työlästä.

Vierailija
4/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai uskaltaa jos kyseessä ihan normaali nettikauppa, niissähän on käytännössä kaikissa ilmainen toimitus ja palautus juuri tuon takia! Jos ei ole ihan varma mikä sopiva koko niin tilaa ainakin yhden koon oman numeron molemmin puolin ja palauttaa sitten ylimääräiset.

Vierailija
5/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, ihan tuntemattoman merkin kenkiä en ostaisi. Olen kuitenkin hankalajalkaisena hankkinut x paria Salomonin juoksukenkiä ulkomaisista verkkokaupoista, koska tiedän niiden lestin passaavan itselleni ja kokokin on aina sama 42 ja 2/3. Noita kun kuluttaa useamman parin vuodessa, niin kyllä sitä alkaa miettimään maksaako parista enemmin satkun vai sataviiskymppiä.

Toki nettikaupassa on palautusoikeus, mutta onhan sekin oma vaivansa hoitaa turha palauttaminen jos malli ei sovi jalkaan ollenkaan.

On sulla melkoisen isot jalat, ei ihme jos vaikea löytää kenkiä.

Vierailija
6/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla melkoisen isot jalat, ei ihme jos vaikea löytää kenkiä.

Salomonin koot on aika naftit, mutta joo, kun on pitkä ja hyvin kapea jalkaterä, niin aiheuttaahan se omat haasteensa :)

Vierailija
7/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkein kaikki kenkäni netistä, pitää vaan lukea arvostelut onko niukka mitoitus ym. Sen jälkeen kun hyväksyin että suurin osa 39 koon kengistä on liian nafteja ja aloin suosiolla ostamaan koon 40 kenkiä, en ole joutunut palauttamaan nettiostoksia sen takia että kengät eivät istuisi.

Vierailija
8/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikengät viimeksi olen tilannut. Otin liian reilut, mutta oli ihan helppoa palautus ja saada tilalle oikea koko.

Vierailija
9/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostannut kahdet lenkkarit ja yhdet paljasjalkakengät, kaikki olleet just sopivia ja hinnaltaan huokeita. Hyvät mittausohjeet sentteinä ja siitä sitten numeron valinta. Ei ole tarvinnut palauttaa kertaakaan.👍

Vierailija
10/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa tuttua merkkiä, itselle samaa kokoa ja lapselle aina kasvuvaralla/ 2 nuneroa edellistä isommat. En ole palauttanut koskaan.

Vierailija
11/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, eikä ole pieleen vielä mennyt.

Vierailija
12/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kuin entiset uskallan. Työkenkinä ollut sama merkki ja malli jo useita kertoja.

Vierailija
13/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kuin entiset uskallan. Työkenkinä ollut sama merkki ja malli jo useita kertoja.

Eikö ole tylsää pitää aina samannäköisiä kenkiä ja mistä työkaveritkaan tietää ettei ne samat ole ollut käytössä viimeiset kymmenen vuotta? Itse ostan aina mielellään erinäköisiä jotka sopii hyvin erilaisten asujen kanssa ja ei ole joka päivä saman näköinen.

Vierailija
14/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo välillä hieman pelottaa, mutta muutamat kengät olen uskaltanut ostaa.

Vierailija
15/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska ne on pakko sovittaa. Ergonomia on tärkein, kunpa niitä löytyisi.

Vierailija
16/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole tylsää pitää aina samannäköisiä kenkiä ja mistä työkaveritkaan tietää ettei ne samat ole ollut käytössä viimeiset kymmenen vuotta? Itse ostan aina mielellään erinäköisiä jotka sopii hyvin erilaisten asujen kanssa ja ei ole joka päivä saman näköinen.

Heh...työkaverit saa samalla kertaa kengät kun työnantaja tilaa. Eikä ne välitä. Asukin on työvaatteena kaikilla sama teollisuudessa 😁

Vierailija
17/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kenkäni ovat netistä ostettu. Lenkkarit, useammat ballerinat, useammat talvisaappaat, kumisaappaat, ajosaappaat moottoripyöräilyyn ym.

Vierailija
18/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi netistä tilaamaan mitään kenkiä. Ne olis kuitenkin väärää kokoa, vaikka tilaisikin oikean kokoiset. Mitä olen perinteisestä kivijalka kaupasta kenkiä ostellut, niin koot ovat vaihdelleet. Osta siinä sitten netistä arpomalla oikean kokoiset kengät.

Sama kaiken muunkin ostamisen kanssa, että ei netistä mitään. Joka tapauksessa olisi jokin jollakin tapaa pielessä siinä kirotussa tuotteessa.

Vierailija
19/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Itselle ja lapsille. Pakkokin kun kivijalkakaupoissa on niin kovat hinnat.

Nyt tilasin zalandolta meille 8kpl kenkiä, hinta yht 300e. Ei ne kaikki tule varmaan sopimaan mut sit palautellaan ja tilataan muuta.

Vierailija
20/32 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitan kaupassa tai jo tiedän että merkin kengät sopivat minulle ja tilaan netistä. Ei ole tarvinnut palauttaa.