Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua vituttaa reseptit, joissa on kuppeja ja pitää laittaa uuni johonkin faarenheittiin

Vierailija
17.04.2022 |

Vituttaa oikeasti

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaa muuntotaulukot niin ahdistus helpottaa.

Vierailija
2/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vituttaa kaikki ruoan laittoon liittyvä. Siksi en kotona syö, tai jos syön olen jostain hakenut. Vituttaa ihan tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän leipoa ukranailasta pääsiäispaskaa tuolla reseptillä. Tästä ei tule lasta eikä paskaa.

Vierailija
4/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miljoonittain reseptejä, joissa kerrotaan desilitrat ja millilitrat ja celcius-asteikkoinen paistolämpötila, niin muita ei tarvitse edes katsoa ellei osaa itse niitä muuttaa.

Vierailija
5/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikakkuja ei voi tehdä ilman kuppeja ja munien särkemistä.

Vierailija
6/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaan voi käyttää normaaleja mittoja, jotka normaalit ihmiset ymmärtää.

Vierailija
7/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan hyvin muuttaa kupin ja farenheitin Suomen mitaksi ml ja dl samoin celsiusasteeksi. Ei vaikeaa. Löytyy googlettamalla.

Vierailija
8/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän leipoa ukranailasta pääsiäispaskaa tuolla reseptillä. Tästä ei tule lasta eikä paskaa.

Vituiks meni. Yritä ensi kertaa uudestaan.

Vierailija
9/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan ruoanlaittoa. Sitten kun lapset muuttavat pois kotoa, en aio koskaan yksinäni kokkailla mitään, vaan haluan muuttaa johonkin ison kaupungin keskustaan ja käydä lounaspaikoissa ja illallisilla. Tää on mun haave.

Vierailija
10/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen kyllä kykenee muuntamaan noinhelpostikin.

Säkin kykenet, kun lopetat raivoamisen ja hengität syvään ja keskityt siihen mitä olet tekemässä.

Vierailija
11/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen kyllä kykenee muuntamaan noinhelpostikin.

Säkin kykenet, kun lopetat raivoamisen ja hengität syvään ja keskityt siihen mitä olet tekemässä.

Voin tietysti, mutten haluaisi. Nyt on vaan vitutus päällä.

Vierailija
12/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuus on pop

Vierailija
13/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisissa ohjeissa voisi ohjeen laittaja tosiaan viitsiä muuntaa fahrenheitit celsiuksiksi. Ja cupitkin deseiksi. Varmaan ärsyynnyt myös grammoista? Mutta jos itse menee etsimään ohjetta jostain missä cupit ja fahrenheitit on pääasiallisia yksiköitä niin sitten on kyllä voi voi jos siitä ärsyyntyy. 

Vierailija
14/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaisissa ohjeissa voisi ohjeen laittaja tosiaan viitsiä muuntaa fahrenheitit celsiuksiksi. Ja cupitkin deseiksi. Varmaan ärsyynnyt myös grammoista? Mutta jos itse menee etsimään ohjetta jostain missä cupit ja fahrenheitit on pääasiallisia yksiköitä niin sitten on kyllä voi voi jos siitä ärsyyntyy. 

Jep. Grammat on perseestä. En omista keittiövaakaa ja olen joutunut kerran laskemaan sokeripaloista grammat.

Vierailija
15/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on ihan helppoa osata, 1 cup on 2,5 dl.

Eli esim. 1/4 cup on 2,5 jaettuna neljällä, eli 0,6 dl jne.

Ja f on c noin puolet, eli esim. 400 f on 200 c, eli todella helppoa muistaa.

Vierailija
16/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Grammat on perseestä. En omista keittiövaakaa ja olen joutunut kerran laskemaan sokeripaloista grammat.

Minä kyllä tykkään grammoista leivonnassa, mutta eihän tosiaan kaikilla ole vaakaa. 

Vierailija
17/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites gas mark toimisi? :D 

Vierailija
18/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään grammoista leivonnassa, mutta eihän tosiaan kaikilla ole vaakaa. 

Grammat on ainoa oikea tapa leipoa, jos siis haluaa varman lopputuloksen.

Vierailija
19/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa vaihtaa Suomen mitoiksi kirjoitti:

Voithan hyvin muuttaa kupin ja farenheitin Suomen mitaksi ml ja dl samoin celsiusasteeksi. Ei vaikeaa. Löytyy googlettamalla.

Kupin voi myös opetella ulkoa, on noin 2,5 dl. Maasta riippuen 2,4dl, mutta harvoin noin pienellä määrällä on vaikutusta esim. jauhojen tai sokerin kanssa.

Fahrenheitit sitten vaan kääntää celciukseksi.

Joku oli marissut grammoista, minäkin vihaan niitä. Ei minullakaan ole (toimivaa) keittiövaakaa, joten miksei voi olla deseissä? Tuskin parilla gramman heitolla, mikä desimitan käyttämisestä johtuu, on niin suurta merkitystä.

Vierailija
20/62 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housutkin jää aapeeltä varmaan ostamatta, jos on tuumakoot 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä