Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin yksin, kuin parisuhteessa,

Vierailija
17.04.2022 |

joka on avoin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä avoimen suhteen pointtia, miksi pitää olla parisuhteessa ylipäätään jos haluaa paneskella ympäriinsä?

Se, että sinä et ymmärrä ei tarkoita etteikö se joillekin olisi toimiva ratkaisu. Itse viihdyn sinkkuna mutta jos parisuhteeseen päätyisin niin pitäisi sen olla avoin koska yksinkertaisesti kyllästyn vain yhden kumppanin kanssa.

Eli sinä et kykene rakastamaan muuta kuin pinnallisesti ja näet toisen hyödykkeenä josta loppuu takuu jossain vaiheessa.

Vierailija
22/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä avoimen suhteen pointtia, miksi pitää olla parisuhteessa ylipäätään jos haluaa paneskella ympäriinsä?

Se, että sinä et ymmärrä ei tarkoita etteikö se joillekin olisi toimiva ratkaisu. Itse viihdyn sinkkuna mutta jos parisuhteeseen päätyisin niin pitäisi sen olla avoin koska yksinkertaisesti kyllästyn vain yhden kumppanin kanssa.

Eli sinä et kykene rakastamaan muuta kuin pinnallisesti ja näet toisen hyödykkeenä josta loppuu takuu jossain vaiheessa.

Ei, vaan tahdon säilyttää vaihtelulla suhteen mielenkiintoisuuden pidempään. Sille toisellekin suhteen osapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin yksin. Yleensä avointa suhdetta ehdottelevat miehet ovat reppanoita jotka eivät uskalla asua yksin ja haluavat kotiin "äidin" ja rakastelukumppanit ovat sitten erikseen. Ainoa neuvoni aikuistuvalle tyttärelleni oli että älä ala miehelle äidiksi.

Vierailija
24/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Ei mitään muuta vaihtoehtoa.

Mitä avoimeen parisuhteeseen tulee, miksi on huonompi vaihtoehto se, että yhdessä sovitaan että parisuhde on avoin, kuin se,e että toisen selän takana luikitaan samoihin hommiin?

Sillä turha tulla ollenkaan väittämään etteikö pettäminen parisuhteessa olisi erittäin yleistä.

Tilastojen mukaan noin joka viides mies ja joka kymmenes nainen pettää puolisoaan, ja tämä on pelkkä arvio. Kuinka suuri on pimeä luku joka ei tule päivänvaloon.

Onko siis helpompi kestää totuus kun sulkee silmänsä ja tuudittaa itsensä autuaaseen uskoon että puoliso ei petä? Se ei kuitenkaan totuutta muuta.

Itse en missään tapauksessa halua hankaloittaa elämääni millään kiviriipalla ja iankaikkisellä väännöllä ja ongelmilla. Joten ei parisuhteelle, minkäänlaiselle.

-sinkkunainen nyt ja ikuisesti-

Vierailija
25/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin. Ei mitään muuta vaihtoehtoa.

Mitä avoimeen parisuhteeseen tulee, miksi on huonompi vaihtoehto se, että yhdessä sovitaan että parisuhde on avoin, kuin se,e että toisen selän takana luikitaan samoihin hommiin?

Sillä turha tulla ollenkaan väittämään etteikö pettäminen parisuhteessa olisi erittäin yleistä.

Tilastojen mukaan noin joka viides mies ja joka kymmenes nainen pettää puolisoaan, ja tämä on pelkkä arvio. Kuinka suuri on pimeä luku joka ei tule päivänvaloon.

Onko siis helpompi kestää totuus kun sulkee silmänsä ja tuudittaa itsensä autuaaseen uskoon että puoliso ei petä? Se ei kuitenkaan totuutta muuta.

Itse en missään tapauksessa halua hankaloittaa elämääni millään kiviriipalla ja iankaikkisellä väännöllä ja ongelmilla. Joten ei parisuhteelle, minkäänlaiselle.

-sinkkunainen nyt ja ikuisesti-

Ei sitä yksinkään tarvitse olla, kun hommaa koiran kaveriksi, sen kanssa paras olla. Ei jätä yllättäen ja särje sydäntä. Oma seura, paras seura. Koiran seura yhtä hyvä.

30v mies. Ikisinkku itsekin.

Vierailija
26/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa olisikin avoin suhde. Ei vois vähempää kiinnostaa kenen kanssa mieheni olisi ja saisin itsekin viriteltyä sivusuhteen erään tietyn kanssa.

Vierailija
27/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luonteeltani introvertti joten minä en parisuhteeseen edes kykene ellei se ole etäsuhde ja sit nähtäis vaikka kerran viikossa. Ihmettelen oikeastaan niitä ihmisiä ketkä kykenee asumaan jonkun kanssa kimpassa vuosia, itse olen aina asunut yksin.

Vierailija
28/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän saakka ollut vahvasti sitä mieltä, että parisuhteeseen kuuluu vain kaksi henkilöä. Koska miehet tuntuvat tarjoavan vain osa-aikasuhteita (on työ, kaverit, harrastukset, urheilut, lapset, vanhemmat, kummit, kaimat, netti, kotityöt, auton huolto, mökin laitto, omat lomamatkat, omaa aikaakin pitää jäädä,...), ja minulla olisi aikaa ihan kokoaikasuhteelle, niin olen miettinyt useamman suhteen mahdollisuutta, ei kuitenkaan varsinaista avointa suhdetta, ehkä enempi sellaista mieshaaremia. Jos miehillä riittää aikaa n. 3 kertaa kahden viikon aikana, niin kolme miestä tekisi 9 kertaa kahden viikon aikana, vielä jäisi omaakin aikaa vietettäväksi.🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi