Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppakivasta: kannattaako ottaa ystävä mukaan kolmanneksi pyöräksi?

Vierailija
06.10.2006 |

Olen naimisissa oleva nainen, hyvässä parisuhteessa kaikin puolin. Minulla on hyvä miessukupuolta oleva ystävä joka on melko vapaamielinen, samoin mieheni on vapaamielinen eikä kovin mustasukkainen. Mieheni olisi valmis ottamaan meille kolmannen pyörän seksileikkeihin, olemme asiasta puhuneet usein. Minuakin asia kiinnostaa. Voi olla, että ystäväni suostuisi. Kannattaako? Vai onko riski että ystävyytemme menee pilalle? Ketään samaa kokeilleita? Kertokaa kokemuksestanne! Huom. en kaipaa moralistisia kannanottoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harvoin kuulemma menee mutkattomasti... useimmiten tuo ryppyjä rakkauteen ja/tai ystävyyteen. Ehkä ei sitä ystävää kannata sotkea tähän asiaan...

Vierailija
2/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittiin siis yhdessä, minä, mieheni ja alunperin " tutun tuttu" sinkkumies, jonka kyllä siis nykyisin tunnemme jo melko hyvin. Minä olen ollut häneen vähän ihstunut ja mieheni sen tietää. Mentiin sitten kerran yhdessä saunomaan ja kysyin avoimesti haluaisiko kaveri pitää yhdessä kivaa? Oli kyllä ihan saakelin hienoo saada kahta miestä. Eipä ole vaikuttanut mitenkään kenenkään väleihin ja ainakin me mieheni kanssa oltas valmiita ottamaan uusix kun vaan seuraavan kerran nähdään ja jos " Hän" haluaa.

Vierailija
4/4 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sopii nimenomaan tutumpi kaveri kolmanneksi, joillekin taas ehdottomasti vieras. Meillä on ollut kerran " vahingossa" yks tuttu, eikä siinä mitään, hauskaa oli todella, eikä tullut mitään ongelmia, joskus vähän hymyilyttää kun ollaan tekemisissä muuten. Ei aiota jatkaa, koska hän on varattu, eikä hänen kumppaninsa ole tyyppiä, joka alkaisi kimppajuttuihin. Ei tiedä asiasta, eikä tule tietämäänkään.

Sitten on toinen homma jossa ollaan tavattu pariskuntaa näissä merkeissä. Heille on sittemmin tullut ero, ihan muista syistä kuin näistä, ja nyt sitten tapaamme piakkoin tämän miehen yksinään. Eli on tietenkin jollain tavalla jo tuttu.

Meille sopii nämä jutut, missä mies tai pariskunta ei ole ennestään tuttu meille, toki sitten jos useammin tavataan, niin on tietenkin jo " tuttu" .

Meille jotenkin on selkeämpää, ettei sotketa näitä muita kaverikuvioita näihin hommiin. Helpommin ehkä tulisi kuvioon sitten mustasukkaisuutta tms. Ehkä mikään ei kuitenkaan olisi sitten niinkuin ennen. Mutta ehkä kuitenkin on helpompi juttu nimenomaan jos on kyse kaverista yksinään, eikä pariskunnasta.

Kunhan muistatte, että hän saattaa jossain vaiheessa löytää elämänsä kumppanin, jolle moinen harrastus ei sitten ehkä olekaan itsestään selvää. Ettei mies siinä vaiheessa joudu ottamaan etäisyyttä teihin. Tietenkin jos pelisäännöt tehdään selväksi että homma on sellaisessa tilanteessa loppu ja siitä ei kerrota uudelle kumppanille. Tai tietenkin jos/kun hän haluaa olla rehellinen ja kertoa, on teidän oltava valmis " luopumaan" ja ilmaisemaan myös sitten sille uudelle ihmiselle, että kyseessä on ollut pelkkä hauskanpito ja se loppui siihen, jos ei se uusi ihminen halua moista.

Char

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi