Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kyllä sullekin iän myötä alkaa kiloja kertyä!"

Vierailija
17.04.2022 |

Sanottiin minulle. Milloin tämä sitten tapahtuu?

N41

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen odotellut. Itselle tulee vasta 29 mittariin, mutta yhä mahdun samoihin vaatteisiin kuin 15-vuotiaana.

Geenit. <3

Vierailija
2/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen sanonta. En tiedä miksi joku sanoo noin, elintavoillakin on suuri merkitys.

Olen itse hoikempi kuin teininä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 45 jälkeen. 41 saakka ei koskaan mitään ongelmia.

Vierailija
4/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 45 jälkeen. 41 saakka ei koskaan mitään ongelmia.

Niin sinulla, mutta ei se sitä tarkoita, että kaikilla menee samoin. Vai eikö maailmassa muka ole yhtään hoikkaa yli 45-vuotiasta?

Vierailija
5/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäkohteliaasti sanottu. Arvaukseni on, että sanoja oli kouluttamaton henkilö, jonka ainoat "saavutukset" ovat olleet omat lapset.

Vierailija
6/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niitä kiloja joskus tulisi, olen kärsinyt ikäni laihuudesta.

N41.

Vierailija
7/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tykkää sanoa noin. En toki nelikymppisenä ole samoissa mitoissa kuin 20v, mutta normaalipainoinen. Ja sehän sitä ärsyttää. Vastaus riippuu ihmisestä ei välttämättä kaikille koskaan, osalle toki jo nuorena.

Vierailija
8/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kylmä fakta on. Kun tulee 50-55v mittariin niin kiloja alkaa kertyä siitäkin huolimatta että olisit aktiivisesti liikkunut ja syönyt terveellisesti koko ikäsi. Ellet halua lihoa niin viimeistään 45-50v kannattaa alkaa miettimään (ja laskemaan kaloreita) mitä päivittäisessä ruokavaliossa on ns turhaa ja jättämään ne vähitellen pois. Napostelut minimiin, herkkuja vain 1-2krt viikossa.

Vierailija
9/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on ihan oma päätös. Itse viihdyn hoikkana, joten en syö liikaa kukutukseeni nähden ja harrastan liikuntaa, joten pysyy liahsto ja luusto kunnossa. 165/50, 48 v,

Vierailija
10/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tykkää sanoa noin. En toki nelikymppisenä ole samoissa mitoissa kuin 20v, mutta normaalipainoinen. Ja sehän sitä ärsyttää. Vastaus riippuu ihmisestä ei välttämättä kaikille koskaan, osalle toki jo nuorena.

On täysin normaalia olla nelikymppisenä samoissa mitoissa kuin 20 v.

Vierailija
11/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kertynyt. Painan yhä noin 55kg nyt 50+ vuotiaana.

Vierailija
12/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt vaan on näitä heikkoitsetuntoisten ja - kuristen kateellisten sanontoja.

Vierailija
13/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä jo todistettu todeksi, että iän myötä aineenvaihdunta ei hidastu.

Eli iän käyttäminen lihomisen syynä on tekosyy.

Vierailija
14/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan painan nyt viisikymppisenä saman 130 kg kuin kolmikymppisenä ja ihan samoihin vaatteisiin mahdun edelleen.

Vierailija
15/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka lihovat ovat yleensä alkaneet käyttää alkoholia vähän reippaammin.

Kuningas alkoholi vie tosi monia suomalaisia ja miehistä jo 80 % on ylipainoisia. Silti tätä ainetta ei vaan saada laitettua kortille.

Vierailija
16/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On normaalia, jos elämäntavat on pysyneet samoina. Pläde pysyy plädenä ja timmi timminä.  Jos timmi 20v lopettaa jossain vaiheessa timmeilyn, muuttuu hän vähemmän timmiksi 40v:ksi.  Jos taas pläde 20v aloittaa elämäntaparemontin, muuttuu hän timmiksi 40v:ksi.

Vierailija
17/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää, että vielä normaalimpaa on olla eri mitoissa nelikymppisenä kuin 20 vuotiaana.

Vierailija
18/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä kylmä fakta on. Kun tulee 50-55v mittariin niin kiloja alkaa kertyä siitäkin huolimatta että olisit aktiivisesti liikkunut ja syönyt terveellisesti koko ikäsi. Ellet halua lihoa niin viimeistään 45-50v kannattaa alkaa miettimään (ja laskemaan kaloreita) mitä päivittäisessä ruokavaliossa on ns turhaa ja jättämään ne vähitellen pois. Napostelut minimiin, herkkuja vain 1-2krt viikossa.

Kummallista. Olen 65 vuotias ja painan vähemmän kuin 18-vuotiaana. Silloin 57 kiloa nyt 52,6 näytti tänä aamuna. Pituutta 168 cm.

En ole laskenut koskaan kaloreita, syön mitä tahdon mutta kun makea ei maita. Liikun paljon mutta niin olen liikkunut ikäni.  Että missähän vaiheessa ne kilot alkaa kertyä? 

Tuota minullekin on sanottu että odotas kun täytät 30. Se  kolmekymmentä meni ja on mennyt jo tuplasti, edelleen odotellaan sitä lihomista.  Mitä olen tehnyt ja teen väärin?

Vierailija
19/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää, että vielä normaalimpaa on olla eri mitoissa nelikymppisenä kuin 20 vuotiaana.

Mun painoindeksi oli tuolloin 17, joten olen ihan onnellinen siitä, etten ole enää samoissa mitoissa :D

Ap

Vierailija
20/75 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen odotellut. Itselle tulee vasta 29 mittariin, mutta yhä mahdun samoihin vaatteisiin kuin 15-vuotiaana.

Geenit. <3

Ai, omat geenini viittaavat ylipainoon mitä vanhempia ja sisaruksia on katsominen. Minulla on vain pieni ruokahalu, joten ei tule liikakaloreita ja pysyn hoikkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi