Kommentti: Joona Nordman show tekee näkyväksi kaksoisstandarit
https://www.is.fi/viihde/art-2000008746854.html
Nordmanin show koostuu hyvin suorasukaisesti ilkeilystä!
Pelkkää kiusaamista jolle uhrin on muka yritettävä nauraa!
Kuin koulukiusaamista nuo jutut, maahanmuuttajalle valkoinen huutaa n-sanoja yleisön nauraessa ja taputtaessa, myös naisia pilkataan ja ivataan rajusti!
Pakotettua tekohymyä uhrit irvokkaasti pakotettu näyttelemään ja tätä nöyryyttämistä ihmiset haluavat katsella! Jopa painosta ivataan ja puhetyylistä, ihonväri ja sairaudet ja vammat ja alkoholismi otetaan pilkan kohteeksi!
Kommentit (138)
No älä katso. Perus roustaamista jota ei pidä ottaa vakavasti. Älä ole will Smith. He ovat itse suostuneet vitseihin.
Uskomatonta, et tollanen ohjelma tulee töllöstä v.2022. Eikö täs maailmas nyt uskota et kiusaaminen, pahan puhuminen tekee pahaa!
Eikö nordman enää mitää muuta keksi? Silkkaa kiusaamista. Ei yhtään hauskaa.
Haistakaa tekopyhät jo per se. Joka päivä itse lyttäätte, haukutte ja tunnette suurta ylemmyyttä kaupan myyjiä, postia, bussikuskeja, lumenauraajia, hiekanpoistajia, työpaikan siistijöitä ym surkean palkan duunareita kohtaan.
Myötähäpeää ikävä tuntea!
Tämä ohjelma ei varmaan kauaa menesty.
Eikö tollasta käytöstä tulis kitkeä pois eikä lisätä? Mihin ohjelmalla pyritään?
Teillekö ei oikeasti ole roustauskulttuuri tuttua kun noin pillastutte?
Nordmanin olisi kannattanut keskittyä vain laulamiseen.
Ikävä ja paha olo tuli ohjelmasta. Hyi hitto.
Ohjelma on juuri roast -tyylin mukainen. Katsokaa malliksi USA-versio, kyllä siellä lasketaan yhtä lailla rankkaa huumoria. Jos tyylilaji ei miellytä, älkää katsoko. Joonas varoittaa jo ohjelman alussa, että jos tykkää loukkaantua muiden puolesta, ei kannata katsoa. Noudattakaa ohjetta.
Matkitaan amerikkalaisia "huumori"ohjelmia. Ei toimi, eikä varsinkaan Suomessa. Onneksi. Tällaiset ohjelmat totuttavat ihmisiä pitämään ivaamista jotenkin normaalina ja hyväksyttävänä huumorina.
Hirveä ohjelma, mutta mikä kaksoisstandardi?
En ole katsonut,mutta edelleen ärsyttää tuo toimittaja! Chris Rock ei pilkannut sairautta vaan vertasi hiustyyliä ja jälkikäteen olen lukenut,ettei Rock edes tiennyt siitä.
Ohjelmaan en voi ottaa kantaa. Onko niin kamalaa sitten.
Tästä tuli mieleen ne Nordmanin Hjallisvitsit, joista perheen lapset tulivat rankasti koulukiusatuiksi.
Aivan kaikkea ei kannata apinoida Usasta. Katsomatta roskaa.
Miksi ivaaminen ja ilkeily olisi kivaa? Eikö se sinusta kohteena, jos ei tekijänä tuntuisi pahalta?
..ja "ilkeä huumori" voi olla hauskaa.
Täysin eri asia kuin verrata koulukiusaamisen.
Esim.tämä. lol.
Vierailija kirjoitti:
Teillekö ei oikeasti ole roustauskulttuuri tuttua kun noin pillastutte?
Joo mutta se ei ole mun mielestä älykästä. Kiusaajat saavat siitä vain lisää inspiraatiota: "Tää oli vaan roustausta hei, eiks sulla oo yhtään huumorintajua senkin taliaivo."
Onneksi koirani töytäisi pentuna erästä maljakkoa joka kaati telkkarin sen näytön halkaisten!
Paholaisen hallussa maailma nykyään!