Joonas Nordman show: Grillikausi (se alkuperäinen)
Kommentit (120)
Perankosken jeesus- ja encore -juttu oli aiemminkin jossain roustausohjelmassa, en vaan löytäny netistä. Mutta ei haitannut vaikka toiseen kertaan nyt tuli, nauraa sai silti ;)
Vierailija kirjoitti:
Hain tätä keskustelua sanoilla: Jonas Nordman show.
Vauvahaku EI löytänyt.
Mä kokeilin kanssa tuota hakua äsken ja olet oikeassa. Monia muita Joonas Nordman nimikkeitä löytyi, muttei tätä keskustelua.
Jos taas kahdella O:lla kirjoittaa niin sitten löytyy. Aika useasti mun aloitukset ovat piilossa
:(
Ap
Tän vuoden hauskin ohjelma.
Olipa kiva nähdä Saariluoma pitkästä aikaa ohjelmassa, jossa hän viihtyy, on hauska ja hyvä.
Onko ohjelmassa mukana yhtään lihavaa ihmistä jolle vittuillaan läskiydestä? Tai lapsetonta? Onko mitään rajoja/tabuja?
Odotin mutta petyin. Huumori vähän liikaa tuota navan alle menevää eikä älykästä. Tosin onko se ihme kun miettii ketä julkkuja vieraana on ollut. Ei jatkoon ellei joku käsikirjoita järeämpää tekstiä.
HAUKKUVAT: Vaan toisiaan, nyt äsken oli Jenni Poikeklius , Jota haukku Jenni Pääskysaari , että Tanssii Tähtien kanssa jäi liian lyhyeen , .Ja Janne Porukkaa nyt vuorostaan rupesivat haukkuu!
🤬😡pois tämmöinen ohjelma jossa Haukutaan!
SE OLI ASIALKINEN!
KYLLÄ PITÄÄ KESTÄÄ : Totuus että ohjelmassa vaan haukutaan ihmisiä Tein MT3: lle palautteen, että ohjelma on lopetettava!
Ei ole hyväksyttävää, että ohjelmassa julkisesti loukataan!
Joku oli poiststattanu Asiallisen kommenttini! on se kumma , että täällä on Jatkuvasti asiattomia sitten asiallinen poistetaan!
Ei riitä meikäläisten roustausyritykset naurattamaan. Anteeksi vaan ns. koomikot. Käsikirjoitukset ovat väkisin väännettyä shittiä.
Ihan ok show, paitsi Ali Jahangiri, jonka jutut ensimmäisessä jaksossa olivat sanalla sanoen surkeita. Myötähäpeä oli maksimissaan hänen Vappu Pimiä roastauksessaan. Mitään hauskaa ei ollut, vain huutamista ja onnetonta jankutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä koulu- ja työpaikkakiusaamisen maailmaa, käytöstapojen puutetta, lapsia ja nuoria.
Sit tehdään roastaamisesta tv-viihdettä.
Ei mene mun järkeeni.Tämä ohjelma on meille aikuisille!
Katsokaa lasten kanssa Lego mastersia ja Limu-Miskaa!
Aikuiset kiusaa työpaikoilla.
Hauskin ohjelma aikoihin, huomenna viimeinen jakso! Suomessa nyt loukkaantuu kuka mistäkin, toinen raamatusta, toinen roastista. Me muut vain nautitaan, ja nauretaan teillekin! :D
Miksi katsomoon ei ole tullut uusia jaksoja moneen viikkoon tästä eikä Suurmestarista??
Huomasiko kukaan muu kuin Minä että EskoEErikäisen Grillauksessa ei mainittu sanallakaan Marttiinaa ??
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan muu kuin Minä että EskoEErikäisen Grillauksessa ei mainittu sanallakaan Marttiinaa ??
Täähän olis ollu paras grillijuttu vai säälittiinkös tässä Eskooo !!
Täyttä potaskaa, kuka pösilö tätä katsoo, hoitoon joutas.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Ei mennä siitä missä aita on matalin ja kerrota samoja vanhoja juttuja aina uudestaan ja uudestaan. Uudet näkökulmat pitävät huumoriohjelmatkin raikkaina.
"Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan muu kuin Minä että EskoEErikäisen Grillauksessa ei mainittu sanallakaan Marttiinaa ??"
En huomannut, koska mainittiin.
Roastais jotain tynkkysiä tms..marinin ja kiurun haukkuminen on niin helppoa ja tylsää..pistäisi kunnon roastaukset vornasille ja ryydmanneille..joha katsojaluvut pomppaisi.
Mutta ei ..typerä ohjelma
Tää olis voinu olla ihan ok, mutta kuten tässä maassa on tapana, tulee tääkin n. 20 vuotta myöhässä.
Kaikki kulmat pitänyt pyöristää, että varmasti tästäkin saadaan koko perheen viihdettä.
Veikkaan ettei roastaajat itse ole kirjoittanut yhtäkään omaa vitsiä.
Onko koko Suomen huumorin taju tasoa "Pieru!" KJEEEH EHHEHHEHH?
Niin? Ja se on sitten hyvä vai huono asia? Kommenttisi jäi "hieman" vajavaiseksi.