Joonas Nordman show: Grillikausi (se alkuperäinen)
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei kiinnosta komediaan verhottu ilkeily, sikailu ja törkyily. Olkoonkin, että uhrit ovat tulleet paikalle vapaaehtoisesti.
Sanotaan mahdollisimman ilkeästi toisesta ja perustellaan se sillä, että no tämä on huumoria...
Ei mahdu minun makumaailmaan, mutta naurakaa te jos siltä tuntuu.
TÄMÄ!!!
Ei tule yllätyksenä.
Sovitut jutut. Kavereita keskenään.
Se somalialainen oli yllättävän hauska mun mielestä.
Vappu jännittää että "pysyykö pissa housuissa"??
Vierailija kirjoitti:
Ei tule yllätyksenä.
Sovitut jutut. Kavereita keskenään.
Huonot puolet kaivetaan esiin, yök.
En ole koskaan ollut roastauksen erityinen ystävä, olen kuitenkin nähnyt muutaman jenkkiversion. Onhan se läppä hauskaa toisinaan, mutta ilkeyttä kuunnellessa ei samanlailla rentoudu kuin jonkin muunlaisen huumorin parissa.
Jutut on heille valmiiksi kirjoitettu, käsikirjoitus tiimi erikseen.
Omasta tahdostaan ne tuolla roustattavina ovat ja eikä tuo niin kiusaamista ole. Ihan hyvää meininkiähän he pitivät keskenään, että välittivät olevan hyvää pataa keskenään.
En ole itse keski-ikäinen nainen eli ei kolahda henkilökohtaisesti, mutta ärsyttää paljon, että heitettiin monta kertaa läppää naisen iästä. Ei se sukupuolta katso, että esim. ulkonäkö muuttuu...
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei kiinnosta komediaan verhottu ilkeily, sikailu ja törkyily. Olkoonkin, että uhrit ovat tulleet paikalle vapaaehtoisesti.
Sanotaan mahdollisimman ilkeästi toisesta ja perustellaan se sillä, että no tämä on huumoria...
Ihan samaa ajattelin. Ihmiset on jo muutenkin niin ilkeitä toisilleen esimerkiksi netissä, ettei tällaista tarvita yhtään enempää. Jotenkin tuli surullinen fiilis ☹️
Seuraava jakso oli parempi. Siinä on Jouni Hynynen. Netistä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa ajattelin. Ihmiset on jo muutenkin niin ilkeitä toisilleen esimerkiksi netissä, ettei tällaista tarvita yhtään enempää. Jotenkin tuli surullinen fiilis ☹️
💜
Nauroin! Itsehän en pystyis tuolla istuun ja kuunnella itsestäni väännettyjä vitsejä. Itkisin varmaan.
Kuten arvasin. Mielensäpahoittajat aktivoituivat "kiusaamisesta". :D
Hyväveli/-siskokerhon nöyryytysrituaali
Näkeehän noista ettei ole hauskaa.
Mennään liian henkilökohtaisuuksiin ja heikkouksiin.
Tuleeko noi asiat asianomaisille yllätyksenä; yleisölle ei.