Alapään limakalvot välillä ihan tulessa. Mitä tämä oikein on?
Kuin happoa tai chiliä olisi kaatanut. Ja iho samaten. Alushousut on täyttä puuvillaa, käytän vain mietoja pesuaineita. Ei ole erityisellä ”kulutuksellakaan” ollut viimeaikoina.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekista suun kautta otettava hiivalääke ja voide paikallisesti käytettäväksi. Tiistaina koko homma jo ohi.
Luin hiivasta. Kutinaa ei ole. Ja limakalvojen lisäksi myös iho on ihan tulessa. Ei limakalvot kuitenkaan sisäpuolelta vaan ulko. Ei täsmää hiivaan. Ei kai siinä iho oireile? Ap
Miksi ei? Ihon hiivatulehduksia tunnetaan kyllä.
Joo ehkä jonnekkin päivystykseen kannattaa soittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä lääkäriin, itsellä oli vastaavaa ja sain apua.
Ei varmaan kannata kertoa mikä se sitten oli.
Oletko otellut liikaa k-piikkejä?
Pillu tulessa. Soita 112 paloauto tulee sammuttamaan palon 😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko se alapää myös pahalle?
Ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sytolyysi
Poltteleva versio lienee pyrolyysi?
Olen kyllä jossain määrin liikuttunut siitä, että alapääni herättää tässä määrin hilpeyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä jossain määrin liikuttunut siitä, että alapääni herättää tässä määrin hilpeyttä.
Ap
Älä unohda myötätuntoa. Me kaikki täällä (ylä)päät punaisina mietitään vaihtoehtoja muttei puhalleta pipiin. Auts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄlä unohda myötätuntoa. Me kaikki täällä (ylä)päät punaisina mietitään vaihtoehtoja muttei puhalleta pipiin. Auts.
No sekin vielä. Myötätunnosta olen kovin otettu (sic!). Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sytolyysi
Poltteleva versio lienee pyrolyysi?
Illan huutonaurut
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vakavasti, ikävä vaiva. Mulla oli polttelua ja kutinaa limakalvoilla. Ei ollut hiivaa eikä sukupuolitauti, ei sytolyysi eikä BV. Selitystä ei löytynyt. En keksinyt lopulta enää muuta ratkaisua kuin e-pillerien lopetuksen. Se auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVakavasti, ikävä vaiva. Mulla oli polttelua ja kutinaa limakalvoilla. Ei ollut hiivaa eikä sukupuolitauti, ei sytolyysi eikä BV. Selitystä ei löytynyt. En keksinyt lopulta enää muuta ratkaisua kuin e-pillerien lopetuksen. Se auttoi.
Mä olen väriaineallergikko, mustassa on kobolttia. Sheivattu iho/hiki ja väriaine on mahdoton yhdistelmä, ja polttelee sekin ihoa esim kainaloissa. Ja tosiaan, myötätuntoa. - eri
Sytolyysi