Alapään limakalvot välillä ihan tulessa. Mitä tämä oikein on?
Kuin happoa tai chiliä olisi kaatanut. Ja iho samaten. Alushousut on täyttä puuvillaa, käytän vain mietoja pesuaineita. Ei ole erityisellä ”kulutuksellakaan” ollut viimeaikoina.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Tajusin että minulla on ollut muutamana päivänä jalassa parit uudet mustat alushousut, jotka on kyllä täyttä puuvillaa ja on pesty ennen käyttöä, mutta voikohan niissä olla ollut jotain väriainejäämiä, jotka aiheuttaisi tällaista?
Tämän siis kirjoitti Ap
Vierailija kirjoitti:
Jouduin äskettäin syömän antibioottikuurin. Olisiko siitä hiiva voinut iskeä sitten. Ei kyllä ole muita hiivaoireita. Ap
Hiiva on naisilla melko yleinen vaiva ab-kuurin jälkeen, kun ab vaikuttaa myös limakalvojen bakteeritasapainoa horjuttavasti.
Raju suojaamaton seksi useiden kumppaneiden samaan aikaan aiheuttaa yleensä tuollaista. Tai raju fistaus, foottaus tai pään työntäminen vaginaan.
Laita gefilus-jugurttia tai piimää kalsareihin. Problem solved.
Ei se erityistä kulutusta vaadi. Riittää kun kerran tuikkaa. Klamydia on ikävä tauti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei käytä kalsareita. Ymmärtääkseni ap on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei käytä kalsareita. Ymmärtääkseni ap on nainen.
Voihan hän laittaa silti piimää jonkun toisen kalsareihin vaikkei niitä itse käyttäisikään.
Hiivatulehdus. Voide ja puikko apteekista. Tai testipakkaus apteekista kumpi tulehdus se on.
Laita sinne chilisinappia toosaas niin helpottaa.
Nettigynekoloogi kirjoitti:
Raju suojaamaton seksi useiden kumppaneiden samaan aikaan aiheuttaa yleensä tuollaista. Tai raju fistaus, foottaus tai pään työntäminen vaginaan.
Tämä!
Kannattaa mennä lääkäriin, itsellä oli vastaavaa ja sain apua.
Sama ongelma ovulaation aikaan. Vaginan nesteet on niin happamat että polttaa limakalvot punaisiksi ja pilaa pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä lääkäriin, itsellä oli vastaavaa ja sain apua.
Mikä sinulla sen aiheutti?
Minulla aiheuttaa aina antibioottikuuri hiivan. Joskus joutuu kolmekin kuuria syömään putkeen.
Apteekista suun kautta otettava hiivalääke ja voide paikallisesti käytettäväksi. Tiistaina koko homma jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Urbaanilegendoja. Älkää tunkeko ruokaa toosiinne.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista suun kautta otettava hiivalääke ja voide paikallisesti käytettäväksi. Tiistaina koko homma jo ohi.
Luin hiivasta. Kutinaa ei ole. Ja limakalvojen lisäksi myös iho on ihan tulessa. Ei limakalvot kuitenkaan sisäpuolelta vaan ulko. Ei täsmää hiivaan. Ei kai siinä iho oireile? Ap
Älä nylje värkkiäsi niin usein, anna karvojen kasvaa välillä vaikka edes 10 vuotta. Ne suojaavat toosaa kaikenlaisilta kivuilta
Tajusin että minulla on ollut muutamana päivänä jalassa parit uudet mustat alushousut, jotka on kyllä täyttä puuvillaa ja on pesty ennen käyttöä, mutta voikohan niissä olla ollut jotain väriainejäämiä, jotka aiheuttaisi tällaista?