Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheellisiä

06.10.2006 |

Ajattelin kokeilla olisiko meitä muita suurperheellisiä itse sain 3päivää sitten tietää odottavani 6:detta lasta ja olen hänestä kiitollinen onko muita?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan 6:tta lasta .Laskettu aika olis 13.5.2007

Vierailija
2/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mekin jo tänne kuulutaan 4:nen la on 20.11 ja aikaisemmin tuo tuolta kai syntyy.

Nyt rv 33+5.

Aikaisemmat lapset 7,6 ja 4...

Niin ja minun ikä 23v ja mieheni 37v.

Tässäpä tärkeimmät kai ovat.

Missäs te muut sitten synnytätte?

Minä TAYS:issa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tiedustelen kun toivoovauvaaa, et mikä lasketaan surrperheeliseksi?

Meillä tulossa kans neljäs lapsi. Edelliset 11-v, 8-v 3-v ja nyt la marraskuussa.

Vierailija
4/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun porukkaa löytyy!!!

Voisko ajatella pieni muotoista esittelyä?

Tyyliin...

1.Ikäsi?

2.Lapsien iät?

3.Synnärisi?

4.LA?

5.Onko tämä viimeinen se viimeinen?

Omat:

1.30v

2.10v&8,5v&7v&5v &2v

3.TYKS

4.23.3.07(kk mukaan)ultran mukaan 30.3-1.4.07

5.Tjaa,en ole niinkään varma asiasta...

Leppoisaa lauantaita!

L+viisikko kera sissin rv 16+

Vierailija
5/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni: 38v (taidan olla vanhin ainakin tällä hetkellä)

Lapset: 21v, 16v, 13v, 9v, tammikuussa 2v

Synnäri: Hämeenlinna

La: vauvalaskurin mukaan 11.06

Onkohan vika: Kyllä nyt uskoisin jo riittävän jos hän nyt pysyy kyydissä loppuun asti:-)

Ja sitten omaa juttua, eli eilen oli sitten semmoinen päivä että söin koko päivän ku hevonen ja illalla se sitten kostautui eli p...ska lensi ku varpus parvi ja maha oli ilmaa täynnä eli pieretti koko ajan ja maha kuin ilmapallo mut mulla oli nälkä kokoajan:-=

Kuinka ihmiset ovat ottaneet kun olette kertoneet että teille tulee " TAAS" vauva meillä ainakin jo 5:des oli ihmettelyn aihe kaikki kummasteli ja voivotteli kysymyksiä sateli jos jonninmoisia saas nähä nyt ku 6:nen ilmaantuu kuvioihin kuis sitte ihmisetn suut menee:-)

No nyt hauskaa lauantai päivää kaikille yritetään pitää pino pystyssä:-)

T.vilmat

Vierailija
6/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäni on 37-v

2. Lapset: Poika 13-v, tytär10-v ja kaksostytöt 6-v

3.

Vierailija
7/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. oma ikä 37-v

2. lapset poika 09/93, tytär 08/96 ja tuplaneidit 06/00

3.synnäri Jorvi??

4. l.a kuukautisten mukaan 29.5 mutta menee ultran mukaan kesäkuun puolelle..

5. takuulla tämä on se " iltatähti"

Mukavaa kun täällä on jo iso joukko suurperheellisiä, Nyt vaan aktiivista keskustelua aikaan..

Kävin äsken tyttötrioni kanssa kaupoilla ja kirppiksellä ja kirppikseltä mukaan tarttui ihana 56 cm valkoinen yöpuku jota koristi tikru ja se mun oli ihan pakko tikrupennulle ostaa vaikka liian aikaistahan se vielä on alkaa kamppeita hamstraamaan....meillä kun on kaikki tavarat lukuunottamatta pinnasänkyä ja isompaa turva-istuinta vaille laitettu kiertoon.

Maanataina mulla olis äitipolilla aika hcg-kontrolliin ja ultraan ja sitten ehkä saan jo tietää mitä rv ihan oikeasti elellään, itse veikkaan että tänään tulis täyteen 6 (oletetun oviksen mukaan ) ??

Eilen kerrotiin esikoiselle joka ensin " pimahti" uutisesta mutta pian alkoi sulatteleman asiaa..

Nyt pitää mennä jatkamaan kotitöitä mutta tulkaahan pian kertomaan kuulumisianne, mä notkun ainaskin tässä koneella pitkin päivää aina kotitöiden lomassa ..

Isotikru

Vierailija
8/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Ikäsi? 34v

2.Lapsien iät? 12v, 10v, 8v, 5v ja 2v

3.Synnärisi? Kätilöopisto

4.LA? 18.4.2007

5.Onko tämä viimeinen se viimeinen? Tähän en sano enää mitään. Olen jo kolme kertaa aikaisemmin sanonut, että ei enää, mutta tässä sitä ollaan.

Vierailija
9/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs hyvällä alulla, kaksi keskenmenoakin kokenut.... :(

1. oma ikäni 38v

2. lapset 18v, 10v ja 9v.

3. LA 15.3.07

4. Synnäri jääköön salaisuudeksi ;)

5. Ehkäpä lapsiluku ei vielä neljään jää, mikäli se itsestäni on kiinni......

Minnis rv 17+3

Vierailija
10/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Olen 34v

Lapset 11v, 9v ja kohta 2v

La on 28.12. (viattomien lasten päivä:))

Synnäri OYS

Että onko viimeinen? Sen olen jo oppinut, että never say never, kun meillä näkyy miehen kanssa vuorotellen iskevän kaamean kova vauvakuume;) Koskaan kun ei voi tietää... Mutta sitä tosiaan alkaa tällä lapsiluvulla olemaan nykyisin jo suurperheellinen, kuulostaa hienolta!

Kerkkis

Vierailija
11/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Mun ikä on 29v.

2.lasteni iät ovat 10v.,8v.5v.,ja kaksoset 3v.

3.Naistenklinikka

4. elikkä LA olis 13.5.2007

5.Enpä tiedä onko viimeinen...

Musta tuntuu et oon ihan tyhjäpää jo tähän aikaa illasta...

Vierailija
12/29 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aktiivisesti kirjoitellut suurperheellisten pinoon vauvakuumepalstalla, harvoin vain. Lueskelin kylläkin, kun monen tuntemukset olivat samoja kuin omani, ikuinen vauvakuume, mutta järki yrittää pistää vastaan =) No luonto puuttui asiaan ja meille on nyt tulossa tälläinen viides " vahinko" vaikka erittäin toivottu sellainen!

1. ikä 31

2. lasten iät 12, 9, 3 ja 1

3. Vaasan keksussairaala

4. LA 1.1. 2007

5. taitaa olla viimeinen koska lääkäri suosittelee strerilisaatiota fyysisistä syistä

Ihmisten kommentit vaihtelevat, on niitäkin jotka vielä onnittelevat, tosin heidät voi laskea yhden käden sormilla. Loput kommentit vaihtelevat puolitörkeistä suoraan loukkaaviin. Niille pitää osata nauraa ja ottaa ne huumorilla vaikka tietysti ne satuttavat sanomivaiheessa aivan pirusti. -ettekö ole kuulleet ehkäisystä, ei teidän yksin tarvi maailmaa täyttää, ettekö te tee mitän muuta iltaisin, ettekö osaa lopettaa jne. jne. Seuraava kommentti (aina naisen suusta) on että kyllähän niitä lapsia olisi vaoinut hankkia vaikka kymmenen mutta kun haluaa antaa niille aikaa ja pitäähän ne jaksaa hoitaakin =(

Näihin valitettavasti tottuu. Mutta tiedänhän minä että muutkin saa kuulla. On se kummaa että suuri lapsiluku jaksaa ihmetyttää ihmisiä.

Onnea kaikille vasta raskautuneille! =)

Vierailija
13/29 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikäs,5 odottelen:)

Kirjoitin aikasemmin tuolla suurperheiden kuumeilijoiden puolella,mutta nyt en ole pitkään aikaan kirjotellu mihinkään.Huomasin että täällä oli tuttuja nimimerkkejä,hieno juttu!

Minun ikä:33v

la :25.11.06

lasten iät:2v,3v,9v ja pian 11v

vieläkö lapsia:en sano koskaan ei:)

Vierailija
14/29 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis vähän taustatietoja .

1.Ikäsi? 25v.,mies 26v.

2.Lapsien iät? 6,5 ja kohta 3v.

3.Synnärisi? K-Pks

4.LA? Ultran ja kierron mukaan jo ylihuomenna eli 10.10 ja neuvolan 17.10

5.Onko tämä viimeinen se viimeinen? En sano ikinä ei koskaan =)

Kyllähän meitä näyttää löytyvän,neliapiloissakin on tullut seikkailtua mutta pinot katoaa aina..

Vierailija
15/29 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs anneta pinoimme laskeutua liian alas, joten keskustelua aihe vapaa :-) Millä viikolla olette tilanneet neuvola aikaa ja koska päässeet eli koska eka neuvola käynti? Itse aatteli tilata ajan tänään.

Ilma täälä aikas kaunis syksyinen, minkä vuodenaja ihminen sinä olet ?minä pidän kesästä mut ei liian kuuma:-) syksykin on kaunista aikaa mut ei sateita kiitos:-) (eli milloinkaan ein ole tyytyväinen)

No koittakaapas kirjoitella kuulumisia muutkin

T.vilmat

Vierailija
16/29 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten perjantaina käytiin viimeksi hakemassa supistusten loppumis piikki ja eilen siis myös.

Tämän päivänjälkeen eivät niitä mulle sitten enään annakkaan...

Mutta hyvä niin kun vauva on kuitenkin isompi kuin yleensä näillä viikoilla niin mahtuisi syntyynkin jos se nyt sitten edelleen päättää ennen aikojaan syntyä.

Mutten olo ok paitsi närästys vaivaa kamalasti.

Onkos muita näin pitkillä viikoilla täälä?

Mulla on nyt rv 34+0

Vierailija
17/29 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoovauvalle lisäviikkoja toivottelen!!!!Vaikkakin ihan kivoilla viikoilla jo.Ei niin suurta huolta kun alta 30 raskausviikolla!

Vilmat:soitin neuvolaan rv 8 ja sain ekan neuvola ajan rv 10+6.Oli ihan ok mulle!Joku haluaa toki aikaisemminkin päästä.

Omanapa:

Mies meillä pitkällä saikulla ja ei saa nostella mitään.Joten minä kuormajuhtana tänään kannoin (taas)5 ruokakassia ym.Vatsaan kyllä sattuu ja supistelee.Mutta eipä auta,jonkun on hommat tehtävä kuitenkin.

Pienintä joutuu myös paljon nostelemaan ja huomaan että kohtu ei oikeen tykkää raskaista taakoista.Jospa mies saisi hyvän tuomion ensiviikolla ja minä vapautuisin taakastani=)

Liikkeet tuntuvat päivittäin,voimakkainakin.Ihanaa,kun tietää että kaikki ok.Ainakin liikkeistä päätellen siis=)

Mukavaa arjen alkua,maanantaita kaikille!

Leanna&viisikko sekä sissi rv 16+

Vierailija
18/29 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin syksyinen keli.Pihalla on vaikka kuinka lehtiä,kun puut niitä nyt oikein urakalla tiputtaa.

Minä pidän oikeastaan joka vuodenajasta.Ehkä tämä syksy ja talvi on minulle mieluista aikaa.Pimeä ei minua haittaa,olen kova polttamaan kynttilöitä sisällä ja niitä sitten ihailen:)

Nyt kun pieniä lapsia niin kynttilät niin korkealla etteivät varmasti niihin yllä.

Minulla noita raskausviikko jotain 34.Enkä ole vielä laittanut mitään vauvalle valmiiksi.Kaikki kyllä löytyy meiltä jo enennestään,pitäisi vain ottaa esille.Jospa tänään kaivaisi vauvanvaatteet esille:)

Jotenkin mennyt nopeasti tämä aika,kun on näitä pieniä pyörimässä tässä ympärillä.Pienimmäisellä on tällä hetkellä vielä toinen jalka kipsissä joten ei pysty itse liikkumaan ja aika painava kannettava on.

Onneksi kipsi lähtee ensiviikolla!

No,mukavaa alkanutta viikkoa teille kaikille!

Vierailija
19/29 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänään kontrollissa raskaus osoittautui tuulimunaksi ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin välittömästi.

Poistun nuolemaan haavojani ja palailen joskus jos vielä aihetta on, mukavaa syksyä teille kaikille !!

Isotikru

Vierailija
20/29 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruunne:-(

Tervetuloa viellä takaisin sillä varmasti vielä tulet takaisin uskon niin:-)

T.Vilmat