pointsaajien loppuviikko...
Miten muilla sujuu? Mulla on menny alkuviikko hyvin. Tuntuu, että nyt olen saanut mässäilystä tarpeekseni. Jo kyllä olis aikakin, koska oli siis joulusta asti päällä... Toivotaan, että loppuviikko sujuu yhtä hyvin ja punnitus palkitsee maanantaina! Tsemppiä loppuviikon koitoksiin!
Kommentit (5)
Alkuviikko on menyt tosi hyvin. Keskiviikkona söin kyllä pizzan puolikkaan mutta täysin pisteiden rajoissa. Nyt mennään vielä samoilla systeemeillä toivottavasti viikonlopunkin yli. Olo on taas vielä hetken kevyt ennenkuin ne mun monsterimenkat tulee taas ja turvottavat mut muodottomaksi.
Nauttikaahan kirkastuvista ilmoista!
Siis mummolassa taas pari päivää ja menkat alkoi. Siinää taustaa miksi melkein ruodussa. Joten laskiaispullia ja tortilloja sekä viiniä tuli syötyä. Muuten pisteet ok:sti riitelly. En ehkä saa miikattua menkkojen vuoksi ku muutenkin on ollu tosi vaikeaa pudottaa enää. Sanotaan, että paino tahtoo jungata siihen mitä se sulla yleensä on tahtonut olla ja juuri näinon mulla. Tän vähempää mä en ole painanut kymmeniin vuosiin, enkä taida ihan heti painaakaan...
Täällä ollaan ruodussa edelleen! Täytyy tulla oikeen hehkuttamaan! Ensimmäinen viikko varmaan koko laihdutusajalta kun olen oikeasti ja huijaamatta KOKONAAN ruodussa ilman että puoltakaan pistettä on mennyt yli. Kahvimaidotkin olen merkannut tunnon tarkasti. Oikeastaan ihan hyvin pisteetkin riittäneet kun olen syönyt paljon kasviksia (lähinnä porkkanoita). Ostin niitä iltanaposteltavaksi ilman mitään lisukkeita. niitä mä olen vedellyt tossa telkkarin edessä iltaisin. Lisäksi mua on tainnu purasta jonkinsortin jumppakärpänen. En ole nyt jumpassa käynyt, mutta telkkarin eessä kotijumppaillut ja kävellyt jokaikisen työmatkan ja lenkilläkin käynyt.
Mies sanoi, että mun takapuoli on pienentynyt kauheesti. Se kuulemma kun oli hyvä jo ennen laihdutusta. Oli kuulemma sopivan muhkee :D. No nyt mä sitten olen harrastnut takapuolijumppaa, että saan sen takaisin lihaksikkaan muhkeeksi eikä laihdutuksesta väsyneeksi :)). Niinpä siis tuumasta toimeen... Ylös rappusia 2 askelta kerrallaan ja illalla venyttelyä.
Ostin myös bytheway sellasen suoliston puhdistuskuurin luontaistuotekaupasta. En tiedä onko siinä ansiota, että olen ehkä hiukan virkeämpi ja vatsakin toimii paljon säännöllisemmin. Ei kai tuo pahitteeksikaan...
Katostaan mitä vaaka näyttää huomenna.
tai oikeastaan juustofondueksi ja kuningatarpiirakaksi... Fonduessa on aivan älyttömästi pisteitä! Mulle nämä viikonloput on pahimpia, varsinkin jos näkee kavereita. Perjantaina käväisin vaa´alla ja painoa oli tippunut jopa 900 g. Mutta mikäköhän on viikon loppusaldo...
Ihana kun aurinko paistaa.. kummasti mieli piristyy!
Pointsaamisen suhteen ei ole mennyt ollenkaan mukavasti. Jokainen päivä on mennyt enemmän ja vähemmän repsehdellessa. Harmittaa ihan vietävästi kun pari viikkoa sujui tosi hyvin.
Toivottavasti tätä ei huomaa maanantaina puntarilla...turha toivo. :(
Toivottavasti muilla sujuu paremmin!
Luovuttaa en minäkään aio. Haluan olla normaaleissa mitoissa viimeistään kesäkuussa veljeni häissä!
Nyt otan viikonlopuksi kovan kurin syömisen suhteen!