Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUJEN PERJANTAI**

05.05.2006 |

Kylmää Huomenta Tytöt :)

Täällä on mittari -0.8 pakkasella, huiiiiiii !!! Mitenkäs nyt näin kylmä yö tulikaan tähän väliin. Eilen oli ihan sairaan lämmin, illalla vielä tarkeni hienosti t-paidassa tosin hyttyset tekivät kiusaa. Grillattiin makkaraa isännän kanssa, kun töistä tulin. Saunakin oli jo melkein löylyvalmiina odottamassa, kivaa!!

Sain nukkua nyt yöni rauhassa, ei täysi suoli vaivannut...Thank God !! Toivottavasti toimii tästä edeskin päin suht normaalisti...siellä apteekissakin jäi sitten käymäti. Ai että olin taas reipas :D

Tai itse asiassa kyllä olinkin, sillä siivosin koko talon ennen töihin lähtemistä. Sain jopa ilmapallot ja serpentiinit revittyä pois, vaikka ne niin kivoja olivatkin.

Huomenna olisi sitten vapaapäivä, mutta sunnuntaina taas työt kutsuvat. On luvannut todella lämmintä (+20 ja yli) tänne vklopuksi, että kyllä kelpaa!!

Eilen oli masussa vähän hiljasempaa tai johtuu ehkä siitä, etten ehtinyt kuulostelemaan masukkia kuin myöhään illalla. Kyllä hän siellä ilmoitteli olemassaolostaan :) Eihän sitä nyt aina jaksa riehuakaan, heh!!

Mitäs suunnitelmia teillä muilla on viikonlopun varalle?? Mä meen huomenna kahville yhden kaverin kanssa ja illalla mennään yhden kaveripariskunnan luokse synttäreille. Ei vaan millään keksi mitään lahjaa 31 vee täyttävälle miehelle??! Antakaas vinkkejä :) Ei aina viitsis viedä mitään viinapulloakaan....

Jotenkin tuntuu, että tää masu on taas kasvanut uusiin mittoihin..on aikamoinen " jötikkä" kyllä jo :) Työkaverikin eilen kutsui mua lempeästi nimellä " Möhömaha" :D

Juu mutta ei täällä mitään tämän ihmeellisempää ole nyt kerrottavana, joten lopettelen.

Oikein ihanaa perjantaita ja vielä ihanampaa VIIKONLOPPUA !!!!!

Voikaa Hyvin ja Paksusti....tai Hyvin Paksusti :D

Haliterkuin: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 17+5

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun oli ihanaa nukkua! Pitkästä aikaa yö, kun ei tarvinut joka tunnille nousta jollekin nuhanenälle jotakin antamaan. Nukuinki sitten klo 23-5.15. täysin heräämättä. Pikkasen oli sitten kiire vessaan :) Kuopuskin alkaa olla parempana, ei enää eilen illalla noussu kuume ja nyt on kohta tunnin iloisena tepastellut ja touhottanut. Jee, elämä voittaa!

Viikonloppusuunnitelmia ei pahemmin oo. Mies on huomisen töissä ja sitten menee kai korjaamaan meidän autoa (siitä katosi jarrut tässä yhtenä päivänä...)Eli varmaanki lasten kans kotosalla. Toivottavasti tulee hyvät ilmat, niin ulkoillaan paljon. Ja jos jostain suunnasta jo tuota pihaa pääsis laittamaan. Niin ja tietty pitää kattoa lätkää :D

(.) Nyt alkaa olla jo maha huomattavan iso. Eilen illalla lähikaupan kassa kysyi, että onkos meille perheenlisää tulossa! Jipijei, eli se alkaa siis näkyä eikä kaikki vaan luule, että olen lihonut. Muutoin en niinkään kauheasti odota mahan kasvamista, koska minulla on aina ihan valtavan suuri vauvamaha ollut ja kun vielä kesähelteet tulossa niin ei houkuta. Mutta siinä se kasvaa, ei voi mitään. Eilen illalla taas juteltiin pitkään miehen kans tästä tulokkaasta ja muustakin. Ihanaa, kun mies on innostunut vauvasta, aluksi pelkäsin ettei olisi, kun se alkujärkytys oli niin suuri. Nimeäkin jo hieman makusteltiin ja siitä ollaan yhtä mieltä, että kolme nimeä pitää olla, kun on muillakin. Niistä kaksi on jo tytölle päätetty, pojalle yksi. Lisäksi puhuttiin nimiäisistä, nimittäin me erottiin kirkosta tässä joku aika sitten ja näin ollen tämä uusi vauva on eka, jota ei kasteta. Mutta nimiäisjuhla pidetään ja aiotaan tilata netistä kummitodistukset yms. Kummeja mietittiin myös.

Josta pääsenki kysymykseen: Ketä te olette ajatelleet kummeiksi? Ja onko jollain muulla samaa ongelmaa, että haluais pyytää jostain pariskunnasta vaan toisen osapuolen kummiksi, mutta miettii että loukkaantuuko se toinen osapuoli sitten? Meillä on tämä ongelma yhden parin kohdalla, josta en missään nimessä halua toista kummiksi, mutta toisen ehdottomasti haluan. Ja uskon, että se " ei valittu" - puolisko loukkaantuu kyllä verisesti.. Vaikea juttu.

Sitten vielä yks juttu.. Niille, jotka tuota listaa pitävät lokamasuista ja päivittävät, niin oisko sinne iso juttu / oisko muista hyvä idea lisätä siihen jotenki se, että kumpaa odottaa (niistä, jotka sen tietää) tms. Joillakin listoilla näyttää olevan. Ei se mulle mitenkään tärkeä juttu oo, mutta ehdotin vaan kun täällä joillakin alkaa jo sukupuoli olla tiedossa.

Yks mun kaveri oli käyny tällä viikolla täällä rakenneultrassa ja sillä oli vkot sillon 19+3 ja oli näkynyt kuulemma varmasti, että poika tulee. Eli nyt on mullakin toiveet korkeella, että näkys sitten kun menen :D

Eipä tässä muuta kuin paksua perjantaita!

Mianni 15+6

Vierailija
2/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas viidestä asti yrtetty touhuta itkevän ja raivoavan pojan kanssa...vielä tuohon eiliseen, meillä siis poika nukkuu jo omassa huoneessa...ja kun herää, alkaa huuto AIVAN sillä hetkellä..eikä se ole mitään ihan pikkukitinää, eli ei voi olla huomioimatta toivoen että itekseen nukahtaa, ei nimittäin ikinä ole itsekseen nukahtanut, ei sillä etteikö olisi yritetty että ei heti reagoida.

alkaa olla aika rankkaa,nyt varsinkin kun on raskaana ja itekkin tuota unta tarvisi, kun poika ei suostu nukkua, unta vuorokaudessa tulee yhteensä noin 10 tuntia,kymmenen kuukautiselle, loppuaika on itkeskelyä ja kitinää ja kiukuttelua, koska ollaan niin väsyjä..kyllä siinä itselläkin monesti itku tulee kun ei voi toisen väsyä helpottaa ja en itekkään unesta ja levosta kieltäytyisi.

kiva, jeni, että massu rupeaa oikein kunnolla kasvamaan!

minullekin äiti eilen sanoi että alkaa sullakin tuo massu olemaan jo sen kokoinen että eipä voi erehtyä raskaudesta:) kivaa!

meillä on suunnitelmissa lähteä nyt viikonlopuksi mökille, vanhempieni kanssa, ihanaa kun saa vähän huoahtaa, kun ei ole ainoa pojan kanssa, on tarjolla vähän useampia käsiä ja apua:)

ihanaa lomasäätä onkin luvassa!

masuun: pientä töytäilyä tuntuu silloin tällöin, ihanaa!

rinnat ovat vähän herkistyneet, alussahan ei ollut mitään tunnetta raskaudesta rinnoissa, ehkä siihen vaikutti imetyksen lopetus,raskauduttua, nimittäin entisestäänkin pienet rinnat hävisi ihan olemattomiin, nyt taas tuntuu että alkaa vähän maitoa tihkua eikä rintsikatkaan jää ihan tyhjiksi;) ..mies tykkää!

allergia alkaa olla jo ihan mukava, tukkoinen olo, silmien kutina ja aivastuttaa kokoajan.

mutta nyt täytyy kunnostautua ja lähteä koittamaan pojan syöttöä ja nukutusta ja sitten pakkaamaan,huh sitä tavaran määrää mitä yhdenkin lapsen kanssa tarvitsee ottaa mukaan;) hih...ja on varmaan vielä pientä...syksyllä pääseekin vuokraamaan jotain rekkaa tavaroille!;)

ihanaa ja aurinkoista viikonloppua ja tietty masun kasvatusta!!

fiikuna ja mytty rv17+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onkin taas ihanaa pystyä juomaan kahvia, sitä tuli ihan ikävä parin ekan raskauskuukauden aikana. Aurinko paistaa ja elämä hymyilee: eilen päästin syvän helpotuksen huokauksen, kun vihdoin ja viimein vauva suvaitsi häiritä äitiä useammalla kunnon möyrimiskohtauksella ja pikkuruisilla tönäisyillä:))) Eli ei ole vain läskiä joka tuossa etupuolella alkaa olla jo aikalailla näkyvillä;)

Vaan eipä tässä ehdi enempää jaaritella, täytyy alkaa pikku hiljaa valmistautua töihin lähtöön. Mukavaa, aurinkoista ja lämmintä kevätpäivää lokakuisille kohtalotovereille=)

Lillis17+1

Vierailija
4/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa... Vapaapäivä! Ajattelin pyöräillä aamupäivällä keskustaan ja käydä katsastamassa äippähousuja Stockmannilta/Bebesistä tai muualta. Jumbossa tulee käytyä melkein joka viikko, mutta en ole oikein löytänyt sieltä kivoja housuja. H&M:ltä olen ostanut pari paitaa, mutta nyt rupeaa tuo isompien housujen ja hameiden tarve olemaan hieman akuutti! Huomenna ajattelimme mennä katselemaan jo hieman millaisia vaunuja ja turvakaukaloita on tarjolla. Mahtaakohan meillekin käydä niin, että tuleekin jo ostettua jotain... Tekis mieli hankkia jo kaikki hoitopöydät sun muut odottelemaan vauvaa! Hieman aikaista?!

Mulla on maha kasvanut parina viime viikkona ja samalla olen saanut ekat kaksi lisäkiloa! Jee! Ehdin jo nimittäin olla huolissani etteikö painoni ala nousta lainkaan... Lähtöpaino ei meinaan ollut sekään mikään suuri, joten oletin ilman muuta että maha pulpahtaa heti esiin ja viis kiloa painoa lisää ja sassiin. Tiedän että joitain ärsyttää raskauskiloista puhuminen, mutta mulla tämä on ollut ennemminkin niin päin että kumpa nousisi jo! Sama mahan kanssa... Itse olen huomannut kasvua jo pitkään, mutta vieraat eivät välttämättä vielä erota vauvamassuani tavallisesta pömppiksestä:):)Housut kuitenkin kiristää tosiaan sen verran että täytyy hankkia niitä mammiksia.

Patovahti kyseli joskus viime viikolla (?) mm. linea negrasta. Mulle sellainen ilmestyi haaleana joskus viikolla 8-9 eikä se ole muuttunut sen jälkeen. Viiva kulkee melko suorana navasta alaspäin hamaan tuntemattomaan päätepisteeseensä... Muita fyysisiä muutoksia on järjetön tissien kasvu, mikä tietystikään ei haittaa! Vielä tuntuu rinnat aroilta, joten ilmeisesti kasvua on luvassa edelleen. Ostin muutama viikko sitten isompia liivejä, mutta niistäkin pursuaa jo täytteet pihalle, joten täytynee jälleen mennä alusvaateosastolle. Massun kasvukipuja oli viime viikolla, mutta tällä viikolla vähemmän. Vauvan liikkeitä odottelen innolla, mutta voipi olla että menee vielä aikaa ennen kuin tunnen niitä, koska mulla on kohtu kallistunut taakse päin ja neuvolatätinkin sanoi että sen tähden mulla kestää ennen kuin kohtu nousee ylemmäs navan alle. Jouduimme nimittäin viime viikolla etsimään dopplerilla aikansa sydänääniä, koska niitä etsittiin liian ylhäältä. Lopulta syke löytyi ihan alavatsasta. Hyvä että löytyi...

Semmoisia jorinoita meidän nurkilta tänään! Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille!!!!!

T. Bluewish rv 16+2

Vierailija
5/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin unohtui vielä tuosta...

eilen äiti oli tehnyt kakkua ja jälkikäteen vasta tajusin että täytteessä oli mascarponea...ei varmasti ole valmistettu pastöroidusta maidosta :/

nyt täällä ihan hädässä ja sormet ristissä että en ole mitään vaaraa..tai listeriaa hankkinut itselle ja vauvalle!!

yleensä aika tarkkana oon noitten juttujen kanssa,tietty normaalia järkeä käyttäen, mutta nyt tuli ihan hirmuinen paniikki että mitä oon oikein mennyt tekemään?!!! ..ja niin turha syy kuin herkuttelu!

toivon sydämeni pohjasta etten nyt mitään vahinkoa ole saanut aikaan.

huolestunut fiikuna ja mytty rv17+2

Vierailija
6/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että jos raskauden aikana saa listeriatartunnan, nousee kuume ja tulee influenssaa vastaavat oireet (?). Muistankohan oikein... Jos voit hyvin nyt ja seuraavat päivät, tuskin olet saanut listeriaa. Uskon, että kaikki on hyvin:):)

Vierailija
7/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kakku oli ollut uunissa, listeria on tuhoutunut!

Vierailija
8/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kiitos bluewish...toivon todella että mitään oireita ei ilmaannu! aika harvinaisiahan nuo listeria-tartunnat kai on, mutt jotenkin nyt iski semmoinen paniikki että tietty se osuu just meidän kohdalle:(

niin ja kakku oli kyllä käynyt uunissa mutta täyte juustoineen ei.

ainiin ja just muistin tossa (hih..me hyvämuistiset naiset!) että meillä on tänään 4-vuotis kihlajaispäivä!! :) pitääkin mennä jotain pientä yllätystä katsomaan miehelle, yleensä olen jollain ihanalla ruoalla muistanut tai ollaan käyty ravintolassa mutta nyt ollaan sinne mökille lähdössä niin taitaapa jäädä molemmat väliin..

mites muut...kuinka yleensä juhlistatte vuosipäiviä? ..hää- tai kihlajaispäiviä? ..vai juhliiko kukaan naimisissa oleva edes kihlapäiviä;) hih..taidan olla merkkipäivien ystävä.

ensiviikollakin on äitienpäivä, ihanaa, minun eka! ja sitten vielä vanhenen vuodella..

nyt kyllä kähden pakkaamaan!

taas: fii ja mytty rv17+2

Vierailija
9/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taasen aamu valjennut aurinkoisena ja lapsetkin pyrkivät pystyyn jo puoli seitsemän aikoihin. Pitäisi varmaan hommata ne pimennysverhot lastenhuoneiden ikkunoihin, niin jos sitten nukuttaisi pitempään! =) No, kyllähän tuota tietysti itsekkin jaksaa jo siihen aikaan nousta, kun käypi ennen yhtätoista joka ilta nukkumaan.

Viikonloppusuunnitelmia ei ihmeemmin ole huomenna kaupoille ja sunnuntai aamuna mies lähteekin ulkomaille melkein viikoksi, että täällä tas pörrätään lasten kanssa keskenään ensi viikko! keskimmäisellä pojalla alkaa maanantaina uimakoulu, eli sinne vientiä joka päivä seuraavat kaksi viikkoa luvassa. Siivoustoimia pitäisi ilmeisesti tänään harrastaa, kun joku tuntuu tuovan meille sisälle koko hiekkalaatikon sisällön!!! Jep, mutta lapset jo kyselevätkin tuolta pihalta, että milloin tulen niin kait se on mentävä...

Mahassa ei kerrassaan mitään, ihan kuin ei olisi raskaana lainkaan.

Aurinkoista perjantaita ja lämmintä viikonloppua kaikille!

Terkuin,

Neljäs 15+6

10/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas perjantai. Miten se tuntuu siltä että aina vaan on perjantai? No, ei haittaa ku tietää että mieskin on vkl kotona. Vieraitaki olis tulossa, mutta en aio ressata.

Voi että..oispa kyllä ihanaa ku ois mökki jonne lähtä vkl. Eipä vaan meillä oo kummankaa suvussa miehen kans, että pysytään sitte kaupungissa :)

Aurinko senku porottaa, kokoajan lämpö nousee. Ja pitäs alkaa siivoamaan! Eipä oo kyllä ollenkaa semmoonen olo että kiinnostais SIIVOTA. yäk..Taidan tehä vaan pikasiivouksen- imurointi ja luutuaminen mattojen välistä :)

Oma napa napa oma..ei niin kerrassaan mitään uutta. Tänäänki on vähän supistellu, kun käytiin tuolla aamusella lenkillä. Varsinki ku työntää ylämäkeen vaunuja niin tuntuu masussa. Olipa muuten oikeesti jännä, ku sai pitkästä aikaa olla t-paita päällä ulkona :)

Mutta eipä mulla tässä ihmeempiä niin lähen tonne siivoushommiin. Tytyki vielä nukkuu niin saa rauhas vähän aikaa jotai hommata.

Kivoja vkl kaikille!

Jääsydän rv 14+3

Vierailija
11/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä herätty jo reippaasti ennen kuutta, mutta ei tosin pojan, vaan miehen toimesta. Lähti nimittäin lätkän mm-kisoihin Latviaan ja piti vielä satamaan jo ennen seitsemää.

Fiikuna, en usko, että palasta kakkua on aiheutunut mitään riskiä. Listeriariski on tosi pieni pienissä määrissä, pitäisi luultavasti aika paljon ja usein syödä ns. kiellettyjä ruokia. Olen itsekin hieman tuoretta mozzarellaa syönyt ja aiemmin epähuomiossa myös graavilohta. En ole sairastunut :)

Merkkipäivistä kyseli myös fiikuna, itse emme vietä kihlajaispäivää, kun kerta naimisissa olemme. Kohta tuleekin ensimmäinen hääpäivä ja olen järjestänyt miehelle yllärin, poika jää kotiin ja me yöksi kylpylään.

Viikonloppuna olisi tarkoitus hieman siivota, käydä pojan kummitädillä ja käydä vähän ostoksilla kahdestaan, kun pojan kanssa ollaan.

Hauskaa viikonloppua kaikille :)

Kati 17+4

Vierailija
12/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona oli siis rakenneultra ja kaikki hyvin. Ultraaja oli vaan vähän pöllö.Oli ihan sekasin kun edelliset olivat myöhässä ja aikataulut persiillään. Kamalasti jupisi ja puhui epäselvästi. Pienen pelästyksen sai aikaan kun päätä mitattiin ja mussukalla pää ihan alaspäin. Ensinnäkin kätilö runnoi mun mahan melkein mustelmille sillä anturilla ja sitten ehdotti taukoa jotta yritetään vauvaa toiseen asentoon. Sanoi samalla käyvänsä lääkärin luona??? Tuli takaisin koneelle ja sanoi että näkee jotain kystia aivoissa, pieniä pleksuksia että pitää soittaa lääkärille ja samalla jupisi että jotain uusia ohjesääntöjä ei ole vielä tullut ettei osaa lukea ultraa oikein???? Ihan pöljä tyyppi!! Eihän siellä sitten mitään ollut ja lääkäri heti sanoikin että ihan on normaalia mittoja kaikkialla. Kysyn vaan että MIKSI pitää ruveta puhumaan josatain aivokystista ääneen jos ei oikeasti tiedä yhtään mistä puhuu!!!! Arvatkaa pelästyinkö?

No muuten oli IHANA pieni vauveli masussa, joka mussutti suutansa ihan kamalasti ja potki niin että masu pomppi. Istukka on edessä ihan hyvässä paikkaa, mutta silti tunnen nuo liikkeet ihan kivasti. Ei näkynyt pippeliä joten jännitys jatkuu 4 d ultraan asti, johon varmaan tuossa kesäkuun puolella mennään.

Joku kyseli noista juhlien vietoista. Me kyllä tykätään juhlia ja ylihuomenna onkin meidän hääpäivä. Huomenna sitten on jotain miehen keksimää kivaa (en tiedä vielä mitä) ja jäähään tod.näk yöksi johonkin. Yöt kahdenkesken on niin luksusta. Tai oikeastaan ne aamut!:)Ollaan aina oltu sellaisia aamupussailijoita, mutta pusuihinhan tuo jää kun on puolitoistavuotias tunkemassa päätä väliin :) Kävin eilen Kampissa Niken kaupassa ostamassa vähän ekstrahienoja korisvaatteita miehelle lahjaksi. Takuuvarmaa!!

Nyt ulos taas koska tuolla on lähes helle!! Ihanaa viikonloppua kaikille masunkasvattajielle. Minä tuskin raaskin koneelle kun ovat luvanneet niin ihanaa ilmaa, että ulkona ollaan kaikki liikenevä aika!!!

Terkuin, Namaste ja masukki 18+6

Vierailija
13/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi keskiviikkona työt, enkä ole ehtinyt koneella käymään moneen päivään! Vaikka iltaan vasta menenkin, niin tuntuu, että aamuisin on kaikkea muuta tekemistä niin paljon. Mukavalta tuntui palata töihin 4 vuoden tauon jälkeen, vallankin kun tietää, että työrupeama kestää vaan 4 kk!

Ihanat on ilmat! Harmittaa vähän, kun viikonlopuksi on luvattu lämpöistä ja mun pitää mennä töihin, no eipä auta valittaa. Ja ehtiihän sitä olla aamusta ulkona ennen töihin menoa. Ja toivotaan nyt, että nää lämpöiset kelit ei tähän lopu!!!

Meillä neiti oppi ajamaan pyörällä vapun aikaan, tai oikeestaan paremmin vasta nyt alkuviikosta. Vähänkö se on tyytyväinen! On vaan vielä vähän hakusassa tuo ohjaaminen, menee kaikki keskittyminen siihen polkemiseen...

Oma napa; olo on tosi hyvä, ihan selvästi on menossa se hehkeä keskiraskaus! Närästys vaivaa välillä ja tää elohiiri on jokapäiväinen riesa. Vauva liikkuu säännöllisesti ja potkiikin jo tosi selvästi, mieskin on jo saanut osansa niistä potkuista!

Niistä kihla- ja hääpäivien viettämisistä oli puhetta. Meillä menee sujuvasti samalla kertaa, kun on kihla- ja hääpäivä sama päivä ja sitten siihen samalle päivälle sattuu neitin nimipäivätkin, niin menee kaikki samoilla juhlilla. Varsinaisesti juhlitaan siis vaan neidin nimpparit, mutta kun mies muistaa kukilla, niin sitten yleensä muutkin hoksaa, että on meidän hääpäivä. Syksyllä onkin 5 v. hääpäivät, siihen ois kiva keksiä jotain erikoista!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Nöpö & paavokerttuli 17+4

14/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nuista juhlapäivistä..oon ite hirmu innokas juhlija, tekisin juhlan joka päivästä jos vaan ois joku syy :) Mutta naimisissa ku ollaan, niin hääpäivä on se jota juhlitaan- ei niinkään kihlapäivää. Vasta yks hääpäivä takana joten rutiineja ei oo päässy muodostumaan, mutta sillon tehtiin hyvää ruokaa ja katettiin pöytä nätisti ja nautittiin. Muita yhteisiä merkkipäiviä ei juhlita, sitte tietty on kaikki synttärit, nimpparit, äitienpäivä, isänpäivä yms. perinteiset jollon muistetaan toista.

Ja fiikuna- tuskinpa sinä sitä listeriaa nyt sait vaikka juustoa söitki- elä turhaan oo huolissaan. Kuitenki se on aika harvinainen juttu- vai ootko ite saanu listeriaa elämäs aikana kovinki monta kertaa aiemmin ;) Tuskin se just nyt sinuun iski. Ite ainaki oon aika huoleton nuitten kans..syön tuorejuustoja yms. vaikka en tiiä saako niitä oikeesti syyä? mutta ku ei taho leivänpäällä vielä juuri muut margariinit tms. maistua.. toistaseksi olen selvinny ilman listeriaa. Voihan se iskeä, ei passaa vähätellä, mutta ei siitä kannata painajaistakaan tehä.

Vierailija
15/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlitaan kyllä, samoin kihlapäivää ja sitä päivää jona menimme yhteen. Lahjoja ei yleensä anneta, joskus saan kukkia. Aina käydään syömässä ja joskus leffassa.

Huomenna on varattu kaupungin parhaasta ravintolasta se paras pöytä.... Joisin hienoa viiniä jos voisin :) Poika menee hoitoon ja me vaan nautiskellaan!

Käydään usein muulloinkin ulkona syömässä, se on kovasti meidän juttu. On kiva maistella kaikkea uutta, ja viinejä maistellaan myös.

Me ollaan täysin kynttiläillallistyyppejä :)

Mianni, kannatan myös listaan sukupuolen lisäämistä!

Täällä on helle, 26 astetta!!!

Mulla oli jotain tosi tähdellistä asiaa mutta unohdin jo, mitä?

-lupicaia ja " Sylvi" 18+5

Vierailija
16/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapäivistä. Meillä on kihlajaispäivä joulun aikaan joten sitä ei tule erityisemmin juhlittua. Itse asiassa unohtuu aina koko päivä. Vuoden kuluttua kihlajaisista syntyi esikoinen joten se kävi juhlimisesta. Hääpäivä on minun syntymäpäiväni kesäkuun lopulla mutta eipä sitäkään ole koskaan tullut erityisemmin juhlittua. Tänä kesänä tuleekin 4 vuotta hääpäivästä ja tuntuu että aika on mennyt tosi nopsasti.

Masulle ei nyt erityisempää kuulu. Tässä iltasella on vähän nivusissa tuntunut kipua ja ilmeisesti kohtu painaa jotenkin. Päivällä tuli oltua monta tuntia ulkona kun oli taas lähemmäs 30c lämmintä. Tyttö nukkui rattaissa ja poika leikki hiekkalaatikolla. Kävelylläkin tuli käytyä ja sitten käväistiin suomalaisessa ravintolassa syömässä. Nyt alkaakin kello olla täällä jo sen verran että nukkumatti huhuilee...

MaryJ ja masuasukki 18+0

Vierailija
17/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapäivistä: Me ei olla naimisissa, mutta kihlajaispäivänä yleensä käydään syömässä jossain ja samaten sinä päivänä, kun aloimme seurustelemaan. Kihlajaispäivä on tammikuussa ja tänä vuonna tuli 6v täyteen kihloissa oloa. Seurustelun aloituspäivä on maaliskuussa ja ensvuonna siinä juhlitaa täyttä kymppiä :) hääpäivä on sovittu sille päivälle, kun tulee 20v yhdessä oloa täyteen eli se on sitten v. 2017.

Ja tuo siis on ihan tosi juttu!

Juttelin tänään meidän pojan (on siis 7v) kanssa ja tuli jotenki hellunen olo, kun kuuntelin. Hän sanoi: " Äiti, jos sieltä sun mahasta tulee tyttö taas, niin oon minä kyllä ihan hirveän pettyny, mutta eihän se tietenkään sinun vika oo ja kyllä minä sitä vauvaa silti rakastan. Mutta kuitenki minä niiiiiiin kovasti toivoisin pikkuveljeä" .

Voih, ja minä kun oon päivä päivältä varmempi, että tyttö sieltä taitaa tulla, kaikki " merkit" viittaa siihen. Tulis nyt äkkiä se rakenneultra niin sais " varmuuden" asiaan! Itselleni on aivan sama, kumpi tulee. Oikeestaan eka kerta, kun en todellakaan yhtään toivo jompaa kumpaa. Kahesta ekasta toivoin poikaa ja kolmannesta tyttöä :)

Juu, mutta kuopukselle nousi taas kuume ja on vähän känkkä, niin täytyy mennä sylittelemään.

Mianni 15+6

Vierailija
18/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailmat senkun paranee,ei oo meikäläisellä kyllä valittamista!

Mukavasti on viime päivät menny ulkosalla,lämmöstä nauttien.

Selkäkin on vähemmän vihotellut.

Huomenna lähetäänki miehen kans aamutuimaan ajelemaan kohti pääkaupunkiseutua.Tarkoituksena ostosmatka ikeaan.Yks yö ollaan reissunpäällä ja sit sunnuntaina illalla kotiin.Kivaa ku on tiedossa jotain tavallisesta poikkeavaa.Lapset menee mummolaan.

Meillä vietetään hääpäivää,meidän synttäreitä,lasten synttäreitä ja äitien ja isänpäivää. Muistetaan yleensä pienellä lahjalla ja tehdään jotain kivaa yhdessä.Kunnon kermakakku kuuluu myös asiaan.Nimppareita ei oo vietetty meillä ikinä.

Masussa on nykyään vilkasta.Väsykään ei ole.Maanantaina on se rakenneultra.Onneks ei pahemmin kerkee jännittää ku koko viikonlopuks on ohjelmaa.

Palaan sitte maanantaina kertomaan ultrakuulumiset.

Oikeen mukavaa viikonloppua masunkasvattajille!!

Päivänsäde 17+5

Vierailija
19/19 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös masu kasvanut, että se jo kyllä näkyy! Ihanaa! Saa oikein pullistella ja ylpeänä esitellä masuaan! Mitään ihmeitä oireita ei ole juurikaan. vettä juon aika paljon nykyään, juoko muut!!??

Joku sitä kyseli, että voiko kummiksi pyytää vain pariskunnasta toisen. Me ollaan vähän samaa mietitty ja mun mielestä jos pariskunta on ollut pidempään yhdessä niin ei kyllä oikein voi jättää toista pyytämättä. Se kyllä loukkaa sitä toista aika paljon.

Sitä mietin, että me ollaan yhden hyvän kaveripariskunnan pojan kummeja, niin voiko pyytää tätä pariskuntaa meidän lapsen kummiksi?? mitäs ootte mieltä?? Onko sellainen hölmöä??

Niin, juhlimisesta..me juhlitaan sitä meidän tapaamispäivää näin keväällä! Aina on kiva kun on joku syy mennä ravintolaan syömään! Yksi hääpäivä on meillä takana vasta. Se me vietettiin silleen, että pidettiin kavereille ja sukulaisille isot häiden kaltaiset pippalot, koska nimittäin livahdettiin salaa naimisiin vuosi takaperin! Se oli aika unohtumaton ensimminen hääpäivä. Kihlapäivää ei juhlita ollenkaan.

Ai niin, oottekos kuulleet näin törkeää kysymystä keneltäkään??!! Multa kysyttiin vappupippaloissa kahteen kertaan, että oliko toi vauva vahinko vai ihan suunniteltu juttu!! Siis törkeetä! Me ollaan kuitenkin kolmenkympin molemmin puolin keikkuvia ja yhdessä ollaan oltu yli 6 v ja naimisissa yli vuosi. Olisko se niin ihme, että ihan suunniteltu olis tää vauva!!?? Toi kysymys kertoo ehkä enemmän kysyjän henkisestä älykkyydestä! Jotenkin toi kysymys tuntui erityisen lapselliselta kun mehän yritettiin tätä ekaa yli vuosi. Tosi vahinko..

No, hyvää yötä nyt kaikille ja huomiseen!

terveisin Alisa + erittäin suunniteltu vaavi:)